Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 жовтня 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Опублікований: 27-10-2021
Читайте також:
Досвід міжнародного співробітництва

Після довготривалого проходження виробничої практики у Болгарії повернулися студенти груп кулінарного та готельного-ресторанного напряму підготовки Івано-Франківського фахового коледжу ресторанного сервісу і туризму нашого університету. Практика проходить у рамках програми міжнародного співробітництва між готельно-ресторанними комплексами Болгарії...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Досвід міжнародного співробітництва 13 жовтня 2021

Мотивуючі знайомства здобувачів освіти з підприємствами

2 грудня студенти 3 курсу разом із доцентом кафедри біотехнології продуктів бродіння та виноробства Романом Мукоїдом відвідали крафтову міні-пивоварню «Syndicate», де їх гостинно зустрів магістрант кафедри Роман Нищун. Він розповів молодшим колегам про види крафтового пива, які виготовляються на пивоварні (а це – понад 40 видів!). Здобувачі освіт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Мотивуючі знайомства здобувачів освіти з підприємствами 04 грудня 2020

Розпочався прийом електронних заяв і документів на вступ до НУХТ

Сьогодні розпочався прийом електронних заяв і документів для вступників на бакалавра чи наскрізного магістра до університету та на основі 11 класів за денною формою здобуття освіти до коледжів НУХТ. Подання е-заяв і документів відбувається на сайті vstup.edbo.gov.ua. Для вступників до університету на бакалавра чи наскрізного магістра прийом заяв ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розпочався прийом електронних заяв і документів на вступ до НУХТ 14 липня 2021

Від навчання до практики: лекція від президента групи компаній «Biopharma»

«Нам не байдуже!» – такими словами розпочав свій виступ президент групи компаній «Biopharma» Костянтин Єфименко. Під цим девізом – девізом компанії, девізом її президента і пройшла уся лекція, яка відбулася за ініціативи кафедри біотехнології і мікробіології та завдяки її випускникам, які нині є співробітниками «Біофарми». Саме від випускників каф...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Від навчання до практики: лекція від президента групи компаній «Biopharma» 17 грудня 2019