Н У Х Т

Новаційні форми і методи активного навчання застосовують викладачі навчально-наукового комплексу університету

09 лютого 2018

Новаційні форми і методи активного навчання застосовують викладачі навчально-наукового комплексу університету

8 лютого викладач Майя Підгірна провела відкритий урок «Сполуки неметалічних елементів з гідрогеном і оксигеном» у 611 групі. Метою даного заняття було не лише вивчення властивостей і способів одержання даних сполук, але й демонстрація екологічних проблем, викликаних забрудненням навколишнього середовища.

Викладач велику увагу приділяє розвитку у студентів мислення, вміння спостерігати, порівнювати, аналізувати, робити самостійно висновки. Студенти працювали із підручниками, опорними конспектами, самостійно розв’язували різнорівневі вправи і задачі.

Вивчення нового матеріалу супроводжувалося демонстрацією дослідів, переглядом фільму про способи добування амоніаку і його застосування, відео-презентацією про властивості  застосування оксидів неметалів.

Викладач застосовувала різні форми і методи активного навчання, що зробило урок цікавим, таким, що сприяв розвитку творчих здібностей і активізації розумової діяльності студентів, формуванню потреби безперервного самостійного поповнення знань, розвитку умінь і практичних навичок.

Опублікований: 09-02-2018
Читайте також:
Вперше в історії кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства захист кваліфікаційних робіт бакалаврів відбувся онлайн

11  червня упродовж чотирьох з половиною годин на кафедрі біотехнології продуктів бродіння і виноробства тривала відеоконференція, під час якої відбувся захист кваліфікаційних робіт на здобуття освітнього ступеня «бакалавр». Сьогодні свої кваліфікаційні роботи захищали 9 здобувачів. Присутніми на конференції були 18 осіб із числа викладачів і студ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вперше в історії кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства захист кваліфікаційних робіт бакалаврів відбувся онлайн 11 червня 2020

Управління людським капіталом в університетах: сучасні HR-моделі та кращі практики

Команда НУХТ опановує Модуль 3 «Управління персоналом» Програми професійного розвитку академічних менеджерів, присвячений сучасним підходам до кадрової політики та HR-менеджменту у закладах вищої освіти. Учасники розглянули питання автономії в управлінні персоналом, структури HR-підрозділів (кейс University of Luxembourg, University of Edinburgh),...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Управління людським капіталом в університетах: сучасні HR-моделі та кращі практики 11 червня 2025

Практикуємося самі і навчаємо майбутніх магістрів!

Питання підготовки здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» до єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з іноземної мови для вступу до магістратури є сьогодні досить актуальним як для викладачів, так і для здобувачів вищої освіти. На сьогодні здобувач вищої освіти технічної спеціальності потребує покрокових інструкцій і рекомендацій з підготовки до ЄВІ, який...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практикуємося самі і навчаємо майбутніх магістрів! 12 лютого 2021

Освітній рівень – магістр з готельно-ресторанної справи!

Академічна спільнота кафедри готельно-ресторанної справи вітає своїх випускників – 34 магістрів з готельно-ресторанної справи! Атестація здобувачів магістерського рівня денної та заочної форм здобуття освіти зі спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньо-професійної програми «Готельна і ресторанна справа» відбулася у формі публічного ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Освітній рівень – магістр з готельно-ресторанної справи! 06 березня 2024