Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 жовтня 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Опублікований: 27-10-2021
Читайте також:
Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік набули чинності

Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік пройшли остаточне затвердження та набули чинності – відповідний наказ МОН був зареєстрований в Мін’юсті та розміщений на сайті Міністерства. Мінімальні прохідні бали 150 та 130 для окремих спеціальностей, творчі конкурси до подання заяв, компактніші терміни вступної кампанії – ці та інші новації ч...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Умови прийому до закладів вищої освіти на 2019 рік набули чинності 09 січня 2019

Проблеми та виклики управління підприємствами у складних сучасних умовах обговорили на щорічній конференції кафедри економіки праці та менеджменту

23 квітня 2025 р. в університеті відбулася XХІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми управління підприємствами в сучасних умовах», організована науковцями кафедри економіки праці та менеджменту. У рамках наукового заходу викладачі, аспіранти та здобувачі освіти обговорювали актуальні питання, проблеми та виклики, що стоять перед керів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Проблеми та виклики управління підприємствами у складних сучасних умовах обговорили на щорічній конференції кафедри економіки праці та менеджменту 23 квітня 2025

Відкрита лекція англійською мовою викладача кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

Старший викладач кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Людмила Дейниченко прочитала відкриту лекцію «Caucasian cuisine» із використанням інноваційних технологій навчання з дисципліни «Culinary ethnology» для студентів напряму підготовки 242 «Туризм».  Лекція була присвячена кухні країн Кавказу та Закавказзя. Протягом заняття була ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відкрита лекція англійською мовою викладача кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 22 листопада 2018

Розпочався NUFT Career Chance-2025

Наш університет – це не тільки про навчання та дозвілля здобувачів освіти. Це і про відповідальне ставлення до наших випускників і активна допомога у їх підготовці до перших кроків на професійному шляху. Саме тому відділ працевлаштування випускників невпинно працює над розширенням кола партнерів-роботодавців, а також двічі на рік збирає масштабні к...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розпочався NUFT Career Chance-2025 17 березня 2025