Чи розуміє сучасний ритейл своїх клієнтів, та якими є актуальні тренди ритейл-маркетингу? Ці питання дослідили учасники чергового засідання наукового студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Тема виявилася цікавою для здобувачів спеціальностей «Маркетинг», «Підприємництво та торгівля» і «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю») освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр».
Афективна реклама та «КРАЩ» від Comfy, «Місяць добрих справ» у Watsons, «Льорки» від Сільпо та гейміфікація в бізнесі на прикладі «ATB Arena» – лайфхаки ритейл-маркетингу презентували наші здобувачі-маркетологи Антон Пархомов, Ольга Голова, Олександр Розумей та інші. Цікаво й те, що майбутні маркетологи та маркетологині вийшли за межі стандартного поняття ритейлу й розглянули також ресторанний ритейл на прикладі закладу Mimosa Brooklyn Pizza. Всі дослідження супроводжувалися креативними пропозиціями із удосконалення діяльності конкретних магазинів і ресторанів – від приємних дрібничок до цілих маркетингових проєктів.
Одними з найзахопливіших виявилися дослідження майбутніх акул бізнесу. Юні підприємці та підприємиці презентували свої роботи у формі баттла «хорошого й поганого слідчого». Об’єктами дослідження стали ритейли «Червоний маркет» і «Вина світу», а командна робота здобувачів Аліни Сагач, Анастасії Матвєєвої, Вадима Барвінка та Дмитра Слюсаренка була представлена як змагання «адвокатів» і «прокурорів» конкретного магазину.
То наскільки добре обрані ритейлери розуміють своїх клієнтів? Нехай це залишиться маленькою таємницею студентського гуртка «Інтелектуал» кафедри маркетингу. Але цей секрет Вадим Барвінок і Дмитро Слюсаренко розкрили у доповіді на секції «Маркетинг» 90-тої Ювілейної Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті», де талановиті хлопці здобули перші місця.