Студентський гурток «Інтелектуал» давно відкриває юні таланти кафедри маркетингу і стимулює здобувачів поєднувати креатив із наукою. Нещодавно студенти-маркетологи разом із викладачами зібралися на вересневому вебінарі-засіданні гуртка з темою «Мистецтво написання рекламних текстів».
Як доповідачі у вебінарі взяли участь шість студентів спеціальності 075 «Маркетинг». Валентина Яценко розповіла своїм друзям, які види копірайтингу найбільш популярні, чим відрізняються інформаційний копірайтинг від креативного, та який контент дійсно залучає читача до активності. Формули успішного копірайтингу на реальних прикладах продемонструвала студентам і викладачам Анастасія Вихристюк. Майбутні маркетологи дізналися, що крім AIDA існує багато моделей написання тексту і, виявляється, модель «4Р» є не лише в маркетингу. Досить актуальними були й дослідження Віри Кучерини, яка відкрила молодим маркетологам маленькі хитрощі створення креативних рекламних заголовків. Про усі тонкощі застосування AIDA, найбільш популярної формули копірайтингу, розповіла Катерина Цибровська. Соломія Шмигована відкрила одногрупникам секрети дієвого SEO-копірайтингу. Із її слів здобувачі дізналися лайфхаки створення SEO-текстів: як влаштований веб-пошук, для чого потрібна оптимізація, що таке «водність тексту» і чому її потрібно уникати, який відсоток унікальності повинен містити вдалий текст, та чому SEO-копірайтинг є чарівним засобом збільшення прибутків. Неодмінну цікавість викликала тема Таїсії Дорошкевич «Копірайтинг соціальної реклами». Ілюстрована креативними зображеннями, доповідь демонструвала, як рекламний текст у поєднанні з візуальним рядом може не лише продавати товар, але й відкривати завісу актуальних проблем, просуваючи важливі ідеї.
Науковий, утім зовсім не важкий, а дуже цікавий гурток «Інтелектуал» вкотре переконав здобувачів кафедри маркетингу, що наука може вдало товаришувати з творчістю та втілюватись у практичні ідеї.