Н У Х Т

Наступний етап: оприлюднені результати конкурсного відбору на місця державного замовлення

27 серпня 2020

Наступний етап: оприлюднені результати конкурсного відбору на місця державного замовлення

Сьогодні оприлюднені рекомендації на навчання на місця державного або регіонального замовлення для здобуття освітнього ступеня «бакалавр».

В електронних кабінетах вступників навпроти тієї заяви, за якою є рекомендація на бюджет, статус змінився на «Рекомендовано до зарахування». Для зарахування на місце бюджету такі вступники повинні до 18-ї години 31 серпня подати оригінали документів до нашої Приймальної комісії:

  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копію військово-облікового документа (військового квитка або посвідчення про приписку до призовної дільниці) – для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством);
  • оригінал документа державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, і  додаток до нього;
  • сертифікати зовнішнього незалежного оцінювання;
  • чотири кольорові фотокартки розміром 3×4 см;
  • документи, які підтверджують право вступника на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 або квотою-3;
  • медичну довідку за формою 086-о;
  • копію свідоцтва про укладення шлюбу, свідоцтва про зміну прізвища тощо (для осіб, які у пред’явлених документах мають розбіжності у прізвищі, імені або по батькові);
  • заяву на вступ (для тих вступників, які подавали заяви через електронний кабінет).

Через ситуацію з поширенням коронавірусної інфекції на території України, цього року вступники можуть подати документи через електронну пошту, підписавши відповідні сканкопії кваліфікованим електронним підписом, або надіслати звичайною поштою.

Вступникам, які подавали електронну заяву та отримали рекомендацію до зарахування, необхідно сформувати з електронного кабінету та підписати кваліфікованим електронним підписом або роздрукувати/написати власноруч і підписати відповідну заяву на вступ.

Надсилання документів засобами поштового зв’язку здійснюється з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії – 01601 м. Київ, вул. Володимирська, 68, Приймальна комісія.

Надсилання документів із використанням кваліфікованого електронного підпису здійснюється на електронну адресу Приймальної комісії pk_nuft@ukr.net.

У випадках дистанційного подання оригіналів, надання оригіналів необхідних документів та укладання договору про навчання між університетом і вступником (за участі батьків або законних представників – для неповнолітніх вступників) здійснюється впродовж 10 робочих днів від дати початку навчання.

Той, хто відмовиться від рекомендації або не виконає вимоги до зарахування у визначені терміни, не отримає бюджетне місце 2020 року.

Зарахування на бюджет відбудеться 5 вересня.

У тих вступників, які сьогодні не отримали жодної рекомендації на бюджет, статус навпроти всіх заяв залишився «Допущено до конкурсу». Усі ці заяви автоматично беруть участь у конкурсі на контракт.

У разі отримання рекомендації на контракт навпроти таких заяв статус зміниться на «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних і юридичних осіб)». Цей статус може з’явитися напроти кількох заяв – тоді вступник має можливість самостійно визначити, яку саме пропозицію обрати.

Строки прийому оригіналів документів на контракт у нашому університеті – за рахунок цільових пільгових державних кредитів, за кошти фізичних та юридичних осіб – до 9 вересня, за кошти фізичних або юридичних осіб на небюджетні конкурсні пропозиції – не пізніше 30 вересня.

Опублікований: 27-08-2020
Читайте також:
STEM майбутнього

Аспірант кафедри мехатроніки та пакувальної техніки Олександр Савчук у рамках STEM-навчання провів у школі І-ІІІ ступенів №27 майстер-клас. Він ознайомив учасників зі сучасними технологіями та напрямками розвитку інженерії машинобудівної галузі з акцентом на харчову промисловість. Розповів про захопливий світ роботів, їх призначення, які вони бува...

ЧИТАТИ ДАЛІ

STEM майбутнього 07 жовтня 2024

Кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції розширює співпрацю із закладами ресторанного господарства

На запрошення членів міжнародної благодійної асоціації «Supreme Master Ching Hai» (SMCHIA), адептів веганського харчування Хуо Чжу та Ірини Балицької викладачі кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції, завідувачка кафедри Олександра Нєміріч, професорка Наталія Фролова, доценти Наталія Ющенко, Людмила Мамченко, Ірина Силка, Ірина Корец...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції розширює співпрацю із закладами ресторанного господарства 15 листопада 2024

Співробітники кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства відвідали виробничі потужності компанії «Nemiroff»

Співробітники кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства на чолі з завідувачем Анатолієм Куцом відвідали одне з місць, де традиційно виготовляються якісні і відомі у всьому світі алкогольні напої – Немирів. Статус бренду «Nemiroff» набув тільки 25 років тому, в 1992 році. Тоді в Україні з’явилося одне з перших підприємств з іноземними і...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Співробітники кафедри біотехнології продуктів бродіння і виноробства відвідали виробничі потужності компанії «Nemiroff» 21 травня 2018

Бінарна лекція на кафедрі обліку і аудиту

26 листопада 2020 р. на кафедрі обліку і аудиту відбулася бінарна лекція «Науковий погляд: бухгалтерський облік в системі економічних відносин», яку для здобувачів першого курсу бакалаврського рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» прочитали доцентка кафедри Ірина Колос і запрошена лекторка, наша випускниця, а нині бухгалтер у компанії ТОВ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Бінарна лекція на кафедрі обліку і аудиту 27 листопада 2020