Н У Х Т

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

16 травня 2025

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

День вишиванки – свято, коли вишивані доріжки з кожного регіону нашої України сплітаються в барвисті візерунки душі нації. Це день, коли минуле й сучасне з’єднується переплетеними дорогами поколінь, червоними та чорними нитками історії нашої Батьківщини.

У цей день колектив кафедри маркетингу зібрав разом дружну родину студентів і викладачів на одній із найбарвистіших маркетингових подій року – «Маркетинг у вишиванці». Івент, організований у студентському клубі НУХТ, перетворився на справжню феєрію барв, візерунків і мелодій нашої України, що поєднав етнічні традиції та сучасність, секретні коди нації і символіку відомих брендів, красу української душі та професіоналізм маркетологів.

Захід був проведений в рамках вивчення дисциплін «Соціальна відповідальність та етика маркетингу», «Маркетинг в галузях і сферах діяльності» і «Маркетинг особистості», що викладаються здобувачам спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврського рівня).

Парад вишиванок від здобувачів-маркетологів розпочався виходом команд-учасників на червону доріжку. «Нитка єднання», «ETNO», «UAIDEЇ», «Квітучі мотиви», «Код Нації» і «#вишиванкові» – у назвах команд наших здобувачів відчувається професіоналізм з неймінгу та високі «marketing skills». Конкурси «Етнокод вишиванки», «Впізнай слоган в орнаменті», «Етнографічний GPS» стали справжнім натхненням для учасників та гостей івенту, а смачні брендовані призи від кафедри маркетингу додали гостроти змаганням. Та найбільш креативним конкурсом виявився «Бренд у вишиванках», над яким команди працювали заздалегідь. Результати – витвори мистецтва і шедеври ситуативного маркетингу – логотипи відомих брендів, вдягнені в український орнамент: «Галичина», «Pepsi» «Coka-Cola», «1715», «Roshen» і «Волошкове поле».

Членами журі були справжні професіонали з маркетингу і знавці українських етнічних традицій: співзасновниця культурно-просвітницького центру «Цінності» пані Ірина Верігіна, представниця Міжнародного жіночого руху «За сімейні цінності» пані Леся Чернюк, гарантка освітньої програми «Маркетинг» рівня «Магістр» пані Ірина Бойко, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління пан Олександр Тимченко та магістранти Віра Кучерина, Ольга Грищенко і Валерій Радченко.

Після закінчення переможці отримали призи – мерчі від кафедри маркетингу НУХТ, і, звісно, всіх об’єднала пісня Володимира Івасюка «Червона рута» та спільний стіл зі святковими короваями до Дня вишиванки, оздобленими етнічними орнаментами та фірмовою символікою бренду кафедри. Кафедра маркетингу НУХТ – справжня родина творчих особистостей і частинка великої української нації.

Опублікований: 16-05-2025
Читайте також:
Викладачі та студенти кафедри готельно-ресторанної справи на визначній гастрономічній події Ukrainian Gastro Show

Найкращий досвід роботи з українською гастрономічною спадщиною та нові підходи в роботі з українськими стравами й продуктами переймали викладачі кафедри готельно-ресторанної справи на визначній гастрономічній події Ukrainian Gastro Show, що об’єднала шеф-кухарів, рестораторів, виробників, гастроблогерів і всіх, хто цікавиться розвитком сучасної укр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі та студенти кафедри готельно-ресторанної справи на визначній гастрономічній події Ukrainian Gastro Show 30 квітня 2024

Завідувач кафедри жирів та парфумерно-косметичних продуктів долучилася до обговорення якості харчових продуктів, що споживають українці

Завідувач кафедри жирів та парфумерно-косметичних продуктів, доктор технічних наук, доцент Тамара Носенко взяла участь у роботі круглого столу «Успішним курсом за якістю українського продукту», організованого Асоціацією українських виробників «Морозиво і   заморожені   продукти». Під час заходу провідні експерти з якості та безпечності харчових пр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Завідувач кафедри жирів та парфумерно-косметичних продуктів долучилася до обговорення якості харчових продуктів, що споживають українці 05 липня 2018

Кафедра інтегрованих автоматизованих систем управління розширює співпрацю з IT Enterprise

На базі кафедри інтегрованих автоматизованих систем управління відбулася робоча зустріч членів технічного комітету стандартизації «Промислова автоматизація», у якій взяли участь керівники підприємств та їх структурних підрозділів, зокрема асоціації АППАУ, Siemens, Phoenix Contact, IT Enterprise, викладачі кафедр автоматизації вищих навчальних закла...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кафедра інтегрованих автоматизованих систем управління розширює співпрацю з IT Enterprise 11 січня 2018

Наукове свято на кафедрі технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування

13 листопада 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.058.02 нашого університету відбувся успішний захист дисертації «Інтенсифікація мембранних процесів очищення нанофільтраційного пермеату молочної сироватки» аспіранта Володимира Захарова  на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.18.12 «Процеси та обл...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Наукове свято на кафедрі технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування 14 листопада 2019