Студенти кафедри маркетингу взяли участь у Міжнародному конкурсі «Unilever Future Leaders League» від компанії Unilever, що є одним зі світових лідерів на ринку продуктів харчування. Захід спрямований на вирішення реальних кейсів, які постають перед бізнесом. В Україні такий кейс-чемпіонат влаштовується вперше.
У конкурсі зареєструвались близько 300 команд, а у фінал вийшли лише 10. Студентка Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ 4-го курсу спеціальності «Маркетинг» Ольга Гончарова у фіналі разом зі своєю командою посіла почесне 3-є місце. Виступи оцінювалися з урахуванням наступних критеріїв: бізнес-застосування запропонованої ідеї; якість аналізу і аргументації; орієнтація на споживача; інноваційний підхід та креативність; чітка і продумана реалізація ідеї; презентаційні навички.
Участь у Unilever Future Leaders League дає можливість застосувати свої ідеї на практиці, реально вплинути на розвиток брендів у сучасному світі маркетингу та отримати досвід. Це унікальний шанс проявити себе і внести свій вклад у розвиток бізнесу компанії, вирішуючи реальні завдання, які стоять перед Unilever.
Студенти зустрілися зі співробітниками та топ-менеджерами компанії, а також мали можливість обмінятися досвідом із однолітками, і, відтепер, колегами по галузі.
Головне, що отримали учасники - безцінний досвід у сфері маркетингу, можливість відкрити себе з нової сторони та стати на крок ближче до ролі майбутнього лідера.