Н У Х Т

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

27 october 2021

Онлайн-івент «Marketing. One love» відбувся у День маркетолога

У День маркетолога, професійного свята найкреативнішої та найяскравішої індустрії, на кафедрі маркетингу відбувся онлайн-івент «Marketing. One Love». Організаторами онлайн-заходу стали викладачі освітньої програми «Маркетинг».

Учасникам було запропоновано створити невелику команду з друзями, розробити постер-презентацію команди, пройти онлайн-вікторину та взяти участь у конкурсі «Marketing Chellenge».

Професійне свято відвідали почесні гості онлайн-заходу – ректор НУХТ, професор Олександр Шевченко, заступник директора з виховної роботи Навчально-наукового інституту економіки і управління Олександр Тимченко, завідувачка кафедри маркетингу, професорка Ольга Пєтухова та стейкхолдерка освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврський рівень), маркетологиня ТОВ «Сахара» Лілія Коношенко. Гості виступили з привітальним словом і теплими побажаннями для здобувачів освіти, викладачів і випускників.

 На початку заходу були представлені 8 команд: «Нухтівські бізони» (група МА-1-3), «VLADA» (група МА-1-3), «Легенда» (група МА-1-3),  «Мозкойоги» (група МА-1-3), «Gorgeous Girls in Marketing (GGM)» (група МА-1-4), «ЕіУшніки» (група МА-1-5), «Smells Like Team Spirit (SLTS)» (група МА-2-3), «Вовки з НУХТ university» (група ТП-2-13). Кожна з команд розробила презентацію із назвою, лого та девізом.

Онлайн-вікторина була насичена цікавими питаннями, пов’язаними з реальними кейсами в сфері маркетингу. Учасники активно змагалися, демонструючи свої знання, винахідливість, кмітливість і командну гру.

Запекла боротьба велася у фінальному конкурсі між командами «Легенда» та «Smells Like Team Spirit (SLTS)» за призове місце. У фіналі гри учасники спробували себе в ролі креативної команди рекламної агенції і навіть міні продакшн-студії: розробили ідеї промо-роликів для продукції і втілили їх у життя, знявши відео для двох вікових категорій з теорії поколінь.

За результатами конкурсу перше місце посіла команда «Smells Like Team Spirit (SLTS)». Переможці отримають сувенірну продукцію від кафедри маркетингу, а також призи від спонсорів онлайн-заходу – ПрАТ «Оболонь» та інтернет-магазину «Світлячок-оптовичок».

Такі заходи дозволяють організовуватися, генерувати ідеї, формувати у здобувачів вміння працювати швидко, командно, ставати справжніми стратегами і тактиками маркетингу.

Published on: 27-10-2021
Read also:
Подяка ректора НУХТ вручена партнерам університету – колективу Бердичівського коледжу промисловості, економіки і права

Наші викладачі відвідали заклади загальної середньої освіти, фахової передвищої освіти та фахової вищої освіти, випускники яких навчаються в нашому університеті, щоб взяти участь в урочистостях з нагоди початку нового навчального року і виконати приємну місію – вручити колективам цих закладів подяки ректора. Зокрема, Подяка ректора НУХТ була вруче...

READ YOURSELF

Подяка ректора НУХТ вручена партнерам університету – колективу Бердичівського коледжу промисловості, економіки і права 06 september 2021

НУХТ – серед національних лідерів за цитуванням Google Scholar

За даними липневого випуску Webometrics 2021 року наш університет став 7-м серед закладів вищої освіти Києва і 21-м в Україні у рейтингу Transparent Ranking: Top Universities by Citations in Top Google Scholar Profiles за критерієм кількості цитувань інституційних профілів у Google Scholar із показником 24583 цитувань. Рейтинг Transparent Ranking:...

READ YOURSELF

НУХТ – серед національних лідерів за цитуванням Google Scholar 26 july 2021

Здобувачка освіти, викладачка і випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – серед переможців YOUNG CHEFS CHALLENGE

Одразу троє учасників – четвертокурсниця бакалаврату, викладачка і випускник захистили честь університету на цьогорічному престижному фаховому конкурсі. Тема YOUNG CHEFS CHALLENGE 2024 – «Продукт: Трансформація», відповідно до якої учасники мали створити авторську страву з дотриманням всього трьох умов: головний інгредієнт мав бути притаманний рег...

READ YOURSELF

Здобувачка освіти, викладачка і випускник факультету ГРТБ імені проф. В.Ф. Доценка – серед переможців YOUNG CHEFS CHALLENGE 19 september 2024

Навчальна гастроекскурсія другокурсників освітньої програми «Туризм і рекреація»

11 вересня 2025 року здобувачі другого курсу спеціальності «Туризм і рекреація» разом із доцент кою кафедри туристичного та готельного бізнесу Тетяною Мірзодаєвою провели виїзне заняття у форматі гастрономічної екскурсії. Метою заходу було вивчення еволюції культури сніданку та кави на головній вулиці Києва – Хрещатику протягом ХХ-ХХІ століть. Екс...

READ YOURSELF

Навчальна гастроекскурсія другокурсників освітньої програми «Туризм і рекреація» 11 september 2025