Н У Х Т

PR харчових брендів від наших маркетологів

03 грудня 2024

PR харчових брендів від наших маркетологів

Які особливості PR у харчовій промисловості? На чому робити акценти та які мейнстріми враховувати? Про це і не тільки говорили учасники на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Формування зв’язків із громадськістю – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво і, торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». І, звісно, МасКотик Марк надихнув студентів на неймовірні дослідження.

Кольоровий PR, класика та сучасні інструменти, product placement, амбієнтний, вірусний і засадний маркетинг – ось лише окремі питання, презентовані майбутніми підкорювачами ринку. Виявляється, «grassroots» маркетинг може принести шалений успіх, а вулиці міста є реальним креативним простором для маркетолога. А ще споживач – це об’єкт справжнього кохання для піарника і лише чергова перемога у списку захоплень рекламіста. Хіба не маркетингова любовна драма? Чим поганий чорний PR і чому астротурфінг може призвести до проблем із законом? Про це учасники гуртка дізналися з «детективного» дослідження юних маркетологів. У засіданні взяли участь Анастасія Кононенко, Антон Пархомов, Вікторія Скицько, Денис Клишта, Ольга Голова, Олександр Розумей та інші здобувачі.

Цікаві кейси викликали жваву дискусію і, звісно, стануть основою подальших досліджень і, сподіваємося, нових звершень у світі маркетингу.

Опублікований: 03-12-2024
Читайте також:
Тренування у польових умовах: четвертокурсники-холодильщики готуються до ChillTech Students Awards-2025

Здобувачі четвертого курсу освітньо-професійної програми «Холодильні техніка та технології» спеціальності 142 «Енергетичне машинобудування» під керівництвом доцента кафедри теплоенергетики та холодильної техніки Олексія Пилипенка 16 грудня 2024 року завершили монтаж і пусконалагоджувальні роботи теплового насосу на базі кондиціонеру Mitsubishi. Ви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тренування у польових умовах: четвертокурсники-холодильщики готуються до ChillTech Students Awards-2025 17 грудня 2024

Наша студентка – претендентка на звання «Міс фото ФАСК 2020»

Доброю традицією великої студентської футбольної родини міста Києва став конкурс краси серед представниць жіночих команд із футзалу під егідою Футбольної асоціації студентів м. Києва (ФАСК) – «Міс фото ФАСК» за підтримки офіційного партнера асоціації ТМ «Pariмatch». Четвертий рік поспіль цей конкурс стає головною окрасою весняної частини змагань т...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наша студентка – претендентка на звання «Міс фото ФАСК 2020» 23 березня 2020

Вчена рада університету зібралася на останнє у навчальному році засідання

25 червня 2020 року у актовій залі з дотриманням санітарних протиепідеміологічних заходів відбулося останнє у цьому навчальному році засідання вченої ради університету. Оскільки у порядку денному було питання, що потребувало процедури таємного голосування, вчена рада повинна була зібратися особисто. В.о. ректора, перший проректор Володимир Яровий ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вчена рада університету зібралася на останнє у навчальному році засідання 25 червня 2020

Теорія та більше практики: сучасне бачення роботодавцями майбутнього фахівця

Формування національних освітніх тенденцій відповідно до сучасних реалій розвитку світової спільноти вимагає від закладів вищої освіти значних зусиль у створенні ефективних моделей підготовки спеціалістів різних рівнів і спрямувань. Адже якість освіти – це, перш за все, мобільність і престиж закладу вищої освіти в освітньому просторі будь якої краї...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Теорія та більше практики: сучасне бачення роботодавцями майбутнього фахівця 24 лютого 2021