Студентський науковий гурток кафедри маркетингу «Інтелектуал» продовжує активно працювати у форматі відеоконференцій. Нещодавно здобувачі разом із викладачами вкотре зібралися разом, щоб обговорити сучасні мейнстріми реклами та маркетингу.
Головними учасниками онлайн-засідання стали студенти-рекламісти, а ініціатором цього цікавого івенту – викладачка кафедри маркетингу Ольга Лелека, яка виголосила вступне слово 2Електронна публікація як об’єкт авторського права».
Студенти дізналися про особливості авторсько-правової охорони кожного твору, який розміщується у мережі Інтернет: починаючи від витворів літературного мистецтва, і закінчуючи фотографічними творами, а також провели цікаву дискусію щодо правової природи WEB-сайту.
Продовжила обговорення студентка Ольга Хажанець із доповіддю про права журналістів, які працюють у Інтернет-ЗМІ. Важливі положення, що регламентуються законодавством, Ольга донесла до своїх друзів у цікавій доступній формі. Зокрема, майбутні рекламісти дізналися, чи може журналіст писати під псевдонімом, чи має він право відмовитися від авторства на матеріал, і які технічні засоби дозволяється використовувати у журналістській практиці.
Перехопив естафету Вадим Трохименко, який продовжив обговорення правових аспектів авторства в Інтернеті, надавши огляд міжнародних та українських законодавчих актів із цього питання.
На завершення Єлизавета Рєзник висвітлила чи не найбільш хвилюючий момент – а як же журналісту, рекламісту, піарщику чи просто письменнику-фрілансеру захистити авторські права в мережі Інтернет.
Складний на перший погляд матеріал був представлений доступно та цікаво і обов’язково знадобиться рекламістам у майбутній професійній діяльності.