Студенти кафедри маркетингу, що навчаються на освітніх програмах «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Реклама та зв’язки з громадськістю» разом із доцентом Вікторією Стеценко відвідали XVIII Міжнародний промисловий форум-2019.
У програмі форуму були: конференція, майстер-клас, семінар і велика виставка. Студенти мали можливість ознайомитися з рекламно-виставковими матеріалами учасників заходу, асортиментом провідних вітчизняних і міжнародних промислових компаній, окремими методами просування та розвитку брендів.
Вагомим внеском у розвиток взаємозв’язків зі стейкхолдерами стало знайомство майбутніх випускників спеціальностей «Журналістика» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» із представниками потенційних роботодавців.
Участь здобувачів освіти та викладачів Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ у міжнародних заходах такого масштабу є доказом зацікавленості студентів у навчальному процесі, а викладачів – готовності до безупинного саморозвитку. Таке поєднання є свідченням високої якості освіти, що надається Національним університетом харчових технологій.