Уміння адаптуватися до змін – ключова якість сучасного освітнього процесу. Кафедра технології оздоровчих продуктів продемонструвала свою готовність до викликів часу, активно впроваджуючи новітні методи навчання, такі як цифровий сторітейлінг, щоб забезпечити високий рівень навчання та залучити здобувачів навіть у дистанційному форматі.
Один із прикладів такого інноваційного підходу – лабораторна робота «Технологія соковмісного безалкогольного напою тонізуючої дії та оцінювання його якості», яка проводилася у дистанційних умовах. Замість традиційних лабораторних занять в аудиторіях, здобувачам була запропонована можливість розвивати свої навички і креативність вдома, використовуючи доступні інгредієнти та технології.
Спираючись на цифровий сторітейлінг, який став основним інструментом комунікації, викладачі кафедри надали здобувачам чіткі інструкції та демонстраційний матеріал через платформу та Zoom. Це дозволило здобувачам краще зрозуміти процес створення оздоровчих напоїв, а також вільно використовувати свою уяву та експериментувати з різними складниками.
Результати лабораторної роботи виявилися вражаючими. Здобувачі не лише активно брали участь у процесі створення оздоровчих напоїв, а й проявляли свою креативність і винахідливість. Вони не обмежувалися лише заздалегідь відомими рецептами, але із задоволенням експериментували зі складниками, шукаючи нові, цікаві комбінації.
Окрім того, здобувачі активно використовували сучасні соціальні медіа для візуалізації своєї роботи. Вони створювали чудові презентації, фото- та відеоматеріали, які демонстрували не лише кінцевий результат, але й весь процес створення. Деякі навіть розміщували свої роботи на популярних платформах, таких як TikTok, де отримували позитивний відгук і підтримку від глядачів.
Завдяки цьому підходу до навчання, здобувачі не лише отримали знання і навички у сфері створення оздоровчих напоїв, але й розвинули свою творчість і комунікаційні вміння. Ця лабораторна робота стала яскравим прикладом того, як сучасні методи навчання можуть стимулювати активність та зацікавленість здобувачів у процесі навчання навіть у дистанційних умовах.