6 листопада відбулися останні івенти NUFT Career Chance-2025.
Протягом трьох днів університет кипів активністю: здобувачі освіти та викладачі зустрічалися з представниками провідних підприємств України. Наші гості знайомили зі своїми компаніями, розкривали свої таємні знання, ділилися порадами та інструментами пошуку роботи. Учасники кар’єрного заходу активно приєднувалися до лекцій із професійного розвитку, на яких йшлося про soft skills – креативність, лідерство, комунікабельність, емоційний інтелект, як важливі ресурси для успішної кар’єри, із задоволенням спілкувалися з фахівцями, долучалися до майстер-класів, воркшопів і ділових ігор, конкурсів і вікторин.
Сьогодні програма була не менш цікавою і насиченою, ніж у попередні дні.
Спілкування з ком’юніті компанії Япіко було не тільки теплим, щирим й інформативним, але й «смачним». Цікава презентація від Єлізавети Лисак і захопливий майстер клас із приготування суші від профі-сушиста Павла Фоменка запам’ятаються надовго. Уважні слухачі, які активно й вірно відповідали на запитання, мали можливість тут же навчитися створювати різні види ролів під керівництвом досвідченого професіонала.
Практичне спрямування мала і зустріч з представниками компанії KERNEL. Із бізнес-моделлю компанії та роботою її основних виробничих напрямів студенти знайомилися у ході стратегічної бізнес-гри «KERNEL Inside». Вони аналізували сучасні виклики агротехбізнесу, розробляли власні рішення та моделювали їх економічний ефект у форматі ігрової валюти.
Цікавим було знайомство здобувачів освіти з ТОВ «Чанта Бейкері», яке вперше долучилося до нашого Ярмарку вакансій. Керівниця проєкту «Бохліб» Наталія Назаренко познайомила з місією компанії, її цінностями, окреслила карти кар'єрного зростання пекаря, бариста, кухаря та поділилася реальними історіями професійного успіху співробітників компанії.
Компанія Кока Кола цього разу завітала з оригінальною темою – «Наука, смак і трішки магії: як ми створюємо асептичні напої у Coca-Cola HBC». Учасники цього інтерактиву тепер знають різницю між Coca-Cola HBC та the Coca-Cola Company й можуть роз’яснити, що означає поняття «компанія-ботлер». А ще провідна фахівчиня з розвитку нових продуктів Поліна Табанова розповіла про R&D-створення та тестування нових соків, нектарів і напоїв. Наприкінці зустрічі відбулося опитування, переможець якого з найбільшою кількістю відповідей отримав фірмовий приз, а інші могли поласувати соками.
У інтерактивному форматі спілкувалися здобувачі освіти також і з командою компанії МХП. Розповідаючи про компанію, сферу її діяльності, продукцію, яку виробляють підприємства холдингу, бренди, з якими співпрацюють, спікери цікавилися, що студенти вже знають про МХП. Звичайно ж, вони проінформували і про умови праці та відкриті вакансії. А наприкінці зустрічі провели загальне опитування, переможці якого отримували снек «РябЧик».
Щиро вдячні всім компаніям і підприємствам-учасникам NUFT Career Chance-2025! Ви створили неймовірно творчу й надихаючу атмосферу крутого нетворкінгу. Наші здобувачі освіти отримали масу корисної інформації, позитивних емоцій і цінних порад. Вони упевнилися, що успішна кар’єра за спеціальностями, які вони здобувають в університеті, – це не тільки мрія, а – досяжна мета.
Організатор кар’єрного івенту – відділ працевлаштування випускників НУХТ і надалі допомагатиме здобувачам освіти та випускникам адаптуватися до сучасних вимог ринку праці, знаходити можливості для стажувань і працевлаштування. Слідкуйте за новинами відділу на сайті університету та у соціальних мережах, і ви легко знайдете своє професійне покликання та розпочнете успішну кар’єру.