Н У Х Т

Важливі питання розглянули на плановому засіданні вченої ради

31 жовтня 2024

Важливі питання розглянули на плановому засіданні вченої ради

31 жовтня у залі засідань відбулося планове засідання вченої ради університету.

Привітавши колег, що відзначили дні народження між засіданнями, вчена рада приступила до розгляду питань порядку денного.

Результати виконання у 2024 році плану прийому здобувачів на навчання до університету проаналізувала відповідальна секретарка Приймальної комісії, доцентка Юлія Запорожець. Доповідачка навела дані щодо ліцензійного обсягу, кількості поданих заяв і кількості зарахованих на навчання здобувачів на усі ступені вищої освіти за всіма формами до університету та відокремлених структурних підрозділів – коледжів і філій.

Було відзначено, що вступна кампанія 2024 року пройшла на належному рівні, чітко та організовано завдяки злагодженій роботі всіх структурних підрозділів університету. Разом із тим, фахівчиня наголосила, що результати вступної кампанії у чергове підтвердили необхідність пошуку та використання нових форм і видів роботи по формуванню у майбутніх вступників пріоритету щодо вибору нашого університету місцем навчання та їх швидкої орієнтації в масштабному освітньому просторі, безпосередньої роботи із вступником протягом всього навчального року за допомогою сучасних засобів мас-медіа і соціальних мереж.

Вчена рада прийняла до відома надану інформацію та ухвалила всім підрозділам забезпечити виконання Комплексного плану заходів з організації вступної кампанії 2025 року.

Про моніторинг розподілу педагогічного навантаження на 2024-2025 н.р. на кафедрах університету доповіла проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи, професорка Лариса Арсеньєва. Вона надала інформацію щодо загального обсягу навчального навантаження на цей навчальний рік, обсягу лекційного навантаження та обсягів внутрішнього і зовнішнього сумісництва, а також звернула увагу на певні недоліки, зокрема перевищення верхньої межі планування лекційних годин на одного викладача на окремих кафедрах, нерівномірний розподіл: навантаження по семестрах, лекційних годин між доцентами та годин з керівництва практикою, у т.ч. педагогічною практикою аспірантів.

Також проректорка звернула увагу на актуальність підтримання відповідності науково-педагогічних працівників університету вимогам пп. 37 і 38 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності протягом усього терміну дії контракту, адже за відсутності чотирьох досягнень у професійній діяльності за останні п’ять років викладачі не можуть брати участі у забезпеченні освітнього процесу.

За результатами розгляду й жвавого обговорення цього питання вчена рада ухвалила низку доручень завідувачам кафедр і гарантам освітніх програм. Крім того, начальниці навчального відділу Тетяні Янюк доручено до 31 травня 2025 року проаналізувати закріплення кафедр для викладання дисциплін освітніх програм у робочих навчальних планах 2025-2026 н.р. Контроль за виконанням цього рішення вченої ради покладено на проректорку з науково-педагогічної та виховної роботи Ларису Арсеньєву.

Проректор з навчально-виробничої діяльності та розвитку, професор Олександр Бессараб і проректор з соціально-побутових питань Микола Копера проінформували про заходи із забезпечення в університеті безпекових умов праці, навчання та проживання в гуртожитках в умовах воєнного стану та особливості роботи університету в осінньо-зимовий період поточного навчального року.

Була надана ґрунтовна інформація щодо виконаних поточних ремонтів і закупівель, фінансування видатків, заходів, вжитих для забезпечення ведення навчального процесу і наукових досліджень, функціонування укриттів у навчальних корпусах і гуртожитках студентського кампусу, харчування здобувачів освіти, викладачів і співробітників, користування послугами спортивного комплексу університету.

Олександр Бессараб вкотре закликав неухильно дотримуватися правил охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки та з поводження в умовах воєнного стану, не нехтувати особистою безпекою й раціонально та ощадливо використовувати ресурси.

План роботи студентської ради університету на 2024-2025 н.р. представила її голова Єлизавета Козаченко. Вона ж відзвітувала про використання коштів за 2024 рік і представила на затвердження обсяг коштів і кошторис на 2025 рік. Студентські ініціативи були підтримані вченою радою в повному обсязі.

Також вчена рада обговорила роботу та перспективи Інститутів післядипломної освіти НУХТ та традиційно розглянула поточні питання, серед яких були: перейменування відокремленого структурного підрозділу «Волинський фаховий коледж НУХТ»; призначення рецензентів дисертації; клопотання про дозволи на закордонне відрядження професорки кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства Марини Білько до Франції для участі у фаховій виставці та на стажування у Німеччині здобувачів освіти Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого.

Закриваючи засідання, голова ради, ректор, професор Олександр Шевченко подякував присутнім за активну плідну роботу і побажав наснаги й терпіння, успіхів і розвитку. Рухаємося далі!

Опублікований: 31-10-2024
Читайте також:
Найкращі випускники освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» виступають у ролі стейкхолдерів

29 квітня за ініціативи гаранток освітньої програми третього та другого рівня вищої освіти «Менеджмент» і «Менеджмент організацій і адміністрування» Наталії Скопенко та Світлани Бурлуцької відбулася зустріч здобувачів усіх рівнів вищої освіти спеціальності D3 «Менеджмент» із представниками міжнародної компанії PriceWaterhouseCoopers Ukraine – спеці...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Найкращі випускники освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» виступають у ролі стейкхолдерів 30 квітня 2025

Готується до захисту ще один аспірант кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів

У рамках розширеного засідання кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів відбувся попередній захист дисертаційної роботи «Удосконалення технології діабетичних хлібобулочних виробів, збагачених функціональними інгредієнтами» аспірантки Анастасії Шевченко. Керівник – професор Віра Дробот. У зв’язку зі значним збільшенням захворюванн...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Готується до захисту ще один аспірант кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів 04 червня 2018

Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації розпочала підготовку студентів до ЗНО з іноземної мови для вступу до магістратури

Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації розпочала факультативні заняття для підготовки студентів 4 курсу спеціальностей 061 «Журналістика», 051 «Економіка», 056 «Міжнародні економічні відносини» до ЗНО з іноземної мови для вступу до магістратури та студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» до вступного іспиту з іноземної...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації розпочала підготовку студентів до ЗНО з іноземної мови для вступу до магістратури 29 березня 2018

Цікавий гість побував на кафедрі туристичного та готельного бізнесу

29 жовтня на кафедру туристичного та готельного бізнесу завітав Scrum Master в продуктовій IT-компанії «Hubber» Олександр Червінський. Захопленню сучасними технологіями e-commerce гостя передували диплом менеджера туристичного бізнесу, 9 років досвіду роботи у туристичному бізнесі, зокрема, досвід розвитку туристичних агентств, розроблення і розви...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікавий гість побував на кафедрі туристичного та готельного бізнесу 31 жовтня 2018