8 жовтня 2024 р. для здобувачів освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та інших економічних спеціальностей магістерського і докторського рівня професорка кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету Олена Жегус прочитала гостьову лекцію «Маркетингове мислення 5.0: нові принципи та підходи». Фахівчиня висвітлила сучасні актуальні принципи та підходи щодо маркетингового мислення і професійних суджень.
Близько 100 осіб, які долучилися до гостьової лекції зі значної кількості вищих навчальних закладів України, мали можливість познайомитися з авторською концепцією маркетингових можливостей та її складовими.
Як утримати бізнес у період підвищення цін, етичні норми маркетингу в бізнесі, розвиток маркетингового мислення в аспекті креативності та нестандартних підходів, філософія служіння людям, інклюзивність як фундамент розвитку людського капіталу, принцип людиноцентричності в маркетингу, створення цінностей для споживача, а не просте задоволення його потреб – ці та багато інших цікавих питань були обговорені на зустрічі.
Кожний із присутніх мав змогу висловити свою точку зору та власне бачення щодо тієї чи іншої маркетингової проблеми.
Численні запитання слухачів засвідчили велику зацікавленість до тематики лекції. Наші викладачі й здобувачі освіти щиро вдячні д.е.н., професорці Олені Жегус за цікаву лекцію та сподіваються на подальшу співпрацю.