Н У Х Т

Наша магістрантка – учасниця освітньо-грантової програми «Початок» від Дія. Бізнес

08 грудня 2023

Наша магістрантка – учасниця освітньо-грантової програми «Початок» від Дія. Бізнес

Магістрантка спеціальності «Харчові технології», освітньо-професійної програми «Технології в ресторанному господарстві» Марія Омельченко представила свою бізнес-ідею яку планує розвивати, успішно подолала етап відбору і стала учасницею проєкту «Початок» від Дія. Бізнес.

Освітньо-грантову програму «Початок» мережа центрів підтримки підприємців Дія. Бізнес утілює за сприяння Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту за підтримки UN Women Ukraine/ООН Жінки в Україні та Уряду Японії.

Проєкт спрямований на покращення бізнес-обізнаності українських жінок, удосконалення їхніх підприємницьких навичок, фінансову підтримку в створенні або розвитку власного бренду. Програма орієнтована на активних підприємиць; жінок, які тільки хочуть створити бізнес; українок, які були змушені змінити місце проживання через активні бойові дії.

Спікерки програми – заступниця міністра цифрової трансформації України з питань євроінтеграції Валерія Іонан, директорка з партнерств та інновацій SET University Євгенія Клепа, фінансова директорка, досвідчена консультантка і тренерка для власників бізнесу та топменеджменту Оксана Андрощук, засновниця благодійного проєкту Кураж, маркетинг директорка компанії Гудфуд Вдома Альона Гудкова.

Програма триватиме з грудня 2023 року до лютого 2024 року у двох форматах – спочатку онлайн, потім офлайн. Онлайн-частина міститиме чотири бізнес-модулі – аналіз бізнес-моделі, фінансове планування та управління, створення бізнес-системи обслуговування, цифрова трансформація малого і середнього бізнесу. Далі на учасниць, які успішно пройдуть онлайн-навчання, чекатиме офлайн-частина та можливість позмагатися за отримання фінансової підтримки у вигляді гранту на розвиток власного бізнесу.

Наша учасниця вдячна організаторам програми та з нетерпінням очікує на початок навчання!

Опублікований: 08-12-2023
Читайте також:
Науковиці НУХТ взяли участь у конференції «Dairy Industry Conference-2021»

Науковиці Навчально-наукового інституту харчових технологій взяли участь у конференції «Dairy Industry Conference-2021», яка відбулася у Києві 4 листопада. Заступниця директорки інституту Анастасія Пухляк і доцентка кафедри технології молока і молочних продуктів Уляна Кузьмик виступили з доповідями щодо сучасних трендів молочної галузі. Присутні д...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Науковиці НУХТ взяли участь у конференції «Dairy Industry Conference-2021» 08 листопада 2021

Обговорення стратегій захисту від цукрового діабету ініціювали науковці кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

17 листопада 2021 року на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбувся круглий стіл за актуальною тематикою сьогодення «Цукровий діабет. Стратегії захисту». До роботи круглого столу долучилися здобувачі освіти різних рівнів, наукові партнери, стейкхолдери, викладачі та співробітники кафедр університету. Зі вступним словом висту...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Обговорення стратегій захисту від цукрового діабету ініціювали науковці кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 19 листопада 2021

Рекламісти в пошуках третього дихання

Нещодавно здобувачі освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» відвідали інтерактивну виставку «Третє дихання». «Третє дихання» – це більше, ніж виставка; це простір, де через емоції, спогади та взаємодію з іншими відкривається шлях до внутрішньої сили й тепла. Приміщення, у якому розташована виставка, досить велике, тому місця вистач...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Рекламісти в пошуках третього дихання 19 травня 2025

Маркетингові тренди веганських брендів

Їсти м’ясо нормально. Їсти тварин дивно. Це слоган українського веганського бренду Еat me Аt. Маркетингові тренди у Vegan Food: новинка чи забута репресована частина української історії початку ХХ століття, що повернулась на наш ринок вже як західноєвропейський тренд? Просто модне віяння чи щось більше? Якими насправді є мотиви споживачів веганськи...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетингові тренди веганських брендів 23 вересня 2024