Систематичне залучення провідних спеціалістів і роботодавців до навчального процесу давно стало традицією на кафедрі маркетингу. Цього разу перед студентами виступила Анна Несен, маркетологиня, власниця маркетингової агенції, що працює з українським бізнесом, криптоіндустрією, онлайн-навчанням та ІТ-сферою. Тема лекції – «Професії у сфері Інтернет-маркетингу» виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»).
Майбутні маркетологи, підприємці та рекламісти розширили знання щодо перспективних професій у сфері маркетингу. Із вуст спікерки вони дізналися, чим займаються SMM-менеджер і Reels-мейкер, що цікавого в роботі TikTok-продюсера, хто такі ком’юніті-менеджер та медіабайєр, і чому без таргетолога маркетинг не буде ефективним. А ще пані Анна відкрила маленькі секрети буднів копірайтера, SEO-фахівця та графічного редактора. Спікерка дала поради щодо розвитку персонального бренду, а також проконсультувала здобувачів стосовно питань, що їх цікавили: методів аналізу цільової аудиторії, створення контент-плану та мотивації саморозвитку. Приємно відзначити, що лекція викликала жваву дискусію та інтерактивну взаємодію.
З метою поглиблення набутих знань і здобуття практичних навичок гостя запросила здобувачів на стажування до своєї маркетингової агенції, тому співпраця та спілкування продовжаться й надалі.