Команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ продемонструвала високі результати у конкурсі на краще рішення кейсу «WOW-ефект: як бренду роботодавця стати мрією для покоління Z», який провели освітній стартап CASERS і Ukrsibbank BNP Paribas Group.
Учасники отримали завдання, над якими «ламають голови» компанії зі всього світу: як підвищити Employer brand awareness і гейміфікувати стосунки із центеніалами – «цифровим» поколінням кандидатів, що вже виходить на ринок праці. Для цього вони мали провести аналіз представленості HR-бренду Ukrsibbank та оцінити його привабливість, дослідити дії конкурентів із залучення цільової аудиторії, потреби та канали комунікації із нею і, звичайно, запропонувати способи зацікавити Z-кандидатів розвивати кар’єру у міжнародному банку, що перебуває в ТОПі світових рейтингів.
294 заявки від студентів і нещодавніх випускників, десятки проектів, два місяці напруженої роботи і, нарешті, перед суддівською колегією Ukrsibbank відбулися презентації фіналістів з Києва, Дніпра, Львова та Вінниці. Серед них – зовсім юні учасники, команда управлінців персоналом 2 курсу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ у складі Анни Горлінської, Анастасії Рудової і Павла Ятченка. Наші студенти розробили власний варіант іміджевої стратегії роботодавця: діджиталізація вакансій, fashion-bank колаборація, корпоративний інструмент взаємодії з фрілансерами, просування HR-бренду банку в соціальних медіа.
Вітаємо Анну, Анастасію і Павла з достойними результатами їх першого професійного челенджу і бажаємо не зупинятись на досягнутому.
Колектив кафедри економіки праці та менеджменту висловлює подяку Ukrsibbank BNP Paribas Group за залучення молодих талантів у його реальні бізнес-процеси та команді організатору CASERS – за круту освітню ініціативу й формування якісної кейс-спільноти в Україні.