5 листопада на кафедрі іноземних мов професійного спрямування відбувся черговий науковий семінар.
Першою до виступу запросили в.о. завідувача кафедри, доцентку Галину Лук’янець, яка висвітлила тему «Освіта в еру масового доступу до цифрових технологій: виклики та можливості». У доповіді йшлося про переваги та виклики цифровізації, як цифрові технології змінюють освітній ландшафт України, створюючи нові можливості для студентів ЗВО та водночас ставлячи перед ними численні виклики.
Доповідачка зазначила, що ефективне впровадження цифрових інструментів у освітній процес потребує не лише технічного забезпечення, але й нового підходу до навчання, який враховує психологічні та соціальні аспекти. Та у підсумку підкреслила, що успішна інтеграція традиційних і цифрових методів навчання дозволить українським ЗВО гідно відповідати на виклики сучасності та готувати студентів до життя в інформаційному суспільстві.
Друга спікерка, професорка Наталія Науменко представила доповідь «Принципи роботи з онлайн-словниками у формуванні індивідуального лексикону з іноземної мови (на матеріалі довідника Marriam-Webster)», порушивши питання, надзвичайно актуальне для сучасної методики навчання та вивчення іноземних мов, – користування Інтернет-ресурсами для поповнення індивідуального словникового запасу. Ішлося про роботу з онлайн-словником «Мерріам-Вебстер», який має тривалу історію, починаючи від його заснування відомим американським лексикографом Ноа Вебстером і завершуючи різноманіттям статей, мовних ігор і тестів, які дозволяють кожному – як носієві англійської, так і іноземцеві – долучитися до таємниць мови Шекспіра, перевірити свої знання лексики та інших галузей повсякденного життя, поповнюючи скарбничку власного лексикону вузькоспеціальними термінами, словами-поетизмами та архаїзмами, а іноді й жаргонізмами.
Далі відбулася дискусія-обговорення, у ході якої викладачі поділилися власним баченням ситуації та перспективами розвитку освіти в умовах цифровізації, а також розглянули варіанти використання онлайн-ресурсу «Мерріам-Вебстер» у навчальній роботі зі здобувачами.