Безцінний досвід отримали і поглибили теоретичні знання студенти у делікатес-маркеті «Le Silpo». Керуюча супермаркетом Галина Дрейт зацікавила слухачів особливостями роботи закладу, зокрема функціонування системи маркетингу на підприємстві і планування маркетингової діяльності зі врахуванням сучасних інновацій. Під час екскурсії представила основні відділи супермаркету і охарактеризувала асортимент продукції, познайомила з обов’язками фахівців окремих функціональних підрозділів підприємства.
Керуюча акцентувала увагу слухачів сертифікатної програми на важливості сервісу обслуговування для успіху підприємства з власними міні-виробництвами і на практиці продемонструвала необхідність забезпечення та контролю якості для успішного просування товарів на ринку.
Кафедра готельно-ресторанної справи висловлює вдячність Галині Дрейт за цікаву та інформативну екскурсію.