Н У Х Т

Навчальна гастроекскурсія другокурсників освітньої програми «Туризм і рекреація»

11 вересня 2025

Навчальна гастроекскурсія другокурсників освітньої програми «Туризм і рекреація»

11 вересня 2025 року здобувачі другого курсу спеціальності «Туризм і рекреація» разом із доцент кою кафедри туристичного та готельного бізнесу Тетяною Мірзодаєвою провели виїзне заняття у форматі гастрономічної екскурсії. Метою заходу було вивчення еволюції культури сніданку та кави на головній вулиці Києва – Хрещатику протягом ХХ-ХХІ століть.

Екскурсія мала формат «гастромарафону», що передбачав відвідування шести знакових локацій за одну годину.

Хід екскурсії:

- Пам'ятник Городецькому у Пасажі. Було наголошено на ролі Пасажу як осередку європейської культури та елегантності. Увагу звернули на фігуру Владислава Городецького, який сам був архітектором і гастрономом.

- Кафе «Жорж». Ця зупинка була уявною. На місці, де раніше розташовувалася легендарна кав'ярня, викладачка розповіла студентам про її роль у житті київської богеми та еліти на початку XX століття. Обговорювалося значення цього закладу як центру соціального та культурного життя, де можна було скуштувати вишукану випічку та каву.

- Кафе «Грот». На цій локації відбулося занурення в радянську епоху. Студенти дізналися про «Грот», як місце зустрічей молоді, що був символом радянського сервісу із елементами західної культури.

- Центральний універмаг (ЦУМ). На цій зупинці учасники порівняли гастрономічний відділ ЦУМу радянських часів і сучасний фуд-корт. Підкреслено, як змінилися асортимент, ціни та культура споживання.

- «Котлета по-київськи». Окрему увагу було приділено «котлеті по-київськи» як гастрономічному символу столиці. Студенти обговорили, як традиційна страва інтегрувалася в сучасне меню ресторанів, ставлення до неї як туристів, так і місцевих жителів.

- Бессарабський ринок. Фінальною точкою екскурсії став Бессарабський ринок. Цю локацію використали для ілюстрації еволюції від традиційного ринку до сучасного фуд-хабу. Було обговорено, як ринок перетворився на місце, де можна не лише купити продукти, а й скуштувати найрізноманітніші страви світової кухні.

Особливістю заходу стала онлайн-участь здобувачки Карини Ющенко, яка не змогла долучитися офлайн, але підготувала розповідь про ЦУМ. Це є прикладом успішної адаптації освітнього процесу до сучасних реалій і підтверджує, що навчання може бути ефективним і захопливим, незалежно від фізичного розташування.

Проведене виїзне заняття продемонструвало ефективність практичного підходу до вивчення дисципліни «Винний та гастрономічний туризм: досвід ЄС для України». Здобувачі отримали цінні знання та навички для подальшої професійної діяльності у сфері туризму, а також можливість відчути історичний і культурний контекст гастрономії Києва.

Опублікований: 11-09-2025
Читайте також:
Тиждень інновацій і партнерства

Кафедра мехатроніки та пакувальної техніки за підтримки проректора з наукової роботи Сергія Токарчука, проректорки з науково-педагогічної та виховної роботи Лариси Арсеньєвої й директора Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого Сергія Блаженка провела тижневий науково-практичний профорієнтаційний семінар для викладач...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тиждень інновацій і партнерства 28 травня 2025

Професійні обов’язки із дотриманням високих стандартів сервісу навчилися виконувати наші здобувачі

Вереснева практика здобувачів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» проходила у кращих готельних підприємствах м. Києва і всієї України. Вони набували практичні навики у службах управління номерним фондом, службах обслуговування в номерах (room service), закладах харчування при готелях. Практиканти дізналися про виконання професійних обо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Професійні обов’язки із дотриманням високих стандартів сервісу навчилися виконувати наші здобувачі 19 жовтня 2020

Молоді вчені нашого університету дають консультації глядачам популярних телеканалів

Співробітники телеканалу «Київ – канал європейської столиці» звернулися до нашого університету з проханням надати консультації для телепрограми «Якісне життя». І, звісно ж, наші співробітники кафедри технології м’яса і м’ясних продуктів погодилися допомогти журналістам підготувати матеріали про фальсифікацію недоброякісними виробниками м’яса та м’я...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Молоді вчені нашого університету дають консультації глядачам популярних телеканалів 04 лютого 2019

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands»

На кафедрі маркетингу в рамках вивчення дисциплін «Інсайти маркетингових активностей» (для здобувачів першого курсу спеціальності «Маркетинг», лекторка – старша викладачка кафедри маркетингу Ірина Ніколаєнко) та «Івент-маркетинг» (для здобувачів четвертого курсу цієї ж спеціальності, лекторка – професорка кафедри маркетингу Лариса Капінус) відбувся...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Маркетинг у дії: у НУХТ відбувся освітній івент «History of Brands» 07 листопада 2025