Н У Х Т

Важливі питання розглянули на плановому засіданні вченої ради

31 жовтня 2024

Важливі питання розглянули на плановому засіданні вченої ради

31 жовтня у залі засідань відбулося планове засідання вченої ради університету.

Привітавши колег, що відзначили дні народження між засіданнями, вчена рада приступила до розгляду питань порядку денного.

Результати виконання у 2024 році плану прийому здобувачів на навчання до університету проаналізувала відповідальна секретарка Приймальної комісії, доцентка Юлія Запорожець. Доповідачка навела дані щодо ліцензійного обсягу, кількості поданих заяв і кількості зарахованих на навчання здобувачів на усі ступені вищої освіти за всіма формами до університету та відокремлених структурних підрозділів – коледжів і філій.

Було відзначено, що вступна кампанія 2024 року пройшла на належному рівні, чітко та організовано завдяки злагодженій роботі всіх структурних підрозділів університету. Разом із тим, фахівчиня наголосила, що результати вступної кампанії у чергове підтвердили необхідність пошуку та використання нових форм і видів роботи по формуванню у майбутніх вступників пріоритету щодо вибору нашого університету місцем навчання та їх швидкої орієнтації в масштабному освітньому просторі, безпосередньої роботи із вступником протягом всього навчального року за допомогою сучасних засобів мас-медіа і соціальних мереж.

Вчена рада прийняла до відома надану інформацію та ухвалила всім підрозділам забезпечити виконання Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року.

Про моніторинг розподілу педагогічного навантаження на 2024-2025 н.р. на кафедрах університету доповіла проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи, професорка Лариса Арсеньєва. Вона надала інформацію щодо загального обсягу навчального навантаження на цей навчальний рік, обсягу лекційного навантаження та обсягів внутрішнього і зовнішнього сумісництва, а також звернула увагу на певні недоліки, зокрема перевищення верхньої межі планування лекційних годин на одного викладача на окремих кафедрах, нерівномірний розподіл: навантаження по семестрах, лекційних годин між доцентами та годин з керівництва практикою, у т.ч. педагогічною практикою аспірантів.

Також проректорка звернула увагу на актуальність підтримання відповідності науково-педагогічних працівників університету вимогам пп. 37 і 38 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності протягом усього терміну дії контракту, адже за відсутності чотирьох досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років викладачі не можуть брати участі у забезпеченні освітнього процесу.

За результатами розгляду й жвавого обговорення цього питання вчена рада ухвалила низку доручень завідувачам кафедр і гарантам освітніх програм. Крім того, начальниці навчального відділу Тетяні Янюк доручено до 31 травня 2025 року проаналізувати закріплення кафедр для викладання дисциплін освітніх програм у робочих навчальних планах 2025-2026 н.р. Контроль за виконанням цього рішення вченої ради покладено на проректорку з науково-педагогічної та виховної роботи Ларису Арсеньєву.

Проректор з навчально-виробничої діяльності та розвитку, професор Олександр Бессараб і проректор з соціально-побутових питань Микола Копера проінформували про заходи із забезпечення в університеті безпекових умов праці, навчання та проживання в гуртожитках в умовах воєнного стану та особливості роботи університету в осінньо-зимовий період поточного навчального року.

Була надана ґрунтовна інформація щодо виконаних поточних ремонтів і закупівель, фінансування видатків, заходів, вжитих для забезпечення ведення навчального процесу і наукових досліджень, функціонування укриттів у навчальних корпусах і гуртожитках студентського кампусу, харчування здобувачів освіти, викладачів і співробітників, користування послугами спортивного комплексу університету.

Олександр Бессараб вкотре закликав неухильно дотримуватися правил охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки та з поводження в умовах воєнного стану, не нехтувати особистою безпекою й раціонально та ощадливо використовувати ресурси.

План роботи студентської ради університету на 2024-2025 н.р. представила її голова Єлизавета Козаченко. Вона ж відзвітувала про використання коштів за 2024 рік і представила на затвердження обсяг коштів і кошторис на 2025 рік. Студентські ініціативи були підтримані вченою радою в повному обсязі.

Також вчена рада обговорила роботу та перспективи Інститутів післядипломної освіти НУХТ та традиційно розглянула поточні питання, серед яких були: перейменування відокремленого структурного підрозділу «Волинський фаховий коледж НУХТ»; призначення рецензентів дисертації; клопотання про дозволи на закордонне відрядження професорки кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Марини Білько до Франції для участі у фаховій виставці та на стажування у Німеччині здобувачів освіти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого.

Закриваючи засідання, голова ради, ректор, професор Олександр Шевченко подякував присутнім за активну плідну роботу і побажав наснаги й терпіння, успіхів і розвитку. Рухаємося далі!

Опублікований: 31-10-2024
Читайте також:
Нові напрями співпраці зі стейкхолдерами

Днями відбулося підписання договору про співробітництво з Веган Кафе «Loving Hut». Ректор університету, професор Олександр Шевченко, завідувачка кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, професорка Олександра Нєміріч і доцентка цієї ж кафедри, гарантка магістерської освітньої програми «Технології дієтичної та аюрведичної харчової про...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Нові напрями співпраці зі стейкхолдерами 11 грудня 2024

Перша зустріч з професією

Уже традиційно у вересні першокурсники-біотехнологи починають знайомство з майбутньою професією на дисципліні «Вступ до фаху». На одну з лекцій на запрошення лекторки, доцентки Наталії Грегірчак до них завітав випускник кафедри біотехнології і мікробіології, а нині – менеджер з розвитку персоналу Корпорації «Артеріум» Ігор Ключка. Студенти з цікаві...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перша зустріч з професією 02 жовтня 2023

Безпека колективу – головний пріоритет!

В університеті стартував новий навчальний рік, готуючись до якого адміністрація і господарські служби зробили все можливе, щоб створити максимально безпечні умови для якісного навчання. Адже сьогоднішнє першочергове завдання – зберегти життя і здоров'я усіх учасників освітнього процесу. Але, нагадуємо, кожний здобувач освіти, кожний викладач і спів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Безпека колективу – головний пріоритет! 05 вересня 2025

Як на факультеті ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка з майбутніми вступниками зиму проводжали і весну зустрічали

У рамках Дня відкритих дверей «SPRING OPEN DAY NUFT» факультет готельно-ресторанного та туристичного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка організував майстер-клас з нагоди Масниці для гостей профорієнтаційного івенту. Масниця – веселе та радісне свято, а вітати гостей – одна з його традицій. Розпочався Масний тиждень 11 березня, а завершити його колек...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Як на факультеті ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка з майбутніми вступниками зиму проводжали і весну зустрічали 20 березня 2024