Нещодавно на кафедрі маркетингу відбулася гостьова лекція від провідного фахівця в сфері YouTube/TikTok для бізнесу Вʼячеслава Юренка, засновника IT-компанії 4Limes та globalremotestaff.com. Актуальна тема зібрала на вебінарі здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Від спікера наші здобувачі дізналися секретні інструменти автоматизації копірайтингу в 4LIMES, створення SEO-текстів за допомогою нейромереж і заслухали практичний квест побудови дієвої контент-машини. Пан В’ячеслав познайомив майбутніх маркетологів, підприємців і рекламістів із АІ-платформами – від любительських до професійних, які допоможуть створювати якісний контент для маркетингових кампаній. Виявляється, грамотне застосування нейромереж у маркетингу може принести більш, ніж півмільйонне збільшення переглядів, фантастичне зростання підписників і доходів бренду. Цікавість також викликала піраміда контенту «Hero - Hub - Help - Hype - Action» та воронка розподілу типів контенту, а матеріали були доповнені практичним кейсом ведення YouTube.
Фахівець запропонував студентам кафедри маркетингу можливості подальшої співпраці для розвитку і вдосконалення практичних навичок створення крутих маркетингових кампаній із застосуванням АІ.
Лайфхаки застосування АІ у маркетингових кампаніях і ще багато must have та secret premium skills для сучасного маркетолога неодмінно стануть у пригоді майбутнім маркетологам та їхнім колегам у професійній діяльності.
Колектив кафедри маркетингу щиро вдячний Вʼячеславу Юренку за цінний досвід для наших здобувачів.