22 серпня закінчується термін подання документів для вступу на навчання до закладів вищої освіти. Наступним обов’язковим етапом вступної кампанії є виконання вступниками, рекомендованими до зарахування, вимог для зарахування.
Про це (реалізацію права вступників на обрання місця навчання) інформує Приймальна комісія Національного університету харчових технологій:
1.Особи, які подали заяви в паперовій або в електронній формі та беруть участь у конкурсному відборі на місця державного та регіонального замовлення, після прийняття Приймальною комісією рішення про рекомендування до зарахування відповідно до строку, визначеного в розділі 5 Правил прийому, зобов’язані виконати вимоги для зарахування на місця державного та регіонального замовлення: подати особисто оригінали:
- документа про освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень та додатка до нього;
- сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та/або інших документів, передбачених Правилами прийому, до Приймальної (відбіркової) комісії, а також укласти договір про навчання між університетом і вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників).
У 2020 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії (01601, м. Київ, вул. Володимирська, 68), в терміни, визначені в розділі 5 Правил прийому.
Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку договір про навчання між університетом і вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) укладається впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.
У 2020 році подання оригіналів необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення може здійснюватися шляхом надсилання їх сканованих копій, із накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії pk_nuft@ukr.net в терміни, визначені в розділі 5 Правил прийому. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.
Подані оригінали документів зберігаються у закладі вищої освіти протягом усього періоду навчання. Вступник, у якого після отримання документа про освіту, на підставі якого здійснюється вступ, змінилося прізвище, ім'я, по батькові, додатково особисто пред'являє Приймальній (відбірковій) комісії свідоцтво про державну реєстрацію акта цивільного стану щодо відповідної зміни та виданого на його підставі документа, що посвідчує особу, відомості про яку вносяться до ЄДЕБО. Особи, які подали заяви в електронній формі, крім того, зобов'язані підписати власну заяву, роздруковану Приймальною комісією.
У разі зарахування на навчання за рахунок коштів фізичних (юридичних) осіб додатково укладається договір між університетом і фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, беручи на себе фінансові зобов’язання щодо її оплати.
2. Особи, які отримали рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення і в установлені строки, визначені у розділі 5 Правил прийому, не виконали вимог для зарахування на місця державного або регіонального замовлення (крім випадків, визначених у розділі 13 Правил), втрачають право в поточному році на зарахування (переведення) на навчання за державним та регіональним замовленням.
Особи, які отримали рекомендацію на місця державного або регіонального замовлення і в установлені строки, визначені у розділі 5 Правил прийому, виконали вимоги для зарахування на місця державного або регіонального замовлення, підлягають зарахуванню.
3. Порядок реалізації права вступників на обрання місця навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб визначається п.10.3 Правил прийому.
У 2020 році зарахування на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб може проводитись на підставі поданих вступниками копій необхідних документів шляхом надсилання їх засобами поштового зв’язку з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії (01601, м. Київ, вул. Володимирська, 68) або засобами електронного зв’язку, з накладанням на відповідні файли кваліфікованого електронного підпису вступника, на електронну адресу Приймальної комісії pk_nuft@ukr.net, в терміни, визначені Правилами прийому.
Дату подання документів визначають за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті. У такому випадку надання оригіналів необхідних документів, укладання договору про навчання між закладом вищої освіти та вступником (за участі батьків або законних представників - для неповнолітніх вступників) та договору між університету і фізичною (юридичною) особою, яка замовляє платну освітню послугу для себе або для іншої особи, здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.