Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 жовтня 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Опублікований: 27-10-2021
Читайте також:
Підсумки й плани: відбулися збори трудового колективу університету

31 серпня, напередодні початку нового навчального року у актовій залі відбулися традиційні збори трудового колективу університету. З вітальним словом до присутніх звернувся ректор Олександр Шевченко. Він тепло привітав усіх зі святами, що нещодавно відзначила Україна – Днем Державного прапора і Днем Незалежності, а також із початком нового навчаль...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Підсумки й плани: відбулися збори трудового колективу університету 31 серпня 2023

Працедавці високо оцінюють якість підготовки фахівців у нашому університеті

Працедавці України уже традиційно визнали НУХТ одним із найкращих університетів України з підготовки фахівців за технічними та економічними спеціальностями. Шанси випускника зайняти вакансію в престижній компанії дослідив журнал «Гроші». Чотирнадцятий рейтинг вишів «Грошей» – особливий. Адже журналісти разом із компаніями-роботодавцями оцінювали р...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Працедавці високо оцінюють якість підготовки фахівців у нашому університеті 19 серпня 2021

Слухачі сертифікатної програми вивчили вина Болгарії

Триває навчання слухачів сертифікатної програми «Науково-практичні основи дегустації вин та міцних алкогольних напоїв», що вже восьмий рік функціонує на кафедрі біотехнології продуктів бродіння і виноробства під керівництвом професорки Марини Білько. Чергове виїзне заняття, на яке вони вирушили разом із викладачами кафедри, було присвячене знайомс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Слухачі сертифікатної програми вивчили вина Болгарії 22 травня 2024

Цікаво та продуктивно розпочали тиждень на кафедрі експертизи харчових продуктів

29 жовтня студенти груп ТІ-1-7, 8 Навчально-наукового інституту харчових технологій нашого університету відвідали компанію «Люстдорф» – одного з лідерів українського молочного ринку. Виїзне заняття організували викладачі кафедри експертизи харчових продуктів, старший викладач Оксана Мельник і доцент Наталія Попова. Студенти не тільки побачили, як ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Цікаво та продуктивно розпочали тиждень на кафедрі експертизи харчових продуктів 30 жовтня 2018