Н У Х Т

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

16 may 2025

Маркетинг у вишиванці: неймовірний івент від команди кафедри маркетингу

День вишиванки – свято, коли вишивані доріжки з кожного регіону нашої України сплітаються в барвисті візерунки душі нації. Це день, коли минуле й сучасне з’єднується переплетеними дорогами поколінь, червоними та чорними нитками історії нашої Батьківщини.

У цей день колектив кафедри маркетингу зібрав разом дружну родину студентів і викладачів на одній із найбарвистіших маркетингових подій року – «Маркетинг у вишиванці». Івент, організований у студентському клубі НУХТ, перетворився на справжню феєрію барв, візерунків і мелодій нашої України, що поєднав етнічні традиції та сучасність, секретні коди нації і символіку відомих брендів, красу української душі та професіоналізм маркетологів.

Захід був проведений в рамках вивчення дисциплін «Соціальна відповідальність та етика маркетингу», «Маркетинг в галузях і сферах діяльності» і «Маркетинг особистості», що викладаються здобувачам спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» (бакалаврського рівня).

Парад вишиванок від здобувачів-маркетологів розпочався виходом команд-учасників на червону доріжку. «Нитка єднання», «ETNO», «UAIDEЇ», «Квітучі мотиви», «Код Нації» і «#вишиванкові» – у назвах команд наших здобувачів відчувається професіоналізм з неймінгу та високі «marketing skills». Конкурси «Етнокод вишиванки», «Впізнай слоган в орнаменті», «Етнографічний GPS» стали справжнім натхненням для учасників та гостей івенту, а смачні брендовані призи від кафедри маркетингу додали гостроти змаганням. Та найбільш креативним конкурсом виявився «Бренд у вишиванках», над яким команди працювали заздалегідь. Результати – витвори мистецтва і шедеври ситуативного маркетингу – логотипи відомих брендів, вдягнені в український орнамент: «Галичина», «Pepsi» «Coka-Cola», «1715», «Roshen» і «Волошкове поле».

Членами журі були справжні професіонали з маркетингу і знавці українських етнічних традицій: співзасновниця культурно-просвітницького центру «Цінності» пані Ірина Верігіна, представниця Міжнародного жіночого руху «За сімейні цінності» пані Леся Чернюк, гарантка освітньої програми «Маркетинг» рівня «Магістр» пані Ірина Бойко, заступник директора по роботі зі студентами Навчально-наукового інституту економіки і управління пан Олександр Тимченко та магістранти Віра Кучерина, Ольга Грищенко і Валерій Радченко.

Після закінчення переможці отримали призи – мерчі від кафедри маркетингу НУХТ, і, звісно, всіх об’єднала пісня Володимира Івасюка «Червона рута» та спільний стіл зі святковими короваями до Дня вишиванки, оздобленими етнічними орнаментами та фірмовою символікою бренду кафедри. Кафедра маркетингу НУХТ – справжня родина творчих особистостей і частинка великої української нації.

Published on: 16-05-2025
Read also:
До удосконалення процесу підготовки фахівців з інжинірингу фармацевтичних виробництв долучаються спеціалісти фірми «Дарниця»

Партнери кафедри машин і апаратів харчових та фармацевтичних виробництв – фахівці відділу головного механіка фармацевтичної фірми «Дарниця» подарували кафедрі колекцію довідкової та навчальної літератури, журналів, презентацій і навчальних відеоматеріалів із усіх аспектів фармацевтичного виробництва та інженерії. Ці матеріали допоможуть майбутнім ...

READ YOURSELF

До удосконалення процесу підготовки фахівців з інжинірингу фармацевтичних виробництв долучаються спеціалісти фірми «Дарниця» 12 february 2019

Про аналіз беззбитковості та його практичне використання від фахівця-практика студентам-фінансистам

«Недооцінювання аналізу точки беззбитковості може бути причиною збиткового бізнесу», – саме з цієї тези розпочалася зустріч студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» з фінансовим директором компанії Offrealty multinational s.r.o. Юлією Теплюк, яка завітала в НУХТ на запрошення доцента кафедри фінансів Олени Гнатенко. Тема ...

READ YOURSELF

Про аналіз беззбитковості та його практичне використання від фахівця-практика студентам-фінансистам 21 may 2019

Викладачі оновлюють інформативні та сенсорні навички на дегустації у відомого вітчизняного сомельє

Зовсім нещодавно на кафедрі технології ресторанної і аюрведичної продукції відбулася гостьова лекція засновника Асоціації сомельє України Дмитра Сидоренка, і ось нова зустріч, цього разу офлайн. Колектив кафедри побував на дегустації у фахівця, який представив нову лінійку «Вина Болгарії». Локацією для професійного спілкування став київський заклад...

READ YOURSELF

Викладачі оновлюють інформативні та сенсорні навички на дегустації у відомого вітчизняного сомельє 10 may 2024

Викладачки кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації поділилися досвідом стажування у Франції та США

31 травня на кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації відбувся науково-методичний семінар «Зарубіжний досвід викладання англійської мови як іноземної», на якому доцентка Галина Чередніченко та старша викладачка Наталія Божок поділилися досвідом викладання англійської мови, отриманим під час міжнародного стажування. Наталія Божок р...

READ YOURSELF

Викладачки кафедри ділової іноземної мови та міжнародної комунікації поділилися досвідом стажування у Франції та США 03 june 2024