Н У Х Т

Про впровадження Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників дізнавалися наші фахівці

28 липня 2021

Про впровадження Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників дізнавалися наші фахівці

Днями фахівці нашої Приймальної комісії долучилися до презентації Міністерством освіти і науки України візії та плану дій зі впровадження Єдиної міжвідомчої інформаційної системи (Єдина система) щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти.

Новацію презентували заступник міністра з питань європейської інтеграції Андрій Вітренко, заступник міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький та директорка державного підприємства «Український державний центр міжнародної освіти» Олена Шаповалова.

Головна мета впровадження Єдиної системи – забезпечення прозорого процесу вступу іноземців та осіб без громадянства до українських закладів вищої освіти.

Андрій Вітренко окреслив основні зміни у процесі набору й вступу іноземців на навчання. За його словами, навчання іноземців на підготовчому факультеті, відділенні (у підрозділі) можливе лише за наявності хоча б однієї  акредитованої освітньої програми ступеня бакалавра або магістра.

До Єдиної системи не буде вноситися інформація про агента. Електронний кабінет для агентів в Єдиній системі створюватися не буде. Заклад вищої освіти самостійно обиратиме іноземного вступника з-поміж поданих заявок.

Вхід до електронного кабінету ЗВО та робота в Єдиній системі буде можлива лише з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Електронне запрошення на навчання (стажування) формується засобами Єдиної системи з накладенням електронної кваліфікованої печатки закладу вищої або кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи. У разі потреби та за бажанням іноземця електронне запрошення може бути роздруковане та передане іноземцеві.

В Єдиній системі не передбачені можливості внесення змін у вже сформоване електронне запрошення, як-от помилка в перекладі прізвища, зміна країни отримання візи, зміна рівня освіти/спеціальності/освітньої програми тощо.

Артур Селецький презентував проєкт Єдиної системи, ознайомивши присутніх покроково з процесом вступу іноземця на навчання. Він наголосив на тому, що це прототип Єдиної системи та закликав заклади вищої освіти активно підключатися та працювати у своїх електронних кабінетах, щоб разом із МОН розвивати та вдосконалювати пропоновані технічні рішення.

Уже з 1 серпня 2021 року планується запуск електронних кабінетів закладів вищої освіти Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників. Про це йдеться в постанові Кабінету Міністрів України від 16 червня 2021 року № 686 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо організації набору до закладів вищої освіти і навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства з використанням Єдиної міжвідомчої інформаційної системи щодо набору іноземних вступників до закладів вищої освіти».

Також під час презентації наголошувалося на необхідності вчасно та в повному обсязі вносити інформацію на сторінку закладу вищої освіти за покликанням англійською та українською мовами, адже без такої інформації робота в Єдиній системі буде неможливою.

Крім того, з метою забезпечення успішної реалізації вступної кампанії іноземців та осіб без громадянства до українських закладів освіти Міністерством освіти і науки України було схвалене рішення про функціонування одночасно двох систем – Єдиної системи та АС «Електронний журнал» до 15 грудня 2021 року включно.

Заклад освіти та іноземний вступник на свій розсуд ухвалюють рішення про оформлення електронного запрошення на навчання за допомогою Єдиної системи або паперового запрошення на навчання – в АС «Електронний журнал».

Після 15 грудня 2021 року планується, що функціонуватиме лише Єдина система.

Опублікований: 28-07-2021
Читайте також:
Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів

Науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» залучає все більше молодих учених. Нещодавно здобувачі спеціальності 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») зібралися на актуальному вебінарі «Розвиток брендів в Україні». Організаторкою заходу стала доцентка кафедри маркетингу Ірина Бойко. У вступному слові вик...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бренд-девелопмент відомих ТМ: цікаві факти від здобувачів-рекламістів 23 листопада 2021

Практичне використання новітніх цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх економістів оцінювала наш викладач

Старший викладач кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації Наталія Дужик взяла участь у Міжнародному економічному форумі «Економіка. Фінанси. Бізнес. Управління. Глобальні економічні виклики та можливості у цифрову епоху», що працював у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. Освітяни, науковці, представники бі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичне використання новітніх цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх економістів оцінювала наш викладач 27 травня 2019

Цікаво та продуктивно розпочали тиждень на кафедрі експертизи харчових продуктів

29 жовтня студенти груп ТІ-1-7, 8 Навчально-наукового інституту харчових технологій нашого університету відвідали компанію «Люстдорф» – одного з лідерів українського молочного ринку. Виїзне заняття організували викладачі кафедри експертизи харчових продуктів, старший викладач Оксана Мельник і доцент Наталія Попова. Студенти не тільки побачили, як ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікаво та продуктивно розпочали тиждень на кафедрі експертизи харчових продуктів 30 жовтня 2018

Пробні роботи кондитерів у Болгарії — солодкий досвід міжнародного рівня

Студенти груп К-42 та К-43 (Кухар. Кондитер) Івано-Франківського фахового коледжу ресторанного сервісу і туризму НУХТ склали пробні кваліфікаційні роботи з «Технології приготування кондитерських виробів» на здобуття третього розряду кондитера під час виробничої практики в готелі мережі MPM «Kalina Garden» (Сонячний Берег, Болгарія). Здобувачі прац...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Пробні роботи кондитерів у Болгарії — солодкий досвід міжнародного рівня 30 червня 2025