Н У Х Т

Особливості організації змішаного та дистанційного навчання

30 вересня 2020

Особливості організації змішаного та дистанційного навчання

В Івано-Франківському фаховому коледжі ресторанного сервісу і туризму нашого університету відбулася інструктивно-методична нарада, де одним із основних питань була організація змішаного та дистанційного навчання.

Заступник директора Олеся Стахів детально зупинилася на особливостях такого навчання, зокрема синхронному та асинхронному режимі, на алгоритмі організації професійно-практичної підготовки під час дистанційного навчання, на виборі онлайн-курсів для підвищення кваліфікації педагогів.

Було зазначено, що складовими процесу дистанційного та змішаного навчання обов’язково мають бути навички вибудовування дистанційного процесу навчання, відповідна підготовка до нього здобувачів освіти, а також формування навчально-методичної складової дистанційного курсу.

Учасники наради розглянули різні моделі змішаного навчання і оцінили їх переваги та недоліки. Обговорили різні платформи для впровадження такої форми навчання, визначили ті, які користуються найбільшою популярністю в Україні.

Звичайно, найважче організувати професійно-практичну підготовку учнів та студентів дистанційними засобами. Необхідне розроблення методики, вибір підприємств і фахівців для співпраці, форм звітності та консультацій.

Також говорили про необхідність обрати формат навчання, темп освоєння програм, визначити технічні можливості здобувачів освіти, а також бути готовим до активної присутності, комунікації, відповідей на запитання та різних методів перевірки завдань.

Чи не найбільше значення має навчальний контент, який повинен бути стислим, зрозумілим, цікавим і привабливим. Різноманітними мають бути формати для відпрацювання практичних навичок – це і чати, і відеоконференції, і віртуальні тренажери, інтерактивні практичні завдання та багато інших видів, які слугуватимуть для мотивації аудиторії. Треба точно знати, що нецікаве, формальне викладання, необ’єктивність оцінок, перевантаження надмірною кількістю матеріалу, відсутність прямого зв’язку теорії з практикою демотивують слухачів курсу!

Опублікований: 30-09-2020
Читайте також:
Онлайн-програма для здобувачів освіти «Startup 0 – 1»

Здобувачі освіти нашого університету запрошуються на двотижневу онлайн-програму «Startup 0 – 1», спрямовану на розвиток інноваційних проєктів і підприємницьких навичок серед молоді. Учасниками можуть бути всі, хто ще не має інноваційних ідей, але бажає розвиватися в цьому напрямі, а також ті, хто вже має команду, але тільки на старті розвитку інно...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Онлайн-програма для здобувачів освіти «Startup 0 – 1» 25 липня 2025

З перспективами навчання у НУХТ ознайомила ліцеїстів Житомирщини доцентка кафедри технології молока і молочних продуктів

Одним із основних аспектів виховної роботи кафедри технології молока і молочних продуктів є професійна орієнтація, що передбачає заходи, спрямовані на допомогу молоді у виборі майбутньої професії. Головною метою цієї роботи є популяризація нашого університету харчових технологій та вищої освіти загалом. Важливою частиною профорієнтаційних заходів є...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З перспективами навчання у НУХТ ознайомила ліцеїстів Житомирщини доцентка кафедри технології молока і молочних продуктів 13 травня 2024

Освітній проект #Farmak_Lab – 2019: безцінний досвід!

Новорічні свята ще не розпочалися, а студенти НУХТ уже отримали свої подарунки від Святого Миколая, який напередодні завітав до АТ «Фармак». Забувши про всі прикмети, в п’ятницю 13-го грудня вони стояли перед дверима АТ «Фармак» і думали, що ж цього року для них готує #Farmak_Lab. І це був подарунок безцінного досвіду. Найцінніші подарунки – не зав...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітній проект #Farmak_Lab – 2019: безцінний досвід! 16 грудня 2019

Студенти напряму підготовки «Міжнародна економіка» успішно захистили  бакалаврські роботи

Студенти Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ напряму підготовки «Міжнародна економіка» успішно захистили  бакалаврські роботи, продемонструвавши ґрунтовний об’єм знань, набутих за час навчання. Варто зазначити, що представлені до захисту роботи виконані на актуальну тематику – місце України в світових інтеграційних процесах; ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти напряму підготовки «Міжнародна економіка» успішно захистили бакалаврські роботи 20 червня 2019