4 березня 2021 року на кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти, що навчаються за спеціальностями «Маркетинг» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», відбувся вебінар «Таргетована реклама в соціальних медіа: правила та особливості» від керівниці SMM-напрямку в агенції «KUKU Buro» Катерини Репіч.
Спікерка розповіла про важливість і необхідність використання рекламних інструментів і технологій для просування товарів і послуг в онлайн-середовищі для створення лояльної аудиторії та підвищення впізнаваності бренду. Одним із таких інструментів є таргетована реклама, за допомогою якої можна показувати тематичні оголошення цільовій аудиторії.
Присутні ознайомилися з перевагами та недоліками таргетованої реклами в соціальних медіа, які набули широкої популярності серед населення. Лекторка розповіла, яким чином використовуються дані, отримані під час відстеження активності користувачів у мережі Інтернет, при створенні таргетованої реклами, про історію пошуку і персональну інформацію з профілів Facebook та Instagram. Стало зрозуміло, що таргетовану рекламу можна застосовувати для просування бізнесів B2C і В2В, але при цьому вони будуть мати різні цілі й результати. Деякі товари і послуги рекламуються краще, інші – гірше, і це потрібно враховувати при створенні ефективної рекламної кампанії.
Частина онлайн-вебінару була присвячена демонстрації реального рекламного бізнес-кабінету в Facebook, в якому фахівчиня показала, як практично відбувається націлювання рекламного звернення на аудиторію з конкретними віковими даними, географічним розташуванням, інтересами та уподобаннями.
Онлайн-зустріч вийшла інформативною та результативною. Викладений матеріал спонукав до жвавої дискусії та викликав зацікавленість у здобувачів освіти, які відчули важливість і перспективність обраної професії.
Колектив кафедри маркетингу вдячний Катерині за надання можливості поділитися досвідом, а усім учасникам за активність і зворотній зв'язок.