Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 жовтня 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Опублікований: 27-10-2021
Читайте також:
Креативні онлайн-лабораторні для першокурсників

Цьогоріч на кафедрі екологічної безпеки та охорони праці вперше лабораторні роботи проходять у режимі онлайн. Нелегко всім, але, напевно, найскладніше першокурсникам. І так все нове, незвідане і незрозуміле, а тут ще й лабораторки «по телевізору». Викладачі намагаються зробити так, щоб заняття мінімально відрізнялися від лабораторних у реалі. Зокр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креативні онлайн-лабораторні для першокурсників 24 вересня 2020

Біотехнологи НУХТ – фахівці зі збереження здоров’я!

Нині біотехнологія забезпечує також і одержання інноваційних фармацевтичних продуктів і засобів лікування, що суттєво покращує якість медичної допомоги та сприяє збереженню здоров'я людства. Використання біотехнології має великий потенціал у фармацевтичній галузі. Саме біотехнологи здатні створювати нові ліки та вакцини шляхом генетичної модифікац...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Біотехнологи НУХТ – фахівці зі збереження здоров’я! 26 липня 2023

Мотивуючий візит студентів-екологів у ПрАТ «Українська технологічна компанія»

Студенти-екологи разом із завідувачем кафедри екологічної безпеки та охорони праці Оленою Семеновою та  доцентом кафедри Оксаною Салавор відвідали ПрАТ «Українська технологічна компанія».  Українська технологічна компанія (УТК) – багатогалузеве підприємство, що здійснює свою діяльність на ринку промислових послуг України і ряду країн ЄС, СНД та у ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуючий візит студентів-екологів у ПрАТ «Українська технологічна компанія» 16 квітня 2019

Досвід компанії «MARS» у створенні лінійок нових кондитерських виробів вивчали наші викладачі й здобувачі освіти

Здобувачі та викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ взяли участь у вебінарі від менеджерки корпорації «MARS» Марини Безносюк. Фахівчиня розповіла про передумови створення лінійки нових кондитерських виробів: із поліпшеним складом і принципово нових. Також Марія Бе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досвід компанії «MARS» у створенні лінійок нових кондитерських виробів вивчали наші викладачі й здобувачі освіти 20 квітня 2021