Які особливості PR у харчовій промисловості? На чому робити акценти та які мейнстріми враховувати? Про це і не тільки говорили учасники на черговому засіданні студентського гуртка кафедри маркетингу «Інтелектуал». Формування зв’язків із громадськістю – тема, що зацікавила здобувачів спеціальностей 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво і, торгівля» та 061 «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». І, звісно, МасКотик Марк надихнув студентів на неймовірні дослідження.
Кольоровий PR, класика та сучасні інструменти, product placement, амбієнтний, вірусний і засадний маркетинг – ось лише окремі питання, презентовані майбутніми підкорювачами ринку. Виявляється, «grassroots» маркетинг може принести шалений успіх, а вулиці міста є реальним креативним простором для маркетолога. А ще споживач – це об’єкт справжнього кохання для піарника і лише чергова перемога у списку захоплень рекламіста. Хіба не маркетингова любовна драма? Чим поганий чорний PR і чому астротурфінг може призвести до проблем із законом? Про це учасники гуртка дізналися з «детективного» дослідження юних маркетологів. У засіданні взяли участь Анастасія Кононенко, Антон Пархомов, Вікторія Скицько, Денис Клишта, Ольга Голова, Олександр Розумей та інші здобувачі.
Цікаві кейси викликали жваву дискусію і, звісно, стануть основою подальших досліджень і, сподіваємося, нових звершень у світі маркетингу.