Підприємницька культура та мислення – не тренд, а мастхев сучасного фахівця. Це доводить і нещодавня ініціатива МОН щодо організації у вишах підприємницьких клубів, спрямована на розвиток підприємницьких навиків у студентів будь-яких спеціальностей. Кафедра економіки праці та менеджменту тренує ці soft skills у студентів освітньої програми «Управління персоналом та економіка праці» (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»), у тому числі шляхом оновлення навчальних планів і введення дисципліни «Підприємництво та соціальні проекти», адже для майбутніх ейчарів вони – напрямок професійної діяльності у зовнішньому HR-консалтингу та альтернативний формат самозайнятості.
На практичному занятті викладач Юлія Гринюк провела зі студентами-управлінцями 2-го курсу командний батл, основним завданням якого було: презентувати комерційний проект (дати назву, намалювати логотип, сформулювати унікальну торговельну пропозицію, створити слоган) та описати побудову його Business Model Canvas. Серед студентських проектів були: центр дитячого розвитку, мережа квест-кімнат, агенція аніматорів, хостел для домашніх тварин, кафе здорової їжі для дітей, лавка авторських handmaid робіт, Wellness-заклад для інсулінозалежних людей, концептуальний ресторан, кав’ярня з оригінальною технологією донат-мейкерства тощо. Генерувати ідеї та відстоювати їх життєздатність студенти мали з використанням методики креативності та за усіма правилами idea pitch, апробовуючи на практиці одразу декілька інструментів бізнес-моделювання та презентації.
Навчальний семестр триває, тож на управлінців персоналом чекають нові підприємницькі челленджі.