Презентувати себе, свої ідеї, свій бізнес є важливим вмінням маркетологів, яке допоможе їм краще донести маркетингові пропозиції до своїх колег, партнерів та інвесторів. Нещодавно здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» презентували фінальні завдання з дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації», над якими вони працювали протягом семестру.
Першим етапом було формування маркетингової пропозиції в будь-якій сфері – від смаколиків до складних технологічних продуктів, від унікальних повербанків до ресторанних послуг. Головне – пропозиція має становити цінність для клієнта, адже саме це створює стійкі конкурентні переваги, і майбутні маркетологи чудово виконали поставлене завдання. З-поміж розробок були стильні шопери з удосконаленими характеристиками, послуги салонів краси для жінок і маленьких принцес, крем-парфуми з чарівним ароматом, насадка для морозива, зимове взуття з терморегуляцією, етнічні ресторани та навіть «муркотливе» кафе з пухнастими друзями.
Другий етап завдання – креатив копірайтера. Майбутні маркетологи мали підібрати для своїх брендів імена, слогани, а також підготувати рекламні тексти. Для презентації відбирались найкращі варіанти, а у процесі роботи здобувачі використали безліч методів неймінгу, формул копірайтингу, схем написання рекламних текстів, а одним із найцікавіших проміжних завдань стала побудова дерева асоціацій для створення слоганів.
І фінальний етап – презентація маркетингових рішень аудиторії із застосуванням візуалізації, ораторського мистецтва та прийомів ефективної аргументації. До речі, вже на етапі складання рекламних текстів, молоді маркетологи переконали один одного у доцільності тих пропозицій, які раніше здавалися досить спірними.
Презентації й виступи проходили у режимі відеоконференцій, що сприяло розвитку навичок онлайн-комунікацій, адже наразі це є мейнстрімом. Хто ж не зміг підключитись через перебої з енергопостачанням, вдало виходили з ситуації, і навіть відзнімали рекламні ролики для своїх маркетингових нововведень.