Н У Х Т

Підготовка до виборів ректора університету триває

03 березня 2020

Підготовка до виборів ректора університету триває

3 березня відбулося чергове засідання Організаційного комітету з підготовки до виборів ректора НУХТ.

На початку засідання голова Оргкомітету, перший проректор Володимир Яровий проінформував членів Оргкомітету про те, що розроблені положення щодо організації виборів погоджені Профкомом НУХТ, затверджені вченою радою університету, введені у дію наказом ректора і розміщені на сайті університету у рубриці «Документи» вкладки «Вибори-2020».

Далі Оргкомітет розглянув питання визначення квот виборців із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, і студентів. Було вирішено обраховувати квоти від кількості штатних працівників університету і відокремлених структурних підрозділів і студентів, у т.ч. аспірантів денної форми навчання станом на 2 березня 2020 року і визначити їх таким чином – категорія виборців, що є штатними педагогічними, науковими і науково-педагогічними працівниками – 75%, категорія виборців із числа штатних працівників, що не є педагогічними, науковими та науково-педагогічними працівниками – 8%, студенти – 17%. Загалом у виборах ректора університету братимуть участь 2009 виборців, із них згідно з обрахованими квотами, 161 особа – представники із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками та 341 студент.

Також було запропоновано з метою оптимізації проведення голосувань щодо обрання представників із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками об’єднати структурні підрозділи університету у п’ять груп, умовно позначивши їх група А, група Б, група В, група Г, група Д. Відповідальними від Оргкомітету за проведення виборів у групах прийняте рішення призначити: група А – проректора Ларису Арсеньєву, начальника відділу кадрів Сергія Бесіду; група Б – директорів навчально-наукових інститутів Сергія Блаженка і Олега Шеремета і декана факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Віктора Доценка; група В – проректорів Олександра Бессараба і Миколу Коперу, начальника відділу кадрів Сергія Бесіду; група Г – проректора Миколу Коперу і директора Студентського містечка Сергія Поздняковського, група Д – директора Навчально-наукового інституту харчових технологій Оксану Кочубей-Литвиненко, декана факультету біотехнології та екологічного контролю Наталію Грегірчак, заступника декана факультету автоматизації і комп’ютерних систем Олену Андріюк. За проведення виборів представників із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками у відокремлених структурних підрозділах університету – коледжах і інститутах післядипломної освіти відповідальними обрані Володимир Яровий і директор Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності університету Ігор Житнецький.

Із протоколом засідання Оргкомітету можна ознайомитися у рубриці «Протоколи засідань Організаційного комітету» вкладки «Вибори-2020» у меню «Публічна інформація» на сайті університету.

Нагадаємо, вибори представників із числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, та студентів повинні відбутися до 3 квітня 2020 року. Після 7 квітня Міністерство освіти і науки має проінформувати Оргкомітет щодо списку допущених до участі у виборах кандидатів. Після цієї дати кандидати зможуть надавати свої програми для оприлюднення, і буде сформований графік зустрічей кандидатів із колективом НУХТ. Самі вибори ректора відбудуться 23 квітня 2020 року. Підготовка – триває!

Опублікований: 03-03-2020
Читайте також:
Співпраця кафедри експертизи харчових продуктів і ПНДЛ

4 листопада магістранти першого року навчання освітньо-професійної програми «Технологічна експертиза та безпека харчової продукції» на своїх лабораторних заняттях разом із асистенткою кафедри експертизи харчових продуктів Анною Логіновою відвідали Проблемну наукову-дослідну лабораторію НУХТ. Здобувачі ознайомилися із сучасним обладнанням – спектро...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Співпраця кафедри експертизи харчових продуктів і ПНДЛ 05 листопада 2024

Наші здобувачі у Міністерстві фінансів України

Здобувачі спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» 25 квітня долучилися до онлайн-заходу «День відкритих дверей у Міністерстві фінансів України», під час якого ознайомилися з внутрішніми процесами та системою роботи Міністерства, актуальними вакансіями для стажування студентів тощо. Особливу зацікавленість демонстрували здобув...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші здобувачі у Міністерстві фінансів України 09 травня 2023

Перша сходинка до дипломної роботи: біотехнологи захищають курсові роботи

На кафедрі біотехнології і мікробіології відбувся захист курсових робіт здобувачами 3 курсу бакалаврату спеціальності «Біотехнології та біоінженерія» з дисципліни «Методи контролю біотехнологічних, фармацевтичних та харчових виробництв». У зум-форматі працювали комісії, до складу яких увійшли провідні викладачі, зокрема професорка Тетяна Пирог і д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перша сходинка до дипломної роботи: біотехнологи захищають курсові роботи 30 травня 2022

Зворушливе свято прощання з випускниками-бакалаврами відбулося на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

26 червня актова зала університету знову була заповнена вщент. Адже цього дня урочисте й водночас щемливе свято вручення дипломів бакалаврам відбулося на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. 255 вже дипломованих фахівців зі спеціальностей «Харчові технології», «Готельно-ресторанна справа» і «Туризм», їх батьки, рідні й друзі, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Зворушливе свято прощання з випускниками-бакалаврами відбулося на факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 26 червня 2018