Професорка кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів Юлія Камбулова прочитала відкриту лекцію на тему «Міжнародні стандарти, що встановлюють вимоги до систем управління безпечністю органічних харчових продуктів» для магістрантів 1 курсу Навчально-наукового інституту харчових технологій освітньо-професійної програми «Технології органічних харчових продуктів».
У харчовій промисловості всіх країн все більшого значення набуває розроблення і використання таких систем менеджменту, які могли б, з одного боку, показати свою здатність керувати ризиками в сфері харчової безпеки, а, з іншого боку, могли б забезпечити виконання вимог споживачів і регламентів з безпеки харчових продуктів.
Лекторка зосередила увагу на вимогах міжнародного стандарту ISO 22000, який визначає вимоги для системи управління безпечністю харчових продуктів. Стандарт ґрунтується на дотриманні вимог до виробництва, ретельному аналізі виробничих та інших процесів з метою виявлення можливих небезпек харчової продукції, і встановлення конкретних дій для запобігання, усунення або зниження цих небезпек до прийнятного рівня. Стандарт призначений для проведення сертифікації систем управління безпечністю харчових продуктів організацій, що беруть участь у харчовому ланцюгу, переробляють або виготовляють продукцію з малим і з великим терміном зберігання; харчові інгредієнти; продукцію тваринництва; упаковку для харчових продуктів; обладнання; миючі засоби.
Також у розрізі питань, які розглядалися на лекції, було вивчення схем сертифікації, що здійснюються на відповідність вимогам міжнародних стандартів, визнаних Глобальною ініціативою з харчової безпеки (Global Food Safety Initiative (GFSI)).
Заняття відбулося в режимі конференції ZOOM, до якої приєдналися заступниця завідувача та викладачі кафедри технології хлібопекарських і кондитерських виробів.
Викладання лекційного матеріалу супроводжувалося мультимедійною презентацією, яка містила схеми, таблиці та рисунки. Викладений матеріал стане здобувачам у пригоді не лише під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи, а й у професійній діяльності.