Н У Х Т

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

29 лютого 2024

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу продовжує свою роботу. Актуальна й важлива тема «Маркетингові та рекламні стратегії» зацікавила здобувачів спеціальностей «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»), «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Ініціаторкою проведення досліджень стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.

Доповідачки Аліна Мазур, Влада Нізовських, Юлія Лапутько та Єлизавета Забродська представили результати напрацювань на прикладі відомих брендів.

Пані Аліна запропонувала напрями оптимізації рекламної стратегії бренду «Marble Clo», зокрема щодо SMM-просування.

Не менш цікавими виявились дослідження пані Влади «Рекламна стратегія бренду «Pandora»: аналіз і шляхи удосконалення». У межах емоційної стратегії типу «Резонанс» запропоновані напрями розширення каналів комунікації, фокусу позиціонування та додавання витончених нот раціональної складової.

Пані Юлія та пані Єлизавета запропонували слухачам і учасникам гуртка огляд маркетингових конкурентних стратегій відомих брендів, охопивши три напрями – метод М. Портера, матриця ADL та підхід Ф. Котлера. Характеристика стратегій за обраними напрями здійснювалася для АТБ, Walmart, APPLE, Lexus, Healthy Рaws, Lego, Coca Cola, McDonalds, Rozetka, Nike, Samsung Monobank та інших українських і закордонних брендів.

Цікаві дослідження викликали жваве обговорення та подарували цінний досвід майбутнім рекламістам, маркетологам і підприємцям. Сподіваємося, це стане поштовхом до нових досліджень і здобутків у професійній сфері. А викладачі кафедри маркетингу й надалі стимулюватимуть своїх молодих колег-здобувачів до саморозвитку й набуття нових Hard і Soft skills.

Опублікований: 29-02-2024
Читайте також:
Таємниці аптечної справи: біотехнологи занурюються в історію фармацевтики

Аптекарі завжди були на передовій наукових і медичних інновацій. Проте, не завжди аптекарська справа була такою, як ми її знаємо зараз. Щоб детальніше дізнатися про особливості роботи фармацевтів, починаючи з 13 століття, здобувачка освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» кафедри біотехнології і мікробіології Ірина Ковшар вирішила відвідати а...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Таємниці аптечної справи: біотехнологи занурюються в історію фармацевтики 10 вересня 2024

Час у колі друзів – безцінний

У період карантину дуже важливо не забувати проводити час із друзями, адже існує безліч можливостей онлайн-спілкування. Наші майбутні біотехнологи та екологи використовують такі можливості по максимуму. Однієї квітневої днини здобувачі освіти факультету біотехнології та екологічного контролю отримали ще один шанс провести час разом і ще більше роз...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Час у колі друзів – безцінний 27 квітня 2021

Вітаємо маркетологів із успішним захистом кваліфікаційних робіт!

Протягом минулого тижня відбулися онлайн-засідання Екзаменаційних комісій із захисту кваліфікаційних робіт першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг». Завдяки професійному досвіду наукових керівників і старанням здобувачів освітніх ступенів на розгляд були представлені якісні дипломні ро...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вітаємо маркетологів із успішним захистом кваліфікаційних робіт! 22 лютого 2021

Налаштовані на перемогу!

На кафедрі теплоенергетики та холодильної техніки Навчально-наукового інженерно-технічного інституту ім. акад. І.С. Гулого сформована команда зі здобувачів освіти бакалаврського рівня спеціальності 142 «Енергетичне машинобудування», освітньо-професійної програми «Холодильні техніка та технології» для участі в конкурсі професійної майстерності «Chil...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Налаштовані на перемогу! 28 січня 2025