Н У Х Т

Нові ідеї для креативних започаткувань шукали студенти-маркетологи

16 жовтня 2018

Нові ідеї для креативних започаткувань шукали студенти-маркетологи

Студентське життя майбутніх маркетологів на кафедрі маркетингу ніколи не буває одноманітним. Дружний колектив кафедри завжди намагається знайти для них щось цікаве та підкинути нові ідеї для креативних започаткувань і просто приємного проведення часу.

Нещодавно студенти-маркетологи разом із викладачами кафедри поринули у країну дитинства, чарівний світ фантазій і казкових виробів, відвідавши Державний музей іграшки. Талановита молодь та її куратори із захопленням занурилися у колоритне розмаїття експозицій: народної іграшки та іграшки 30-90 років ХХ століття. Безумовно, серед експонатів кожний упізнав іграшку свого дитинства або іграшку з дитинства своїх батьків чи із ретро-фотографій родинних альбомів. Перед студентами та викладачами постали заводні звірята, які в дитинстві здавалися живими друзями, ностальгічні ретро-ведмедики, целулоїдні фігурки, креативна колекція авторських ляльок, іграшкові будиночки, меблі, поїзди та літаки – все те, з чого в дитинстві кожний будував власний фантастичний, і, в той же час, ідеальний світ. Не меншу цікавість викликала й експозиція народної іграшки, яка у сукупності своєї простоти та яскравого різноманіття, відображає національну самобутність  українського народу та історію дитячих ігор і забав.

Не дарма кажуть: усі ми родом з дитинства, і, напевно, іграшки є одним із найприємніших ностальгічних спогадів, які роблять світ дорослих більш яскравим і трансформуються в нові креативні ідеї. Можливо, такі ідеї допоможуть студентам-маркетологам підкорити ринок, а, можливо, просто зроблять життя цікавішим, ставши захоплюючим хобі, однак у будь-якому разі чудовий осінній вечір, проведений в колі друзів, та вражаючі експозиції музею надовго залишать по собі позитив.  

Опублікований: 16-10-2018
Читайте також:
Студенти змагаються на краще знання економічних дисциплін

20 лютого 2017 року в межах декади комісії фахових дисциплін економічного циклу Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ відбулася Олімпіада з економічних дисциплін. В  Олімпіаді взяли участь студенти 3-х і 4-х курсів спеціальностей «Маркетингова діяльність», «Організація виробництва», «Виробництво цукристих речовин та полісахаридів», «Обслуг...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти змагаються на краще знання економічних дисциплін 20 лютого 2017

Онлайн-лекція маркетологині ТРЦ «Гулівер» для студентів кафедри маркетингу: цікаво та пізнавально

Здобувачі освіти кафедри маркетингу спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво торгівля та біржова діяльність», «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали гостьову лекцію стейкхолдерки, менеджерки з маркетингу ТРЦ «Гулівер» Наталії Білодідової. Наталія Білодідова – маркетологиня з досвідом реалізації ефективних проєктів, випускниця спеціально...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Онлайн-лекція маркетологині ТРЦ «Гулівер» для студентів кафедри маркетингу: цікаво та пізнавально 12 листопада 2021

Відбулася урочиста церемонія посвяти першокурсників у студенти Національного університету харчових технологій

30 серпня актова зала університету була вкотре заповнена вщент – цього дня першокурсники, їх батьки, роботодавці, адміністрація й викладачі зібралися на хвилююче свято – традиційну урочисту церемонію посвяти першокурсників у студенти Національного університету харчових технологій. Від ректорату та себе особисто присутніх тепло привітав перший прор...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відбулася урочиста церемонія посвяти першокурсників у студенти Національного університету харчових технологій 30 серпня 2018

Там, де біотехнологія та фармація в одному флаконі

Попри значну кількість закладів вищої освіти України, вітчизняні компанії мають неабиякі проблеми з добором кваліфікованого персоналу, тому намагаються шукати своїх майбутніх працівників уже на студентській лаві, пропонуючи їм проходити практику на своїх виробництвах.  Один зі способів підготовки молодих фахівців для майбутньої роботи на виробницт...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Там, де біотехнологія та фармація в одному флаконі 23 жовтня 2019