Студенти кафедри маркетингу – творча та цілеспрямована молодь, яка в курсі усіх подій, а особливо тих, що стосуються інтернет-трендів. Кажуть, тільки обмеж студента, як він почне навчатися. Може, самоізоляція – це такі ж рамки? Так чому ж не присвятити цей час саморозвитку?
Аби уникнути освітнього голоду – найгіршої з дієт, багато освітніх компаній, таких як «Бітрікс24», «MaEd», «Setters» зробили доступними курси, подкасти та відеотрансляції.
На час самоізоляції студенти обрали віртуальний майстер-клас «Тренди інтернет-маркетингу 2020», спікером якого виступила Анастасія Можаєва – головний директор «MediaGuru». Майбутні маркетологи дізналися багато нового про концепцію воронки продажів, відкрили для себе інноваційні прийоми взаємодії з клієнтами та сучасний інструментарій контент-маркетингу. Студенти зрозуміли, що досить складно робити вибір між якісним відеоконтентом і експертними лонгрідами, якщо не усвідомлювати головного: відео не витісняє тексти, вони працюють у комплексі і разом набирають обертів. Цікавість викликало і те, що на реальних прикладах можна було вільно зрозуміти основні інсайти, які стосувалися розвитку компаній в умовах сучасних трендів.
Студенти із захопленням слухали спікера та дистанційно отримували додаткову освіту у галузі маркетингу, а також підвищували власний кваліфікаційний рівень, який сміливо зможуть використовувати у майбутньому. Головне пам’ятати, що можливості для розвитку є завжди, головне – бажання!