Н У Х Т

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

29 лютого 2024

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу продовжує свою роботу. Актуальна й важлива тема «Маркетингові та рекламні стратегії» зацікавила здобувачів спеціальностей «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»), «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Ініціаторкою проведення досліджень стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.

Доповідачки Аліна Мазур, Влада Нізовських, Юлія Лапутько та Єлизавета Забродська представили результати напрацювань на прикладі відомих брендів.

Пані Аліна запропонувала напрями оптимізації рекламної стратегії бренду «Marble Clo», зокрема щодо SMM-просування.

Не менш цікавими виявились дослідження пані Влади «Рекламна стратегія бренду «Pandora»: аналіз і шляхи удосконалення». У межах емоційної стратегії типу «Резонанс» запропоновані напрями розширення каналів комунікації, фокусу позиціонування та додавання витончених нот раціональної складової.

Пані Юлія та пані Єлизавета запропонували слухачам і учасникам гуртка огляд маркетингових конкурентних стратегій відомих брендів, охопивши три напрями – метод М. Портера, матриця ADL та підхід Ф. Котлера. Характеристика стратегій за обраними напрями здійснювалася для АТБ, Walmart, APPLE, Lexus, Healthy Рaws, Lego, Coca Cola, McDonalds, Rozetka, Nike, Samsung Monobank та інших українських і закордонних брендів.

Цікаві дослідження викликали жваве обговорення та подарували цінний досвід майбутнім рекламістам, маркетологам і підприємцям. Сподіваємося, це стане поштовхом до нових досліджень і здобутків у професійній сфері. А викладачі кафедри маркетингу й надалі стимулюватимуть своїх молодих колег-здобувачів до саморозвитку й набуття нових Hard і Soft skills.

Опублікований: 29-02-2024
Читайте також:
Важливий етап дипломного проектування подоланий!

Не секрет, що грудень – тривожний період для більшості студентів, адже наближається сесія, і вони повинні бути готові до найрізноманітніших випробувань. Одним із таких хвилюючих моментів для студентів-біотехнологів 4 курсу є захист курсових проектів з дисципліни «Основи проектування біотехнологічних виробництв», одного з основних видів самостійної ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Важливий етап дипломного проектування подоланий! 26 грудня 2018

Навчально-науковий інститут економіки і управління НУХТ розпочинає співпрацю з CFA Institute

Студенти і викладачі Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ вперше приймали гостей з українського представництва інституту CFA. CFA Institute – це світова організація, яка об’єднує інвестиційних професіоналів усіх країн. Інститут пропонує навчання на професійних спеціалізованих освітніх програмах із підготовки фахівців фінансово...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Навчально-науковий інститут економіки і управління НУХТ розпочинає співпрацю з CFA Institute 29 травня 2018

НУХТ – дев’ятий серед столичних вишів за цитуванням у Google Scholar

За даними чергового випуску Webometrics 2024 року наш університет став 9-м серед закладів вищої освіти Києва, 23-м в Україні і 2303-м у світі у рейтингу Transparent Ranking: Top Universities by Citations in Top Google Scholar Profiles за критерієм кількості цитувань інституційних профілів у Google Scholar із показником 53 180 цитувань (для порівнян...

ЧИТАТИ ДАЛІ

НУХТ – дев’ятий серед столичних вишів за цитуванням у Google Scholar 20 серпня 2024

Вивчаємо мову – вивчаємо традиції її народу

Зима асоціюється у кожного не лише з холодом, снігом, морозами, а і з веселими зимовими святами, які у кожного народу супроводжуються своїми власними, часом неповторними традиціями і обрядами. Здобувачі освіти різних груп другого курсу спеціальності «Готельно-ресторанна справа» факультету готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, які вивчають...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Вивчаємо мову – вивчаємо традиції її народу 23 грудня 2021