2 лютого 2018 року викладачі циклової комісії фахових дисциплін економічного циклу Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ Лариса Орленко та Марина Соколан провели відкрите бінарне заняття «Маркетингові дослідження з використанням анкет на основі інформаційних систем і технологій» з дисциплін «Ринкові дослідження» та «Інформаційні системи і технології в маркетинговій діяльності».
Заняття відбулося у формі ділової гри. Викладачі використали методи диференціації, роботи в групах, випереджального навчання.
Студенти групи розділились на дві команди – маркетингові агентства, які виборювали право отримати контракт від замовника. Команди запропонували власні результати проведення маркетингових досліджень, за результатами яких розробили пропозиції щодо розвитку компанії-замовника.
Студенти проявили активність, креативність, вміння командної гри.