Н У Х Т

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

16 may 2025

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

День вишиванки – свято, коли вишивані доріжки з кожного регіону нашої України сплітаються в барвисті візерунки душі нації. Це день, коли минуле й сучасне з’єднується переплетеними дорогами поколінь, червоними та чорними нитками історії нашої Батьківщини.

У цей день колектив кафедри маркетингу зібрав разом дружну родину студентів і викладачів на одній із найбарвистіших маркетингових подій року – «Маркетинг у вишиванці». Івент, організований у студентському клубі НУХТ, перетворився на справжню феєрію барв, візерунків і мелодій нашої України, що поєднав етнічні традиції та сучасність, секретні коди нації і символіку відомих брендів, красу української душі та професіоналізм маркетологів.

Захід був проведений в рамках вивчення дисциплін «Соціальна відповідальність та етика маркетингу», «Маркетинг в галузях і сферах діяльності» і «Маркетинг особистості», що викладаються здобувачам спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврського рівня).

Парад вишиванок від здобувачів-маркетологів розпочався виходом команд-учасників на червону доріжку. «Нитка єднання», «ETNO», «UAIDEЇ», «Квітучі мотиви», «Код Нації» і «#вишиванкові» – у назвах команд наших здобувачів відчувається професіоналізм з неймінгу та високі «marketing skills». Конкурси «Етнокод вишиванки», «Впізнай слоган в орнаменті», «Етнографічний GPS» стали справжнім натхненням для учасників та гостей івенту, а смачні брендовані призи від кафедри маркетингу додали гостроти змаганням. Та найбільш креативним конкурсом виявився «Бренд у вишиванках», над яким команди працювали заздалегідь. Результати – витвори мистецтва і шедеври ситуативного маркетингу – логотипи відомих брендів, вдягнені в український орнамент: «Галичина», «Pepsi» «Coka-Cola», «1715», «Roshen» і «Волошкове поле».

Членами журі були справжні професіонали з маркетингу і знавці українських етнічних традицій: співзасновниця культурно-просвітницького центру «Цінності» пані Ірина Верігіна, представниця Міжнародного жіночого руху «За сімейні цінності» пані Леся Чернюк, гарантка освітньої програми «Маркетинг» рівня «Магістр» пані Ірина Бойко, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління пан Олександр Тимченко та магістранти Віра Кучерина, Ольга Грищенко і Валерій Радченко.

Після закінчення переможці отримали призи – мерчі від кафедри маркетингу НУХТ, і, звісно, всіх об’єднала пісня Володимира Івасюка «Червона рута» та спільний стіл зі святковими короваями до Дня вишиванки, оздобленими етнічними орнаментами та фірмовою символікою бренду кафедри. Кафедра маркетингу НУХТ – справжня родина творчих особистостей і частинка великої української нації.

Published on: 16-05-2025
Read also:
НУХТ у першій тридцятці: оприлюднений рейтинг закладів вищої освіти ТОП-200

Оприлюднені результати шістнадцятого академічного рейтингу українських закладів вищої освіти ТОП-200 Україна-2022, у якому наш університет посів 29 місце з 200 представлених у рейтингу закладів вищої освіти. Укладачі рейтингу враховували всебічну діяльність університетів і сучасні тенденції розвитку вищої освіти, що зазнає глибинних змін у результ...

READ YOURSELF

НУХТ у першій тридцятці: оприлюднений рейтинг закладів вищої освіти ТОП-200 07 july 2022

Цікавий погляд на синтезування нових одиниць мехатронних модулів у дисертації докторанта кафедри мехатроніки та пакувальної техніки

Сучасний розвиток пакувальної галузі, як і інших сучасних виробництв, неможливий без застосування мехатронних модулів. Вони являють собою синергетичне поєднання надточних механічних вузлів, електротехнічних елементів і комп’ютерних (програмованих) компонентів. Відповідно данні модулі мають складну конструкцію і синтезування нових одиниць пов’язане ...

READ YOURSELF

Цікавий погляд на синтезування нових одиниць мехатронних модулів у дисертації докторанта кафедри мехатроніки та пакувальної техніки 20 april 2019

Літо з користю: наші біотехнологи взяли участь у ХIX International Summer School «Molecular Biology, Biotechnology and Biomedicine»

Третій рік поспіль здобувачі освіти та викладачі кафедри біотехнології і мікробіології беруть участь у міжнародній літній школі «Molecular Biology, Biotechnology and Biomedicine». Науковий захід, організатором якого є Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, був проведений за підтримки DAAD (Німецьке Бюро Академічних Обмінів). У здоб...

READ YOURSELF

Літо з користю: наші біотехнологи взяли участь у ХIX International Summer School «Molecular Biology, Biotechnology and Biomedicine» 26 july 2024

Ще одна наукова перемога наших здобувачів у царині автоматизованого проєктування та комп'ютерного моделювання

Із метою популяризації та розвитку інженерної освіти в Україні, за ініціативи провідних компаній в області САПР і комп’ютерного моделювання, зокрема ТОВ «Софтіко» (м. Київ), Progresstech Ukraine (м. Київ), AMC Bridge (США, Україна), ТОВ «Інтерсед Україна» (м. Київ), які працюють в галузі розроблення, впровадження та практичного використання систем ...

READ YOURSELF

Ще одна наукова перемога наших здобувачів у царині автоматизованого проєктування та комп'ютерного моделювання 05 july 2022