Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 жовтня 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Опублікований: 27-10-2021
Читайте також:
З новими формами і методами підготовки до занять ознайомилися на кафедрі іноземних мов професійного спрямування

17 жовтня на кафедрі іноземних мов професійного спрямування відбувся методичний семінар. Його мета – підвищення якості навчально-виховного процесу та ознайомлення з новими формами і методами підготовки до занять. Доповідали доцентки Інна Форостюк, Ганна Бойко та старша викладачка Людмила Юрчук. Інна Форостюк поділилася корисними методами використ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

З новими формами і методами підготовки до занять ознайомилися на кафедрі іноземних мов професійного спрямування 18 жовтня 2023

Наші винахідники – найкращі!

Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» оприлюднило показники діяльності у сфері промислової власності за 2021 рік. У бюлетені наведені дані щодо підприємств і організацій, які отримали найбільшу кількість патентів на винаходи і корисні моделі у минулому році, а також у 2017-2021 роках. Приємно, що наш університет тр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наші винахідники – найкращі! 21 липня 2022

Свої перші самостійні дослідження захистили студенти кафедри біотехнології і мікробіології

6-7 грудня 2018 р. відбулися захисти перших самостійних досліджень у межах дисципліни «Основи імунології» студентів спеціальності 162 «Біотехнологія та біоінженерія» груп БТ-2-1 та БТ-2-2. До комісії, що оцінювала роботу студентів, увійшли доцент кафедри біотехнології і мікробіології, кандидат біологічних наук Інна Лич, старший викладач, кандидат ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Свої перші самостійні дослідження захистили студенти кафедри біотехнології і мікробіології 10 грудня 2018

Виїзні заняття магістрантів спеціальності  «Готельно-ресторанна справа» в умовах підприємства гостинності

Здобувачі освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Готельна і ресторанна справа» у межах вивчення навчальної дисципліни «Інновації в ресторанному бізнесі» разом із лекторкою дисципліни, професоркою кафедри готельно-ресторанної справи і гаранткою освітньо-професійної програми Тетяною Сильчук відвідали тризірк...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Виїзні заняття магістрантів спеціальності «Готельно-ресторанна справа» в умовах підприємства гостинності 18 грудня 2023