Н У Х Т

Синергія практик та ідей

24 вересня 2025

Синергія практик та ідей

Учасники міжгалузевого хабу «Крафт. Індустрія. Освіта: синергія практик та ідей» продовжили живий діалог між наукою та бізнесом у ході низки візитів на підприємства.

Спочатку наші науковці здійснили змістовну екскурсію на підприємство «Молокія». Метою цієї поїздки стало розширення досвіду та розвиток нових партнерських зв’язків між університетом і стейкхолдерами.

Далі викладачі університету разом із представниками виробництв отримали унікальну можливість зануритися у світ сучасного промислового виробництва та побачити, як поєднання традицій і новітніх технологій формує якісно новий підхід до створення елітних напоїв на Galicia Distillery. Вони простежили повний цикл виробництва: від приймання та відбору сировини, де визначається якість майбутнього продукту, до завершальних етапів – розливу та підготовки напоїв до реалізації. Кожний крок технологічного процесу був детально пояснений директоркою з виробництва Валентиною Рудоквас. Вона розповіла про сучасні методи контролю якості, впровадження інноваційних рішень та особливості виробництва, які дозволяють поєднувати стабільність та унікальність смаку напою.

Завершальним акордом стала дегустація елітних напоїв. Учасники мали змогу оцінити ароматичні й смакові характеристики продукції, порівняти враження та подискутувати про вплив різних технологічних підходів на кінцевий результат.

Родзинкою industry visit стало відвідування Тернопільщини, де першою локацією стала крафтова виноробня Father’s Wine – перша у області виноробня з власними виноградниками. Господарі, родина Буячків, щиро зустріли учасників хабу й подарували справжню подорож у світ виноробства. Екскурсія виноградниками й виробництвом, яку провела пані Оксана Буячок, дала можливість побачити магію народження вина від збору ягід до їх перетворення на благородний напій. А дегустація стала кульмінацією зустрічі – особливо запам’ятався «Рожевий квадрат» із вишуканим поєднанням ароматів смородини, полуниці та малини.

Пізнавальною та цікавою була й друга зупинка – фабрика м’яких меблів «Елегант», ще один успішний бізнес родини Буячків.

Учасники неймовірно вдячні за щиру гостинність господарів, їх готовність ділитися досвідом і надихати на нові ідеї. Вони ще раз переконалися – справжня цінність таких заходів полягає не лише в отриманих враженнях, а й у відкритті нових горизонтів співпраці. Подібні візити розширюють можливості університету у науковій та освітній взаємодії, зміцнюють профорієнтаційну роботу та стають надійним містком між освітою і бізнесом.

Цей день довів: міжгалузеві ХАБи – це не лише екскурсії, а й унікальні інвестиції у майбутнє науки й освіти. Вони дарують новий досвід, об’єднують людей і залишають той самий особливий післясмак, який мотивує рухатися далі і створювати нові можливості.

Опублікований: 24-09-2025
Читайте також:
Нові горизонти практичних знань магістрантів освітньої програми «Промислові та крафтові технології для HoReCa в туризмі»

Нові горизонти практичних знань підкорюють магістранти другого курсу освітньо-наукової програми «Промислові та крафтові технології для HoReCa в туризмі» денної форми навчання. З 15 січня до 11 лютого 2024 року триває їх переддипломна практика згідно з укладеними угодами між університетом та підприємствами галузі. Варто зазначити, що в цьому році г...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові горизонти практичних знань магістрантів освітньої програми «Промислові та крафтові технології для HoReCa в туризмі» 26 січня 2024

Кафедра машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв отримала потужний проектний комплекс CREO

Якість підготовки сучасних молодих інженерних кадрів напряму залежить від уміння користуватись ними комп’ютерними проектними технологіями. Зокрема, велика увага приділяється володінню програмами групи тривимірних САПР. Кафедра машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв та інженерна Компанія «ТЕХНОПОЛІС» уклали договір на безкоштовну по...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв отримала потужний проектний комплекс CREO 22 травня 2018

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів

На кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» відбувся вебінар «Digital-marketing: категорії реклами, аналітика, рекламні кабінети, правила та секрети таргетингу», спікером якого виступив фахівець із digital-маркетингу компанії «VoiceSpin LTD» Андрій Сенько. Зустріч відбулася із використанням платформи Zoom. Пі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вебінар з digital-маркетингу для здобувачів-маркетологів 05 лютого 2021

Фестиваль української кухні – колаборація освіти, культури та маркетингу

На кафедрі маркетингу відбувся Фестиваль української кухні – яскравий і натхненний захід, що вже став традиційною формою практичного навчання студентів. Подія проходила в рамках вивчення дисциплін «Івент-маркетинг» (лекторка – професорка Лариса Капінус) та «Інсайти маркетингових активностей» (керівниця навчальної дисципліни – старша викладачка Ірин...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Фестиваль української кухні – колаборація освіти, культури та маркетингу 20 жовтня 2025