16 жовтня кафедра маркетингу організувала гостьову лекцію «Сила маркетплейсів». Спікер – співзасновник маркетингової агенції «Ціль» Дмитро Машталір дав можливість здобувачам глибше поринути в тему маркетплейсів і цього ринку загалом.
Окрім теорії, було багато практичних кейсів, як от, що всі великі гравці (Prom, Rozetka, OLX) можна порівняти з офлайн-ринком для кращого розуміння цільової аудиторії, визначення робочих стратегій, поведінкового фактору та аналізу конкурентів.
Наразі у світі проглядається глобальний тренд – створення маркетплейсів. Саме тому важливо розуміти принципи роботи на ньому, що включає не лише продаж сформованих товарів, а й аналіз об’єму ринку, трендів і тд.
Ну, і звичайно, були переглянуті живі кейси, за допомогою яких можна було краще зрозуміти тему. Загалом, студенти залишилися задоволеними і очікують на схожі зустрічі.