Відбулася відкрита лекція доцентки кафедри маркетингу Ольги Антонової для здобувачів третього курсу спеціальності 061 «Журналістика», освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю». У межах викладання дисципліни «Дизайн у рекламі та PR» вона розказала про актуальні тренди у графічному дизайні.
Майбутні рекламісти дізналися, як аналізувати провідні тренди у рекламі, брендингу, айдентиці, де шукати інформацію про найтрендовіші кольори року й найкрутіші шрифти та логотипи. Говорили про те, чому для рекламіста важливо свідомо ставитися до застосування модних тенденцій у своїх творчих проєктах й уникати сліпого копіювання трендів, про те, які тренди стали довговічними, а які ризикують швидко застаріти.
Лекторка розробила вагомий візуальний супровід лекції, поділилася кейсами гармонійного й актуального графічного дизайну в Україні та навела приклади недоцільного застосування «модних віянь».
Особливо відзначимо виховний потенціал лекції для здобувачів кафедри маркетингу. Ольга Антонова послідовно й систематизовано звертала увагу майбутніх рекламістів на те, як важливо при створенні графічного продукту спиратися на власне українські здобутки й уникати запозичення елементів, що несуть ворожу ідею і штучно нав’язані під час тривалого культурного панування радянської та російської ідеології. Адже очищення візуальної складової рекламної комунікації від недоречних і шкідливих чужорідних елементів, уведення в культурний простір оригінальних українських шрифтів, образів, взірців національної культури є одним із важливих завдань для сучасного українського рекламіста.
Озброївшись новими знаннями після цієї пізнавальної й насиченої лекції, здобувачі обов’язково втілять їх у своїх власних творчих проєктах.