Н У Х Т

Секретні коди імен легендарних брендів від наших маркетологів

01 листопада 2024

Секретні коди імен легендарних брендів від наших маркетологів

Каламбур і гра слів, грайливість та емоції чи справжні метафоричні шедеври? А як насправді створити легендарну назву бренду? Ці питання зібрали студентів-маркетологів на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Тема неймінгу зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». МасКотик кафедри маркетингу, котик Марк, знову приніс учасникам гуртка справжнє муркотливе натхнення.

Секретні коди імен легендарних брендів «зламали» та відкрили учасникам гуртка юні маркетологині й маркетологи Анна Хамуляк, Валерія Бібікова, Олександра Рагуліна, Дар’я Козлова, Настя Кочугурова та Даниїл Марущак.

Яка богиня запалила зірку перемоги над брендом Nike, що криється під таємничим «Сосо» у парфумах «Chanel», із яких асоціативних лабіринтів прийшла назва «Audi» та які фірмові інгредієнти вибухнули у імені «Coca-Cola»? Виявляється, хімічна формула може приховувати секрети успіху, а слово «Слухай» здатне народити легенду. Крім створення назв брендів, майбутні підкорювачі ринку обговорили питання шрифтів, візуалу та слоганів, еволюції логотипів і маркетингових стратегій, які принесли торговим маркам приголомшливий успіх.

І звісно, у межах заходу юні маркетологи й маркетологині прокачали hard і soft skills створення гарних фото на звичайні мобільні телефони з використанням наявного освітлення, а також формування контенту для сайтів Навчально-наукового інституту економіки і управління й університету та соцмереж кафедри маркетингу.

Уже скоро чекаємо на чергову зустріч маркетологів-інтелектуалів із новими секретними інгредієнтами маркетинг-міксів.

Опублікований: 01-11-2024
Читайте також:
Мотивуюча зустріч

Гостьові лекції – це унікальна можливість для здобувачів освіти та викладачів обмінятися інформацією з експертами у своїй справі, отримати натхнення та мотивацію для подальшого зростання. Зустріч із співзасновницею IT-школи «CRM Lab Accelerator» Наталею Шустиковою на тему «Розвиток кар'єри. Як знайти свій шлях до успіху» вийшла насиченою для здобу...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуюча зустріч 14 листопада 2024

Ряди кафедри готельно-ресторанної справи поповнилися одразу двома кандидатами технічних наук

Ряди кафедри готельно-ресторанної справи поповнилися одразу двома кандидатами технічних наук. Молоді науковці, викладачі кафедри В’ячеслав Губеня і Олена Кобець успішно захистили свої дисертаційні дослідження у спеціалізованій вченій раді Д 26.058.07 зі спеціальності 05.18.16 «Технологія продуктів харчування». Старший викладач В'ячеслав Губеня зах...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ряди кафедри готельно-ресторанної справи поповнилися одразу двома кандидатами технічних наук 23 березня 2018

Наукові пошуки магістрантів в Інституті агроекології та природокористування

Здобувачка-магістрантка Ольга Костенчук проходила науково-дослідницьку практику в Інституті агроекології та природокористування НААН України, де отримала корисний досвід. Майбутня екологиня брала безпосередню участь у проведенні досліджень у лабораторії, що дозволило краще зрозуміти важливість збереження природних ресурсів та охорони навколишнього...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукові пошуки магістрантів в Інституті агроекології та природокористування 12 липня 2024

Підсумки технологічної практики підводять у навчально-науковому комплексі НУХТ

У Львівському державному коледжі харчової і переробної промисловості НУХТ за підсумками технологічної практики відбулася науково-практична конференція «Збагачення хлібобулочних і кондитерських виробів нетрадиційною сировиною». У заході взяли участь студенти групи ХМК-4 та викладачі циклової комісії технології хлібопекарського і кондитерського виро...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підсумки технологічної практики підводять у навчально-науковому комплексі НУХТ 25 жовтня 2018