Н У Х Т

Особливості військового обліку працівників

22 листопада 2024

Особливості військового обліку працівників

21 листопада здобувачі другого курсу освітньо-професійної програми «Менеджмент персоналу» Віктор Грищенко, Софія Гнатчук, Анна Огієвич, Юлія Сауткіна, Діана Шевчук, Юлія Гудзенко разом із викладачками кафедри економіки праці та менеджменту, доцентками Олесею Тур і Ліаною Мазник взяли участь у онлайн-вебінарі «Гарячі питання військового обліку на підприємствах» від експерта з військового обліку, підполковника у відставці Валерія Власиневича.

Тема вебінару була актуальною для другокурсників, які вивчають дисципліну «Кадрове адміністрування», пов’язану з цими питаннями.

Спікер підкреслив важливість ведення військового обліку на підприємствах як одного з ключових елементів забезпечення державної оборони, дотримання вимог законодавства та підтримання прав і обов’язків громадян у сфері національної безпеки.

Відповідно до абзацу 3 п. 11 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487, працівники, відповідальні за ведення військового обліку, повинні відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним для інспектора з військового обліку згідно з національним класифікатором професій ДК 003:2010. Інспектор з військового обліку відноситься до категорії «Фахівці» (розділ 3), що передбачає освітню кваліфікацію не нижче першого (бакалаврського) рівня.

Здобувачі освіти разом зі спікером детально розглянули основні аспекти військового обліку на підприємствах. Для ефективного його ведення підприємствам рекомендовано: дотримуватися вимог нормативних документів, таких як Конституція України, Закони України «Про військовий обов’язок і військову службу», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»; проводити регулярні перевірки облікової документації; активно співпрацювати з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки.

Актуальні питання вебінару, що викликали жвавий інтерес у слухачів: перелік документів, які можуть вимагати представники СБУ під час перевірки стану військового обліку на підприємстві. Як правильно скласти оновлений зведений список громадян, що підлягають взяттю на військовий облік, для подання до ТЦК до 1 грудня. Як реагувати на нестандартні запити ТЦК, зокрема усні вимоги або виклики телефоном. Правомірність дій роботодавця у випадку, коли працівників ТЦК намагаються не допустити до підприємства для вручення повісток.

Учасники відзначили практичність і доступність інформації, наданої під час вебінару, а також висловили подяку Валерію Власиневичу та команді Цифрового видавництва «Експертус» за розкриття важливих питань у сфері менеджменту персоналу. Наші викладачі та здобувачі освіти завжди раді брати участь у подібних освітніх ініціативах.

Опублікований: 22-11-2024
Читайте також:
Профком співробітників НУХТ підвів підсумки роботи у 2020 р. й визначився з планами на 2021 р.

2 лютого 2021 р. за допомогою засобів відеоз'язку відбулося засідання профкому співробітників НУХТ. Згідно з порядком денним були заслухані, обговорені та затверджені звіти голів комісій профкому: Світлани Скоморохової, Лариси Карташової, Ярослава Смітюха, Олени Подобій, Тетяни Янюк та Оксани Топчій. Були схвалені плани роботи всіх комісій профком...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профком співробітників НУХТ підвів підсумки роботи у 2020 р. й визначився з планами на 2021 р. 05 лютого 2021

Європейський досвід у навчанні з економіки та менеджменту вивчала доцент кафедри обліку і аудиту

Одним із пріоритетних напрямів розвитку нашого університету є розширення міжнародного співробітництва з провідними закладами освіти Європи і світу. За ініціативи ректорату наші науково-педагогічні працівники проходять стажування для вивчення досвіду кращих вишів. Воно спрямоване на удосконалення професійних компетенцій й педагогічної майстерності, ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Європейський досвід у навчанні з економіки та менеджменту вивчала доцент кафедри обліку і аудиту 29 січня 2020

Захисти магістерських робіт з прикладної механіки

8 лютого на кафедрі мехатроніки та пакувальної техніки розпочалися захисти випускових робіт здобувачів освіти ступеня «Магістр». На цю довгоочікувану подію зібралась на тільки студентська спільнота, а і представники промисловості: голова екзаменаційної комісії, фахівець фірми ТОВ «ЕВОТЕК. ІНК.» Денис Пригодій, Тетяна Воловик (KOSTAL Ukraine), Андр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Захисти магістерських робіт з прикладної механіки 08 лютого 2022

Переможний виступ на Чемпіонаті світу з карате студента факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

У м. Алмада (Португалія) відбувся XX Чемпіонат світу з фунакоші шотокан карате (FSКА). До складу спортивної делегації України увійшов студент 1 курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» нашого університету Євген Горкун, який вже 6 років займається карате. В особисто-командних змаганнях брали участь спортсмени з 15 країн. Наш студент виборов...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Переможний виступ на Чемпіонаті світу з карате студента факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу 08 листопада 2018