Н У Х Т

Секретні коди імен легендарних брендів від наших маркетологів

01 листопада 2024

Секретні коди імен легендарних брендів від наших маркетологів

Каламбур і гра слів, грайливість та емоції чи справжні метафоричні шедеври? А як насправді створити легендарну назву бренду? Ці питання зібрали студентів-маркетологів на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Тема неймінгу зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». МасКотик кафедри маркетингу, котик Марк, знову приніс учасникам гуртка справжнє муркотливе натхнення.

Секретні коди імен легендарних брендів «зламали» та відкрили учасникам гуртка юні маркетологині й маркетологи Анна Хамуляк, Валерія Бібікова, Олександра Рагуліна, Дар’я Козлова, Настя Кочугурова та Даниїл Марущак.

Яка богиня запалила зірку перемоги над брендом Nike, що криється під таємничим «Сосо» у парфумах «Chanel», із яких асоціативних лабіринтів прийшла назва «Audi» та які фірмові інгредієнти вибухнули у імені «Coca-Cola»? Виявляється, хімічна формула може приховувати секрети успіху, а слово «Слухай» здатне народити легенду. Крім створення назв брендів, майбутні підкорювачі ринку обговорили питання шрифтів, візуалу та слоганів, еволюції логотипів і маркетингових стратегій, які принесли торговим маркам приголомшливий успіх.

І звісно, у межах заходу юні маркетологи й маркетологині прокачали hard і soft skills створення гарних фото на звичайні мобільні телефони з використанням наявного освітлення, а також формування контенту для сайтів Навчально-наукового інституту економіки і управління й університету та соцмереж кафедри маркетингу.

Уже скоро чекаємо на чергову зустріч маркетологів-інтелектуалів із новими секретними інгредієнтами маркетинг-міксів.

Опублікований: 01-11-2024
Читайте також:
Нові надходження до нашої бібліотеки

Відкрийте для себе нові знання разом із книжковими надходженнями до Науково-технічної бібліотеки університету! На вас чекає література, що охоплює актуальні теми з питань алгоритмізації та програмування, аналізу даних, веб-дизайну, адміністрування комп’ютерних систем і мереж. Ознайомитися з виданнями можна у читальному залі для студентів. Фахівці ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові надходження до нашої бібліотеки 28 серпня 2024

Практичні заняття, що розширюють професійний кругозір здобувачів

Магістранти освітньої програми «Технології хліба, кондитерських, макаронних виробів та харчових концентратів» в рамках дисципліни «Світові технології борошняних і кондитерських виробів» продовжують пізнавати унікальні технології хлібопечення різних країн світу. Черговим об’єктом вивчення стала традиційна ізраїльська хала. Хала – єврейський святков...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичні заняття, що розширюють професійний кругозір здобувачів 12 травня 2025

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів

Маркетингові мейнстріми у закладах харчування та фудтренди, що виводять бренди на новий рівень. Про це і не тільки говорили майбутні маркетологи на черговому засіданні студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Вишукані смаки, креатив та естетика, найсміливіші ідеї відомих рестораторів і харчових брендів зібрали у дружньому колі маркето...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні фудтренди та ресторанні інновації від здобувачів-маркетологів 26 березня 2024

Робототехніка та мехатроніка: STEM-освіта для молоді Бориспільського району

У рамках профорієнтаційної роботи із опорним закладом освіти «Щасливський академічний ліцей» Пристоличної сільської ради Бориспільського району Київської області викладачі двох кафедр Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. І.С. Гулого надали старшокласникам актуальну інформацію щодо фахової підготовки майбутніх інженерів. Синергія д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Робототехніка та мехатроніка: STEM-освіта для молоді Бориспільського району 05 грудня 2024