Цього разу учасники клубу відправилися у захоплюючу подорож чудовою країною, яка приваблює будь-якого туриста, країною, яка подарувала світу величезну кількість видатних людей (учених, винахідників, діячів культури і мистецтва тощо), країною, яка стала законодавицею моди і шарму, яка подарувала людям кіно і яка ввела поняття «savoir vivre» (вміння жити, смак життя). Здогадалися? Звичайно, це Франція!
Епіграфом до фільму «La France», який доцентка Світлана Мусійчук запропонувала переглянути здобувачам 4 курсу факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу спеціальності «Туризм», є слова третього президента Сполучених Штатів Америки Томаса Джеферсона: «Для кожної людини першою країною є її рідна країна, а другою є Франція». І, мабуть, у цьому є доля істини. Адже ми не уявляємо зараз нашого життя без кіно, без моди, без парфумерних виробів, ми всі знаємо відомих французьких письменників – Дюма, Екзюпері, Жюль Верна (фантазії якого перетворилися в реалії нашого сьогоднішнього життя) та багатьох інших. Багато хто з нас знайомий і любить французькі сири, французькі вина, шампанське (яке також прийшло до нас із Франції). Можна годинами говорити про цю неймовірну країну...
Чим пояснюється вибір саме цього фільму? По-перше, кому, як не майбутнім фахівцям спеціальності «Туризм» володіти великою кількістю країнознавчого матеріалу, а особливо про країни, мову яких вони вивчають? По-друге, щойно вивчивши тему «Restauration» («Ресторанна справа»), чому б не закріпити її цікавим і корисним матеріалом фільму? І по-третє, це продумане методичне рішення – зробити «місточок» до вивчення наступної теми – «Екскурсійна робота». По ходу фільму акцентувалась увага здобувачів на те, як потрібно презентувати туристичний об'єкт і на що потрібно звертати увагу при здійсненні промоції туристичного маршруту.
Протягом годинного перегляду фільму, студенти отримали великий обсяг інформації і про історію Франції, і про видатних людей, про міста цієї країни, і про її вишукану кухню, про моду, і про культурні і спортивні заходи, які там відбуваються (Тур де Франс, Канський кінофестиваль, театральний фестиваль). А завданням, яке вони виконували, було складання так званих «ментальних карт», тобто заповнення таблиці з переліком усього того, про що розповідалося у фільмі (імена видатних осіб, міста, події, регіональні страви, туристичні об'єкти).
Такі засідання клубу дають студентам не лише естетичне насолодження, а й неоціниму користь для їх майбутнього професійного життя.