Н У Х Т

Необмежену уяву і фантазію продемонстрували студенти під час тижня циклової комісії «Виробництво харчової продукції»

01 квітня 2019

Необмежену уяву і фантазію продемонстрували студенти під час тижня циклової комісії «Виробництво харчової продукції»

З 25 по  29 березня 2019 р. у Сумському коледжі харчової промисловості НУХТ відбувся тиждень циклової комісії «Виробництво харчової продукції».

Очі розбігалися від різноманіття страв, представлених учасниками виставки-ярмарку «Правильне харчування – запорука міцного здоров’я», а аромати заманювали все більше відвідувачів. Учасники конкурсу творчо підійшли до естетичного оформлення  столу, страв.

Переможцями виставки-ярмарку стали студенти груп 2-ХП-09 та 1-ХП-10.

2-е місце посіли студенти групи 3-ХП-07, 3-е – групи 1-ХП-Р-01

27 березня студентів 2-го курсу гостинно приймали в готельно-ресторанному комплексі «Здибанка». Студенти дізналися про сучасне обладнання та технології, які впроваджені в ресторані, сформували уявлення про організацію обслуговування, зокрема про сервірування столів, подавання страв і напоїв, обслуговування клієнтів офіціантами. Також для них був проведений майстер-клас із приготування піци. Студентам дуже сподобалась екскурсія, і вони готові з новими силами поринути у навчання, щоб здобути таку гарну професію та працювати в найкращих закладах ресторанного господарства міста й країни.

28 березня відбувся професійний конкурс «Кращий борщ СКХП НУХТ». Мета конкурсу – надати можливість не тільки скуштувати борщ і основні його різновиди, дізнатися який рецепт смакує найбільше, а й отримати заряд позитивних емоцій, куштуючи унікальну автентичну страву.

Страви всіх конкурсантів вразили своїм гарним смаком і чудовим оформленням.

Важко було визначити, хто кращий. Але журі визначило переможцем студентів групи 2-ХП-09, 2-е місце – група 3-ХП-07, 3-е – група2-ХП-08.

Кращими серед студентів у конкурсі буклетів «Я і моя майбутня професія» стала група 2-ХП-08

Професія технолога закладу ресторанного господарства – творча, тому молодий талановитий працівник може принести значно більше нових ідей, втілень. Простір уяви та фантазії – необмежений!

 

Опублікований: 01-04-2019
Читайте також:
В історію одного з найвідоміших напоїв у світі поринули другокурсники

Кожного року двері музеїв відчиняються тисячам щасливчиків, але карантин вносить свої корективи. Унікальний формат від Музею Coca-Cola в Україні дозволив здобувачам групи БТ-2-4 факультету біотехнології та екологічного контролю разом із кураторкою, старшою викладачкою кафедри фізики Інною Гуцало не втратити свій шанс поринути в історію одного з на...

ЧИТАТИ ДАЛІ

В історію одного з найвідоміших напоїв у світі поринули другокурсники 15 лютого 2022

Крутий спікер – це реально, досяжно!

Здобувачі першого курсу різних інститутів та факультетів розпочали працювати над курсом із сучасної риторики, яку викладає доцентка кафедри гуманітарних дисциплін Людмила Приблуда. Кожен із нас риторику використовує повсякчас у професії, міжособистісному спілкуванні. Без неї не збудуєш успішну кар’єру! Тож заняття з риторики про подолання страху п...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Крутий спікер – це реально, досяжно! 08 лютого 2023

Студенти кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів представили свій науковий доробок на конференції у Львові

Доброю традицією випускової кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів є представлення студентами свого наукового доробку, яке вони здійснюють під керівництвом професорсько-викладацького складу кафедри, на студентських наукових конференціях, як у межах нашого університету, так і у інших навчальних закладах. Цього разу бакалаври кафедри були гостя...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів представили свій науковий доробок на конференції у Львові 07 травня 2018

Студентки-маркетологи – переможці Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт

Студентки спеціальності «Маркетинг» Наталія Войтович та Анна Софійченко підтвердили свій високий науково-професійний рівень перемогою у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів вищих навчальних закладів освіти зі спеціальності «Маркетинг» (за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр, магістр). Бакалаврська робота «Дослідження змін у спож...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студентки-маркетологи – переможці Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт 11 червня 2018