На кафедрі маркетингу відбулася гостьова лекція «Музей як платформа комунікацій: кейси, сенси, креатив», яку прочитала випускниця НУХТ, а нині успішна smm-спеціалістка, копірайтерка, що працює у Національному музеї Революції Гідності (Музеї Майдану) Юлія Лапутько.
Здобувачі освітніх програм «Реклама та зв’язки з громадськістю», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітніх рівнів «бакалавр» і «магістр» дізналися, як сьогодні музей перетворюється на медіа, працює з цінностями і створює комунікації, що резонують із суспільством. Юлія Лапутько навела реальні приклади з роботи команди Музею Майдану – від подій до digital-контенту.
У наш час, коли актуальним є збереження пам’яті про героїв, які віддали життя за Українську державу, комунікаційна робота Національного музею Революції Гідності стає цікавим і надихаючим прикладом успіху, реалізації активного, креативного підходу до взаємодії з аудиторією, формування сучасного іміджу установи серед молоді. Тож зустріч із Юлією Лапутько стала корисною для здобувачів освіти різних курсів, більше того, вони отримали нагоду долучитися до комунікаційної роботи музею на запрошення спікерки й набути новий цінний професійний досвід.