Не кожна лекція викладачів закінчується оплесками від вдячних студентів, але в цьому випадку трапилось саме так! 26 березня 2019 року відбулася відкрита лекція «Популяризація туристичних послуг та створення брендингу в туристичній індустрії» к.е.н., доцента кафедри туристичного та готельного бізнесу Наталії Погуди з дисципліни «Маркетинг у туризмі» для студентів 4 курсу спеціальності «Туризм».
Основні питання, які були розглянуті під час лекції: особливості туристичного бренду та створення бренду туристичного підприємства, лояльність споживачів до бренду, торговельна марка: переваги для туристичного підприємства та основні елементи фірмового стилю підприємства. Вагома увага була приділена не лише базовим поняттям кожного з питань, але й практичному їх підтвердженню. Актуальність брендів у сфері послуг мала практичне підґрунтя, спираючись на світові показники оцінювання, як брендів національних країн, так і міцності брендів компаній. Під час лекції студенти дізналися не лише про ТОП-20 найсильніших брендів світу та ТОП-100 вартісних брендів України, але й, використовуючи брейнштормінг, були визначені ключові фактори, що впливають як на міцність бренду, так і його вартість.
Під час заняття відбувалося вільне спілкування викладача з аудиторією, студенти активно брали участь у відкритій дискусії, пропонуючи власні підходи до заданих лектором запитань. Невимушена атмосфера та широкий арсенал наочного відеоматеріалу, активність студентів і досвід викладача забезпечили високу якість, як сприйняття матеріалу, так і відкритого заняття.