Н У Х Т

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

29 лютого 2024

Маркетингові та рекламні стратегії відомих брендів від здобувачів кафедри маркетингу

Студентський гурток «Інтелектуал» кафедри маркетингу продовжує свою роботу. Актуальна й важлива тема «Маркетингові та рекламні стратегії» зацікавила здобувачів спеціальностей «Журналістика» (освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю»), «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр». Ініціаторкою проведення досліджень стала викладачка кафедри маркетингу Світлана Ткачук.

Доповідачки Аліна Мазур, Влада Нізовських, Юлія Лапутько та Єлизавета Забродська представили результати напрацювань на прикладі відомих брендів.

Пані Аліна запропонувала напрями оптимізації рекламної стратегії бренду «Marble Clo», зокрема щодо SMM-просування.

Не менш цікавими виявились дослідження пані Влади «Рекламна стратегія бренду «Pandora»: аналіз і шляхи удосконалення». У межах емоційної стратегії типу «Резонанс» запропоновані напрями розширення каналів комунікації, фокусу позиціонування та додавання витончених нот раціональної складової.

Пані Юлія та пані Єлизавета запропонували слухачам і учасникам гуртка огляд маркетингових конкурентних стратегій відомих брендів, охопивши три напрями – метод М. Портера, матриця ADL та підхід Ф. Котлера. Характеристика стратегій за обраними напрями здійснювалася для АТБ, Walmart, APPLE, Lexus, Healthy Рaws, Lego, Coca Cola, McDonalds, Rozetka, Nike, Samsung Monobank та інших українських і закордонних брендів.

Цікаві дослідження викликали жваве обговорення та подарували цінний досвід майбутнім рекламістам, маркетологам і підприємцям. Сподіваємося, це стане поштовхом до нових досліджень і здобутків у професійній сфері. А викладачі кафедри маркетингу й надалі стимулюватимуть своїх молодих колег-здобувачів до саморозвитку й набуття нових Hard і Soft skills.

Опублікований: 29-02-2024
Читайте також:
Ректор підписав накази про зарахування вступників до бакалаврату на навчання за державним замовленням

9 серпня в університеті відбувся черговий важливий етап цьогорічної вступної кампанії – зарахування вступників на освітній ступінь «Бакалавр» на основі повної загальної середньої освіти на навчання за державним замовленням. В урочистій обстановці, за присутності фахівців Приймальної комісії університету і відбіркових комісій навчально-наукових інс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ректор підписав накази про зарахування вступників до бакалаврату на навчання за державним замовленням 10 серпня 2021

Викладачі покращують власні hard і soft skills

Ще одну сходинку щодо покращення власних hard і soft skills викладача успішно подолав асистент кафедри готельно-ресторанної справи Артем Ущаповський, пройшовши навчання за курсом «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти». Організатор підвищення кваліфікації – ком'юніті Прогресильні – об’єднання освітян, громадських діячів і ст...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі покращують власні hard і soft skills 04 травня 2023

Математика – завжди актуально й цікаво!

Попри складну ситуацію, спричинену військовою агресією проти нашої країни, наші науковці тримають стрій й не припиняють свої пошуки та дослідження у всіх галузях, діляться своїми здобутками з колегами та оприлюднюють їх результати. 23-24 травня 2022 року кафедра вищої математики імені професора Можара В.І. спільно з колегами з Національного педаго...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Математика – завжди актуально й цікаво! 26 травня 2022

Проект ейчарів ProductiveWorkspace: новий сезон крутих інсайтів

Студенти-управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ  потрапили на бізнес-екскурсію у складі представників різних вишів до провідного європейського і найстаршого іноземного банку в Україні – Credit Agricol, тож кафедральний проект ProductiveWorkspac...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Проект ейчарів ProductiveWorkspace: новий сезон крутих інсайтів 29 березня 2018