Н У Х Т

PR харчових брендів від наших маркетологів

03 грудня 2024

PR харчових брендів від наших маркетологів

Які особливості PR у харчовій промисловості? На чому робити акценти та які мейнстріми враховувати? Про це і не тільки говорили учасники на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Формування зв’язків із громадськістю – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво і, торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». І, звісно, МасКотик Марк надихнув студентів на неймовірні дослідження.

Кольоровий PR, класика та сучасні інструменти, product placement, амбієнтний, вірусний і засадний маркетинг – ось лише окремі питання, презентовані майбутніми підкорювачами ринку. Виявляється, «grassroots» маркетинг може принести шалений успіх, а вулиці міста є реальним креативним простором для маркетолога. А ще споживач – це об’єкт справжнього кохання для піарника і лише чергова перемога у списку захоплень рекламіста. Хіба не маркетингова любовна драма? Чим поганий чорний PR і чому астротурфінг може призвести до проблем із законом? Про це учасники гуртка дізналися з «детективного» дослідження юних маркетологів. У засіданні взяли участь Анастасія Кононенко, Антон Пархомов, Вікторія Скицько, Денис Клишта, Ольга Голова, Олександр Розумей та інші здобувачі.

Цікаві кейси викликали жваву дискусію і, звісно, стануть основою подальших досліджень і, сподіваємося, нових звершень у світі маркетингу.

Опублікований: 03-12-2024
Читайте також:
До ребрендінгу продукції українських виробників коньяку долучилися наші викладачі й студенти

У рамках проекту Європейського союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» за підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України відбувся перший із восьми хакатонів «Ребрендінг продукції українських виробників коньяку», в якому взяли участь викладачі та студенти нашого університету, зокрема завідувач кафедри т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

До ребрендінгу продукції українських виробників коньяку долучилися наші викладачі й студенти 27 листопада 2018

Нове наукове поповнення на кафедрі маркетингу

На засіданнях спеціалізованої вченої ради Д 26.058.01 відбулися захисти дисертаційних досліджень викладачок кафедри маркетингу – асистентки Катерини Семененко і старшої викладачки Світлани Степанчук на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Катерина Семененко представила дисертацію «Використання інструментів онлайн-просування товар...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нове наукове поповнення на кафедрі маркетингу 30 квітня 2021

Міжнародний обмін досвідом – впевнений крок у майбутнє

У рамках співпраці між нашим університетом і University of Computer Science&Technology (Universitas STEKOM) з Індонезії відбувся міжнародний вебінар. Доцент кафедри автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління Микола Романов презентував доповідь англійською мовою «Applications of AI to optimize electricity consumption through the ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Міжнародний обмін досвідом – впевнений крок у майбутнє 08 листопада 2023

Насичене засідання вченої ради університету

27 лютого відбулося планове засідання вченої ради університету. За традицією голова ради, ректор Анатолій Українець розпочав його з урочистостей. Оплесками привітали членів ради, що відзначили дні народження між засіданнями, а також завідувачку відділу аспірантури і докторантури Наталію Касаткіну, якій була вручена Почесна грамота, і доцента кафедр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Насичене засідання вченої ради університету 27 лютого 2020