Каламбур і гра слів, грайливість та емоції чи справжні метафоричні шедеври? А як насправді створити легендарну назву бренду? Ці питання зібрали студентів-маркетологів на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Тема неймінгу зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». МасКотик кафедри маркетингу, котик Марк, знову приніс учасникам гуртка справжнє муркотливе натхнення.
Секретні коди імен легендарних брендів «зламали» та відкрили учасникам гуртка юні маркетологині й маркетологи Анна Хамуляк, Валерія Бібікова, Олександра Рагуліна, Дар’я Козлова, Настя Кочугурова та Даниїл Марущак.
Яка богиня запалила зірку перемоги над брендом Nike, що криється під таємничим «Сосо» у парфумах «Chanel», із яких асоціативних лабіринтів прийшла назва «Audi» та які фірмові інгредієнти вибухнули у імені «Coca-Cola»? Виявляється, хімічна формула може приховувати секрети успіху, а слово «Слухай» здатне народити легенду. Крім створення назв брендів, майбутні підкорювачі ринку обговорили питання шрифтів, візуалу та слоганів, еволюції логотипів і маркетингових стратегій, які принесли торговим маркам приголомшливий успіх.
І звісно, у межах заходу юні маркетологи й маркетологині прокачали hard і soft skills створення гарних фото на звичайні мобільні телефони з використанням наявного освітлення, а також формування контенту для сайтів Навчально-наукового інституту економіки і управління й університету та соцмереж кафедри маркетингу.
Уже скоро чекаємо на чергову зустріч маркетологів-інтелектуалів із новими секретними інгредієнтами маркетинг-міксів.