Планові відкриті лекції прочитали для студентів викладачки кафедри маркетингу, професорка Лариса Страшинська, доцентки Оксана Данкеєва та Лариса Капінус у режимі веб-конференцій на платформі Zoom. На онлайн-лекціях, крім студентів, були присутні професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та аспіранти.
Відкрита лекція Лариси Страшинської «Продовольчий ринок: його сутність, основні характеристики та особливості функціонування» з навчальної дисципліни «Оцінка ринку та конкурентного оточення», що відбулася 25 вересня, читалася для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» 2 курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
У ході відкритого заняття здобувачі ознайомились із основними поняттями та особливостями продовольчого ринку, показниками оцінювання його ефективності та основними оціночними критеріями рівня продовольчої безпеки, забезпечення якої є основною ціллю розвитку продовольчого ринку.
Відкрита лекція Оксани Данкеєвої «Перетворення ідеї стартап-проєкту в мінімально життєздатний продукт» з навчальної дисципліни «Управління стартап-проєктами» для здобувачів освітнього ступеня «Магістр» відбулася 4 жовтня. Лекторка ознайомила присутніх із алгоритмом вирішення споживацьких проблем із використанням нестандартних підходів, інноваційних рішень – методом дизайн-мислення. На численних прикладах було розглянуто використання цього методу провідними вітчизняними та іноземними компаніями. Викладачка акцентувала увагу на тому, що знання особливостей етапів методу дизайн-мислення дозволить перетворити ідею у мінімально життєздатний продукт.
Цього ж дня, 4 жовтня, доцентка Лариса Капінус прочитала відкриту лекцію з навчальної дисципліни «Івент-маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» 4-го курсу спеціальності 075 «Маркетинг» на тему «Поняття та зміст подій». Лекторка ознайомила присутніх із історією розвитку івентів від Стародавнього Єгипту до сьогодення, зі станом івент-індустрії на сьогодні, з походженням та сутністю івентів як комунікаційного інструменту маркетингу. На численних прикладах показано форми проведення виняткових подій, які відбувалися в Україні.
Пояснення основних положень тем лекторок супроводжувалося мультимедійною презентацією, що значно підвищило ефективність сприйняття матеріалу студентами.
Важливо, що спікерки акцентували увагу на практичному використанні розглянутих у лекціях теоретичних положень. Лекції були насичені практичними прикладами, активною роботою з аудиторією та професійною спрямованістю навчання.