Н У Х Т

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

16 травня 2025

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

День вишиванки – свято, коли вишивані доріжки з кожного регіону нашої України сплітаються в барвисті візерунки душі нації. Це день, коли минуле й сучасне з’єднується переплетеними дорогами поколінь, червоними та чорними нитками історії нашої Батьківщини.

У цей день колектив кафедри маркетингу зібрав разом дружну родину студентів і викладачів на одній із найбарвистіших маркетингових подій року – «Маркетинг у вишиванці». Івент, організований у студентському клубі НУХТ, перетворився на справжню феєрію барв, візерунків і мелодій нашої України, що поєднав етнічні традиції та сучасність, секретні коди нації і символіку відомих брендів, красу української душі та професіоналізм маркетологів.

Захід був проведений в рамках вивчення дисциплін «Соціальна відповідальність та етика маркетингу», «Маркетинг в галузях і сферах діяльності» і «Маркетинг особистості», що викладаються здобувачам спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврського рівня).

Парад вишиванок від здобувачів-маркетологів розпочався виходом команд-учасників на червону доріжку. «Нитка єднання», «ETNO», «UAIDEЇ», «Квітучі мотиви», «Код Нації» і «#вишиванкові» – у назвах команд наших здобувачів відчувається професіоналізм з неймінгу та високі «marketing skills». Конкурси «Етнокод вишиванки», «Впізнай слоган в орнаменті», «Етнографічний GPS» стали справжнім натхненням для учасників та гостей івенту, а смачні брендовані призи від кафедри маркетингу додали гостроти змаганням. Та найбільш креативним конкурсом виявився «Бренд у вишиванках», над яким команди працювали заздалегідь. Результати – витвори мистецтва і шедеври ситуативного маркетингу – логотипи відомих брендів, вдягнені в український орнамент: «Галичина», «Pepsi» «Coka-Cola», «1715», «Roshen» і «Волошкове поле».

Членами журі були справжні професіонали з маркетингу і знавці українських етнічних традицій: співзасновниця культурно-просвітницького центру «Цінності» пані Ірина Верігіна, представниця Міжнародного жіночого руху «За сімейні цінності» пані Леся Чернюк, гарантка освітньої програми «Маркетинг» рівня «Магістр» пані Ірина Бойко, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління пан Олександр Тимченко та магістранти Віра Кучерина, Ольга Грищенко і Валерій Радченко.

Після закінчення переможці отримали призи – мерчі від кафедри маркетингу НУХТ, і, звісно, всіх об’єднала пісня Володимира Івасюка «Червона рута» та спільний стіл зі святковими короваями до Дня вишиванки, оздобленими етнічними орнаментами та фірмовою символікою бренду кафедри. Кафедра маркетингу НУХТ – справжня родина творчих особистостей і частинка великої української нації.

Опублікований: 16-05-2025
Читайте також:
Студенти-ейчари – учасники і волонтери конференції креативних підприємців

Студенти-ейчари (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») впродовж навчального року неодноразово стають учасниками значимих бізнес-подій, де тренують скіли з підприємництва та просування стартап-проектів. Тому не могли пропустити UGENERATION Creative Business Conference, яка зібрала в конгрес-холі «Космополіт» топових підприє...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Студенти-ейчари – учасники і волонтери конференції креативних підприємців 11 травня 2018

Викладачка кафедри готельно-ресторанної справи стажується у Токійському університеті (Японія)

За програмою підтримки науковців із України в Японії триває стажування асистентки кафедри готельно-ресторанної справи Світлани Ковальчук у Токійському університеті. Університет заснований у 1877 році як перший Імператорський університет. У складі університету 12 факультетів, на яких навчаються близько 28 тисяч студентів. Токійський університет вхо...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачка кафедри готельно-ресторанної справи стажується у Токійському університеті (Японія) 05 липня 2022

Творча перемога наших здобувачів освіти

Творчість непідвладна часу, й ніякі обставини не змусять наш талановитий народ відмовитися від мистецького самовираження. Особливо радісно за нашу талановиту молодь і діток, які продовжують вражати своїми різнобічними талантами. 25 листопада в нашому університеті панувала атмосфера творчості й змагання, адже Міжнародний фестиваль-конкурс мистецтв ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Творча перемога наших здобувачів освіти 28 листопада 2023

Практичні будні четвертокурсників-екологів

Наразі триває практика здобувачів бакалаврату освітньої програми «Екологія та екоменеджмент». Зокрема четвертокурсник Тимофій Литовченко проходить виробничу та переддипломну практику у ТОВ «Київський Пекарний Дім» (м. Бровари) і вважає, що йому дуже пощастило з базою практики. Підприємство постійно оновлює технологічне обладнання та використовує пе...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Практичні будні четвертокурсників-екологів 18 лютого 2025