Н У Х Т

Мейнстрім на кафедрі маркетингу: вебінар від фахівчині з цифрової реклами

05 березня 2021

Мейнстрім на кафедрі маркетингу: вебінар від фахівчині з цифрової реклами

4 березня 2021 року на кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти,  що навчаються за спеціальностями «Маркетинг» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», відбувся вебінар «Таргетована реклама в соціальних медіа: правила та особливості» від керівниці SMM-напрямку в агенції «KUKU Buro» Катерини Репіч.

Спікерка розповіла про важливість і необхідність використання рекламних інструментів і технологій для просування товарів і послуг в онлайн-середовищі для створення лояльної аудиторії та підвищення впізнаваності бренду. Одним із таких інструментів є таргетована реклама, за допомогою якої можна показувати тематичні оголошення цільовій аудиторії.

Присутні ознайомилися з перевагами та недоліками таргетованої реклами в соціальних медіа, які набули широкої популярності серед населення. Лекторка розповіла, яким чином використовуються дані, отримані під час відстеження активності користувачів у мережі Інтернет, при створенні таргетованої реклами, про історію пошуку і персональну інформацію з профілів  Facebook та Instagram. Стало зрозуміло, що таргетовану рекламу можна застосовувати для просування бізнесів B2C і В2В, але при цьому вони будуть мати різні цілі й результати. Деякі товари і послуги рекламуються краще, інші – гірше, і це потрібно враховувати при створенні ефективної рекламної кампанії.

Частина онлайн-вебінару була присвячена демонстрації реального рекламного бізнес-кабінету в Facebook, в якому фахівчиня показала, як практично відбувається націлювання рекламного звернення на аудиторію з конкретними віковими даними, географічним розташуванням, інтересами та уподобаннями.

Онлайн-зустріч вийшла інформативною та результативною. Викладений матеріал спонукав до жвавої дискусії та викликав зацікавленість у здобувачів освіти, які відчули важливість і перспективність обраної професії. 

Колектив кафедри маркетингу вдячний Катерині за надання можливості поділитися досвідом, а усім учасникам за активність і зворотній зв'язок.

Опублікований: 05-03-2021
Читайте також:
Перші здобувачі нової магістерської програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» розпочали навчання

Щодня нові реалії ставлять перед нами непрості виклики, але в Національному університеті харчових технологій втілюють заплановане! У 2022-2023 н.р. кафедрою  технології м'яса і м'ясних продуктів разом із кафедрою туристичного та готельного бізнесу започаткована нова міждисциплінарна освітньо-наукова програма «Промислові та крафтові технології для H...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Перші здобувачі нової магістерської програми «Промислові та крафтові технології для HоRеCа в туризмі» розпочали навчання 12 жовтня 2022

ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася в онлайн-форматі

На факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу дистанційно відбулася ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі». Головною метою конференції було обговорення актуальних питань інноваційного розвитку індустрії гостинності. Під час відеоконференції на платформі Zoom були розгля...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася в онлайн-форматі 01 червня 2020

Третьокурсники-біотехнологи оцінили переваги очного опанування дисципліни «Загальна мікробіологія і вірусологія»

Наші здобувачі-біотехнологи з нетерпінням чекали, коли знову побачать мікроорганізми не на екрані комп’ютера, а в реальному житті. І цей день настав – 7 вересня 2022 року в лабораторіях кафедри біотехнології і мікробіології на занятті із «Загальної мікробіології і вірусології» третьокурсники почали напрацювання навичок роботи з культурами мікроорга...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Третьокурсники-біотехнологи оцінили переваги очного опанування дисципліни «Загальна мікробіологія і вірусологія» 13 вересня 2022

НУХТ – платформа єднання бізнесу, освіти і науки у сфері виробництва і перероблення молока

27 травня 2025 року за ініціативи кафедри технології молока і молочних продуктів відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція у форматі форуму «Молочна промисловість від виробника до споживача: Сучасні тренди та орієнтири». До заходу долучилися понад 150 учасників – керівники асоціацій і спілок, керівники і працівники молокопереробних ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – платформа єднання бізнесу, освіти і науки у сфері виробництва і перероблення молока 28 травня 2025