Згідно з навчальним планом підготовки у нашому університеті фахівців за третім рівнем освіти (докторів філософії) обов’язковим компонентом освітньої програми є педагогічна практика.
Тому, здобувач вищої освіти ступеня «доктор філософії» І року навчання кафедри біотехнології і мікробіології Микита Іванов зараз опановує не тільки науково-професійні навички, а й закріплює на практиці знання отримані на заняттях з дисципліни «Педагогіка та психологія вищої професійної школи», проводячи практичні заняття у здобувачів 3 курсу з дисципліни «Біохімічні основи мікробного синтезу».
Поринувши у підготовку практичних, перевірку завдань і самостійних робіт студентів на платформі Moodle, аспірант зрозумів, яка кропітка та важка робота лежить на плечах викладача, адже потрібно не тільки структуровано і зрозуміло готувати матеріал для здобувачів, а й уважно перевіряти завдання.
Педагогічна практика дозволила оцінити шлях навчання вже не зі сторони студента, а викладача, сформувати у собі організованість, самостійність, гнучкість, підвищену працездатність та відповідальність.