Н У Х Т

Мейнстрім на кафедрі маркетингу: вебінар від фахівчині з цифрової реклами

05 березня 2021

Мейнстрім на кафедрі маркетингу: вебінар від фахівчині з цифрової реклами

4 березня 2021 року на кафедрі маркетингу для здобувачів вищої освіти,  що навчаються за спеціальностями «Маркетинг» і «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», відбувся вебінар «Таргетована реклама в соціальних медіа: правила та особливості» від керівниці SMM-напрямку в агенції «KUKU Buro» Катерини Репіч.

Спікерка розповіла про важливість і необхідність використання рекламних інструментів і технологій для просування товарів і послуг в онлайн-середовищі для створення лояльної аудиторії та підвищення впізнаваності бренду. Одним із таких інструментів є таргетована реклама, за допомогою якої можна показувати тематичні оголошення цільовій аудиторії.

Присутні ознайомилися з перевагами та недоліками таргетованої реклами в соціальних медіа, які набули широкої популярності серед населення. Лекторка розповіла, яким чином використовуються дані, отримані під час відстеження активності користувачів у мережі Інтернет, при створенні таргетованої реклами, про історію пошуку і персональну інформацію з профілів  Facebook та Instagram. Стало зрозуміло, що таргетовану рекламу можна застосовувати для просування бізнесів B2C і В2В, але при цьому вони будуть мати різні цілі й результати. Деякі товари і послуги рекламуються краще, інші – гірше, і це потрібно враховувати при створенні ефективної рекламної кампанії.

Частина онлайн-вебінару була присвячена демонстрації реального рекламного бізнес-кабінету в Facebook, в якому фахівчиня показала, як практично відбувається націлювання рекламного звернення на аудиторію з конкретними віковими даними, географічним розташуванням, інтересами та уподобаннями.

Онлайн-зустріч вийшла інформативною та результативною. Викладений матеріал спонукав до жвавої дискусії та викликав зацікавленість у здобувачів освіти, які відчули важливість і перспективність обраної професії. 

Колектив кафедри маркетингу вдячний Катерині за надання можливості поділитися досвідом, а усім учасникам за активність і зворотній зв'язок.

Опублікований: 05-03-2021
Читайте також:
Усе про інноваційні інгредієнти для харчової промисловості дізналися здобувачі кафедри технології молока і молочних продуктів

16 березня у межах підготовки бакалаврів, магістрів і докторів філософії, які навчаються за освітніми програмами спеціальності 181 «Харчові технології», кафедрою технології молока і молочних продуктів була організована гостьова лекція, яку прочитав технолог ТОВ «Даніско Україна», випускник нашого університету Анатолій Бабій. Здобувачі освіти ознай...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Усе про інноваційні інгредієнти для харчової промисловості дізналися здобувачі кафедри технології молока і молочних продуктів 17 березня 2021

Креативно зустріли школярів на кафедрі туристичного та готельного бізнесу

Halloween, День всіх святих, Фестиваль голодних духів - сучасне міжнародне свято, яке відзначили і на кафедрі туристичного та готельного бізнесу. На один день кафедра перетворилася на притулок страховиськ, запалених свічок, гарбузових облич, величезної павутини по кутах. А почалося свято як День гостинності для майбутніх вступників. Гостям – учня...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Креативно зустріли школярів на кафедрі туристичного та готельного бізнесу 01 листопада 2019

Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти

13 жовтня відбулася гостьова онлайн-лекція від мережі АЗК «ОККО» на тему «Алгоритм побудови бренду роботодавця: для залучення та утримання талантів» для здобувачів спеціальностей «Маркетинг» і «Менеджмент» освітніх ступенів «бакалавр», «магістр» і «доктор філософії». Спікеркою стала Любов Шинкарьова – старшв фахівчиня із розвитку бренду роботодавця...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачам-маркетологам і менеджерам: як побудувати бренд роботодавця, що приваблює таланти 15 жовтня 2025

Інноваційні ідеї магістрантів-заочників спеціальності «Готельно-ресторанна справа» вражають креативністю

З 19 лютого 2019 р. на кафедрі готельно-ресторанної справи розпочалися захисти дипломних магістерських проектів студентів заочної форми навчання спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньої програми «Готельна і ресторанна справа». Екзаменаційна комісія у складі доцентів кафедри Тетяни Сильчук, В’ячеслава Губені і Олександра Люльки, оч...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Інноваційні ідеї магістрантів-заочників спеціальності «Готельно-ресторанна справа» вражають креативністю 20 лютого 2019