Н У Х Т

Мистецтво комунікації в маркетингу: наші здобувачі презентували креативні рішення

26 грудня 2022

Мистецтво комунікації в маркетингу: наші здобувачі презентували креативні рішення

Презентувати себе, свої ідеї, свій бізнес є важливим вмінням маркетологів, яке допоможе їм краще донести маркетингові пропозиції до своїх колег, партнерів та інвесторів. Нещодавно здобувачі спеціальності 075 «Маркетинг» презентували фінальні завдання з дисципліни «Копірайтинг та мистецтво комунікації», над якими вони працювали протягом семестру.

Першим етапом було формування маркетингової пропозиції в будь-якій сфері – від смаколиків до складних технологічних продуктів, від унікальних повербанків до ресторанних послуг. Головне – пропозиція має становити цінність для клієнта, адже саме це створює стійкі конкурентні переваги, і майбутні маркетологи чудово виконали поставлене завдання. З-поміж розробок були стильні шопери з удосконаленими характеристиками, послуги салонів краси для жінок і маленьких принцес, крем-парфуми з чарівним ароматом, насадка для морозива, зимове взуття з терморегуляцією, етнічні ресторани та навіть «муркотливе» кафе з пухнастими друзями.

Другий етап завдання – креатив копірайтера. Майбутні маркетологи мали підібрати  для своїх брендів імена, слогани, а також підготувати рекламні тексти. Для презентації відбирались найкращі варіанти, а у процесі роботи здобувачі використали безліч методів неймінгу, формул копірайтингу, схем написання рекламних текстів, а одним із найцікавіших проміжних завдань стала побудова дерева асоціацій для створення слоганів. 

І фінальний етап – презентація маркетингових рішень аудиторії із застосуванням візуалізації, ораторського мистецтва та прийомів ефективної аргументації. До речі, вже на етапі складання рекламних текстів, молоді маркетологи переконали один одного у доцільності тих пропозицій, які раніше здавалися досить спірними.

Презентації й виступи проходили у режимі відеоконференцій, що сприяло розвитку навичок онлайн-комунікацій, адже наразі це є мейнстрімом. Хто ж не зміг підключитись через перебої з енергопостачанням, вдало виходили з ситуації, і навіть відзнімали рекламні ролики для своїх маркетингових нововведень.

Опублікований: 26-12-2022
Читайте також:
Впровадження позитивного досвіду сучасної викладацької діяльності у роботу кафедри експертизи харчових продуктів

На кафедрі експертизи харчових продуктів відбулися методичні семінари доцентів Оксани Петруші та Богдана Пащенка. Семінар Оксани Петруші був присвячений організації освітнього процесу у союзній нам Польщі і мав назву «Організація навчального процесу здобувачів вищої освіти у ЗВО Польщі». Викладачка висвітлила аспекти освітнього процесу здобувачів...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Впровадження позитивного досвіду сучасної викладацької діяльності у роботу кафедри експертизи харчових продуктів 08 червня 2023

Сучасні аспекти раціонального харчування дослідила магістрантка кафедри біотехнології і мікробіології

Магістрантка кафедри біотехнології і мікробіології І року навчання спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» Юлія Гайдук взяла участь у головному заході, присвяченому проблемам харчування, – XII науково-практичній конференції з міжнародною участю «Сучасні аспекти раціонального харчування», що працювала 14-15 травня 2019 року в Києві. Органі...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Сучасні аспекти раціонального харчування дослідила магістрантка кафедри біотехнології і мікробіології 20 травня 2019

Наша третьокурсниця – серед фіналістів Всеукраїнського молодіжного конкурсу есе «Я маю право на…»

Будь-які перемоги цінні та приємні, а особливо професійного спрямування. Днями отримали звістку про результати участі третьокурсниці освітньо-професійної програми «Економіка та правове забезпечення бізнесу» Катерини Давиденко у Всеукраїнському молодіжному конкурсі есе «Я маю право на…». Конкурс був організований «Видавничим центром «Академія», вид...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наша третьокурсниця – серед фіналістів Всеукраїнського молодіжного конкурсу есе «Я маю право на…» 27 лютого 2025

Таємниці управління франчайзинговою мережею розкривають для себе здобувачі-менеджери

Здобувачі освітніх програм «Менеджмент» (бакалаври) та «Менеджмент організацій і адміністрування» (магістранти) відвідали вебінар-зустріч із співзасновником та CEO франшизи «Галя Балувана» Володимиром Матвійчуком. Цей відомий луцький підприємець лише у 2019 році заснував мережу ресторанів і магазинів напівфабрикатів української кухні «Галя Балувана...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Таємниці управління франчайзинговою мережею розкривають для себе здобувачі-менеджери 04 січня 2024