Н У Х Т

Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ

09 січня 2019

Кейс HR-брендингу для міжнародного банку від другокурсників-ейчарів НУХТ

Команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ продемонструвала високі результати у конкурсі на краще рішення кейсу «WOW-ефект: як бренду роботодавця стати мрією для покоління Z», який провели освітній стартап CASERS і Ukrsibbank BNP Paribas Group.

Учасники отримали завдання, над якими «ламають голови» компанії зі всього світу: як підвищити Employer brand awareness і гейміфікувати стосунки із центеніалами – «цифровим» поколінням кандидатів, що вже виходить на ринок праці. Для цього вони мали провести аналіз представленості HR-бренду Ukrsibbank та оцінити його привабливість, дослідити дії конкурентів із залучення цільової аудиторії, потреби та канали комунікації із нею і, звичайно, запропонувати способи зацікавити Z-кандидатів розвивати кар’єру у міжнародному банку, що перебуває в ТОПі світових рейтингів.

294 заявки від студентів і нещодавніх випускників, десятки проектів, два місяці напруженої роботи і, нарешті, перед суддівською колегією Ukrsibbank відбулися презентації фіналістів з Києва, Дніпра, Львова та Вінниці. Серед них – зовсім юні учасники, команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ у складі Анни Горлінської, Анастасії Рудової і Павла Ятченка. Наші студенти розробили власний варіант іміджевої стратегії роботодавця: діджиталізація вакансій, fashion-bank колаборація, корпоративний інструмент взаємодії з фрілансерами, просування HR-бренду банку в соціальних медіа. 

Вітаємо Анну, Анастасію і Павла з достойними результатами їх першого професійного челенджу і бажаємо не зупинятись на досягнутому.

Колектив кафедри економіки праці та менеджменту висловлює подяку Ukrsibbank BNP Paribas Group за залучення молодих талантів у його реальні бізнес-процеси та команді організатору CASERS – за круту освітню ініціативу й формування якісної кейс-спільноти в Україні.  

Опублікований: 09-01-2019
Читайте також:
«Запах і смак» профільного підприємства вивчили студенти-хімтехнологи

Для студентів 3 курсу спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» було проведене виїзне лабораторне заняття у виробничих умовах на базі ПрАТ «Миронівська птахофабрика» (м. Канів). Організацію заходу та супровід студентів здійснювали доцент кафедри технології жирів, хімічних технологій харчових добавок та косметичних засобів Наталія Сабадаш ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

«Запах і смак» профільного підприємства вивчили студенти-хімтехнологи 16 травня 2019

Викладачі кафедри маркетингу в  тренді сучасних маркетингових технологій

Осінь – це не тільки час, коли у студентів у розпалі пари, курсові, звіти, дипломи. Це завжди найкращий час для пізнання чогось нового, для натхнення й пошуку. І це все стосується далеко не тільки студентів. Маркетинг, реклама та споживчий ринок надто динамічні, харизматичні і неординарні, аби вивчати їх тільки в бібліотеках і по книжках! Щоб вчити...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Викладачі кафедри маркетингу в тренді сучасних маркетингових технологій 20 листопада 2018

Актуальні питання захисту навколишнього середовища оговорювали на черговому засіданні Еnglish speaking club

На кафедрі ділової іноземної мови та міжнародної комунікації відбулося чергове засідання Еnglish speaking club, традиційно за участю спеціального гостя зі Сполучених Штатів Stuart Snuggs і викладача Наталії Божок. Предметом обговорення стала цікава та досить актуальна тема «Environmental protection». Засідання розпочалося з уточнення специфічної л...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Актуальні питання захисту навколишнього середовища оговорювали на черговому засіданні Еnglish speaking club 26 квітня 2018

«Екватор» вступної кампанії: підсумки першого тижня подання заяв

«Сьогоднішній день можна вважати «екватором» вступної кампанії – тиждень подачі заяв вже позаду і тиждень ще попереду, їх прийом триватиме до 18-ї години 26 липня. До 18-ї години 25 липня буде відкрита реєстрація електронних кабінетів. А вже 1 серпня відбудеться оприлюднення рейтингового списку вступників», – повідомив заступник міністра освіти і н...

ЧИТАТИ ДАЛІ

«Екватор» вступної кампанії: підсумки першого тижня подання заяв 19 липня 2018