Н У Х Т

Студенти-маркетологи серед переможців кейс-чемпіонату від компанії Unilever

30 березня 2018

Студенти-маркетологи серед переможців кейс-чемпіонату від компанії Unilever

Студенти кафедри маркетингу взяли участь у Міжнародному конкурсі «Unilever Future Leaders League» від компанії Unilever, що є одним зі світових лідерів на ринку продуктів харчування. Захід спрямований на вирішення реальних кейсів, які постають перед бізнесом. В Україні такий кейс-чемпіонат влаштовується вперше.

У конкурсі зареєструвались близько 300 команд, а у фінал вийшли лише 10. Студентка Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ 4-го курсу спеціальності «Маркетинг» Ольга Гончарова у фіналі разом зі своєю командою посіла почесне 3-є місце. Виступи оцінювалися з урахуванням наступних критеріїв: бізнес-застосування запропонованої ідеї; якість аналізу і аргументації; орієнтація на споживача; інноваційний підхід та креативність; чітка і продумана реалізація ідеї; презентаційні навички.

Участь у Unilever Future Leaders League дає можливість застосувати свої ідеї на практиці, реально вплинути на розвиток брендів у сучасному світі маркетингу та отримати досвід. Це унікальний шанс проявити себе і внести свій вклад у розвиток бізнесу компанії, вирішуючи реальні завдання, які стоять перед Unilever.

Студенти зустрілися зі співробітниками та топ-менеджерами компанії, а також мали можливість обмінятися досвідом із однолітками, і, відтепер, колегами по галузі.

Головне, що отримали учасники - безцінний досвід у сфері маркетингу, можливість відкрити себе з нової сторони та стати на крок ближче до ролі майбутнього лідера.

Опублікований: 30-03-2018
Читайте також:
Puzzle-Marketing для майбутніх вступників

У рамках Дня відкритих дверей НУХТ відбулася зустріч абітурієнтів із викладачами кафедри маркетингу. Майбутнім студентам презентували спеціальності «Маркетинг», «Реклама і зв’язки з громадськістю», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», за якими здійснюється підготовка бакалаврів і магістрів. Спікери розповіли про маркетингові дисципліни...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Puzzle-Marketing для майбутніх вступників 26 лютого 2018

Таємниці управління франчайзинговою мережею розкривають для себе здобувачі-менеджери

Здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (бакалаври) та «Менеджмент організацій і адміністрування» (магістранти) відвідали вебінар-зустріч із співзасновником та CEO франшизи «Галя Балувана» Володимиром Матвійчуком. Цей відомий луцький підприємець лише у 2019 році заснував мережу ресторанів і магазинів напівфабрикатів української кухні «Галя Балувана...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Таємниці управління франчайзинговою мережею розкривають для себе здобувачі-менеджери 04 січня 2024

Черговий фаховий вебінар з неформальної освіти для викладачів і здобувачів-менеджерів персоналу

15 лютого 2024 року здобувачки 3-4 курсу освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» Тетяна Секретарук, Єлизавета Козаченко, Олександра Вашкулат, Марія Свириденко, Анна Мізюк, Валерія Решетнікова разом із викладачками кафедри економіки праці та менеджменту ‒ професоркою Оленою Драган, доцентками Оленою Безпалько, Ліаною Мазник, Олесею Тур ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Черговий фаховий вебінар з неформальної освіти для викладачів і здобувачів-менеджерів персоналу 15 лютого 2024

Магістрантки-біотехнологині презентували результати досліджень на міжнародній конференції

24-25 жовтня 2024 року на базі Миколаївського національного аграрного університету відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Біологічні, біотехнологічні та генетичні аспекти інтенсифікації аграрного виробництва». Наш університет – співорганізатор цієї конференції, а модератором такої наукової колаборації виступив завідувач кафедри біотехн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Магістрантки-біотехнологині презентували результати досліджень на міжнародній конференції 28 жовтня 2024