Н У Х Т

Неізольовані можливості студентів-маркетологів: тренди інтернет-маркетингу 2020

18 травня 2020

Неізольовані можливості студентів-маркетологів: тренди інтернет-маркетингу 2020

Студенти кафедри маркетингу – творча та цілеспрямована молодь, яка в курсі усіх подій, а особливо тих, що стосуються інтернет-трендів. Кажуть, тільки обмеж студента, як він почне навчатися. Може, самоізоляція – це такі ж рамки? Так чому ж не присвятити цей час саморозвитку?

Аби уникнути освітнього голоду – найгіршої з дієт, багато освітніх компаній, таких як «Бітрікс24», «MaEd», «Setters» зробили доступними курси, подкасти та відеотрансляції.

На час самоізоляції студенти обрали віртуальний майстер-клас «Тренди інтернет-маркетингу 2020», спікером якого виступила Анастасія Можаєва – головний директор «MediaGuru». Майбутні маркетологи дізналися багато нового про концепцію воронки продажів, відкрили для себе інноваційні прийоми взаємодії з клієнтами та сучасний інструментарій контент-маркетингу. Студенти зрозуміли, що досить складно робити вибір між якісним відеоконтентом і експертними лонгрідами, якщо не усвідомлювати головного: відео не витісняє тексти, вони працюють у комплексі і разом набирають обертів. Цікавість викликало і те, що на реальних прикладах можна було вільно зрозуміти основні інсайти, які стосувалися розвитку компаній в умовах сучасних трендів.

Студенти із захопленням слухали спікера та дистанційно отримували додаткову освіту у галузі маркетингу, а також підвищували власний кваліфікаційний рівень, який сміливо зможуть використовувати у майбутньому. Головне пам’ятати, що можливості для розвитку є завжди, головне – бажання!

Опублікований: 18-05-2020
Читайте також:
Іноземні слухачі Підготовчого відділення ближче познайомилися з кафедрами університету

У рамках Днів гостинності в університеті іноземні громадяни з Сирії, Алжиру, Пакистану, Йорданії, Туреччини, Туркменістану, які навчаються на Підготовчому відділенні Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності, відвідали кафедри університету: технології хлібопекарських і кондитерських виробів, технології консервування, автоматизац...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Іноземні слухачі Підготовчого відділення ближче познайомилися з кафедрами університету 02 квітня 2019

Відбулася Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Ефективний Екоменеджмент для Європейського Майбутнього України»

22 січня на базі кафедри екологічної безпеки та охорони праці нашого університету відбулася Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Ефективний Екоменеджмент для Європейського Майбутнього України». Онлайн-акція проходила за підтримки проєктів Жана Моне програми ЄС Еразмус+, що реалізуються на кафедрі, і була спрямована на розвиток активної співпраці між...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Відбулася Міжнародна Зимова Школа Жана Моне «Ефективний Екоменеджмент для Європейського Майбутнього України» 25 січня 2022

Розроблення рецептур і удосконалення технологій у міжкафедральній комплексній магістерській кваліфікаційній роботі

21 лютого 2022 р. на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції факультету готельно-ресторанного бізнесу імені проф. В.Ф. Доценка спільно з Навчально-науковим інститутом харчових технологій відбувся захист міжкафедральної комплексної кваліфікаційної роботи здобувачів освітнього ступеня «Магістр», освітньо-професійних програм «Технології...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Розроблення рецептур і удосконалення технологій у міжкафедральній комплексній магістерській кваліфікаційній роботі 22 лютого 2022

Виробничий досвід для майбутніх технологів

23 травня на запрошення Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» студенти груп МО-3-2 та МЯ-3-1 разом із директором Навчально-наукового інституту харчових технологій НУХТ, доцентом Оксаною Кочубей-Литвиненко, заступником директора, доцентом Анастасією Пухляк і викладачами кафедри технології молока та молочних продуктів: зав...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Виробничий досвід для майбутніх технологів 24 травня 2018