Н У Х Т

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

16 травня 2025

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

День вишиванки – свято, коли вишивані доріжки з кожного регіону нашої України сплітаються в барвисті візерунки душі нації. Це день, коли минуле й сучасне з’єднується переплетеними дорогами поколінь, червоними та чорними нитками історії нашої Батьківщини.

У цей день колектив кафедри маркетингу зібрав разом дружну родину студентів і викладачів на одній із найбарвистіших маркетингових подій року – «Маркетинг у вишиванці». Івент, організований у студентському клубі НУХТ, перетворився на справжню феєрію барв, візерунків і мелодій нашої України, що поєднав етнічні традиції та сучасність, секретні коди нації і символіку відомих брендів, красу української душі та професіоналізм маркетологів.

Захід був проведений в рамках вивчення дисциплін «Соціальна відповідальність та етика маркетингу», «Маркетинг в галузях і сферах діяльності» і «Маркетинг особистості», що викладаються здобувачам спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврського рівня).

Парад вишиванок від здобувачів-маркетологів розпочався виходом команд-учасників на червону доріжку. «Нитка єднання», «ETNO», «UAIDEЇ», «Квітучі мотиви», «Код Нації» і «#вишиванкові» – у назвах команд наших здобувачів відчувається професіоналізм з неймінгу та високі «marketing skills». Конкурси «Етнокод вишиванки», «Впізнай слоган в орнаменті», «Етнографічний GPS» стали справжнім натхненням для учасників та гостей івенту, а смачні брендовані призи від кафедри маркетингу додали гостроти змаганням. Та найбільш креативним конкурсом виявився «Бренд у вишиванках», над яким команди працювали заздалегідь. Результати – витвори мистецтва і шедеври ситуативного маркетингу – логотипи відомих брендів, вдягнені в український орнамент: «Галичина», «Pepsi» «Coka-Cola», «1715», «Roshen» і «Волошкове поле».

Членами журі були справжні професіонали з маркетингу і знавці українських етнічних традицій: співзасновниця культурно-просвітницького центру «Цінності» пані Ірина Верігіна, представниця Міжнародного жіночого руху «За сімейні цінності» пані Леся Чернюк, гарантка освітньої програми «Маркетинг» рівня «Магістр» пані Ірина Бойко, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління пан Олександр Тимченко та магістранти Віра Кучерина, Ольга Грищенко і Валерій Радченко.

Після закінчення переможці отримали призи – мерчі від кафедри маркетингу НУХТ, і, звісно, всіх об’єднала пісня Володимира Івасюка «Червона рута» та спільний стіл зі святковими короваями до Дня вишиванки, оздобленими етнічними орнаментами та фірмовою символікою бренду кафедри. Кафедра маркетингу НУХТ – справжня родина творчих особистостей і частинка великої української нації.

Опублікований: 16-05-2025
Читайте також:
Дев’ятикласники київської школи № 254 здійснили пізнавальний екскурс навчальними підрозділами університету

22 травня 2019 року університет гостинно відкрив двері для учнів 9 класу середньої школи № 254 з поглибленим вивченням англійської мови міста Києва. Організувала візит школярів, зустріла і супроводжувала гостей під час екскурсії методист Підготовчого відділення Центру моніторингу якості та координації освітньої діяльності Маргарита Панасевич. Спо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Дев’ятикласники київської школи № 254 здійснили пізнавальний екскурс навчальними підрозділами університету 23 травня 2019

Про перспективні спеціальності розповів київським школярам доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції

29 листопада 2019 року доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Олег Кузьмін провів профорієнтаційні заходи у школі № 84 І-ІІІ ступенів  (м. Київ). У ході зустрічі зі школярами викладач розповів про підготовку кафедрою конкурентоспроможних і висококваліфікованих фахівців у сфері гостинності за спеціальністю 181 «Харчові технол...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Про перспективні спеціальності розповів київським школярам доцент кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції 29 листопада 2019

Студенти змагаються на краще знання економічних дисциплін

20 лютого 2017 року в межах декади комісії фахових дисциплін економічного циклу Смілянського коледжу харчових технологій НУХТ відбулася Олімпіада з економічних дисциплін. В  Олімпіаді взяли участь студенти 3-х і 4-х курсів спеціальностей «Маркетингова діяльність», «Організація виробництва», «Виробництво цукристих речовин та полісахаридів», «Обслуг...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти змагаються на краще знання економічних дисциплін 20 лютого 2017

Онлайн-лекція від стейкхолдерів кафедри технології м'яса і м'ясних продуктів

За вже сталою традицією залучення стейкхолдерів до проведення лабораторних, практичних і лекційних занять на кафедрі технології м'яса і м'ясних продуктів 26 лютого відбулася онлайн-лекція на тему «Харчові волокна. Функціональність без Е-індексу» в колаборації з компанією ТОВ «ПРО-ФАЙБЕР» (ексклюзивний представник компанії JELU-WERKJ. EhrlerGmbH&...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Онлайн-лекція від стейкхолдерів кафедри технології м'яса і м'ясних продуктів 27 лютого 2025