У ці складні часи пандемії COVID-19 і вимушеного карантину перед освітянами всього світу стоїть важливе завдання ‒ надати учасникам освітнього процесу можливість отримувати якісну освіту. Отже, на викладачів покладається важливий обов’язок – забезпечити доступ учасникам освітнього процесу до високоякісного цифрового ресурсу, де вони можуть навчатися, спілкуватися і обмінюватися інформацією та проявляти творчість.
Викладачі кафедри іноземних мов професійного спрямування не відстають від запитів часу і долучаються до участі у різноманітних семінарах, онлайн-конференціях і майстер-класах із питань дистанційного навчання. Так, доцент кафедри Світлана Мусійчук скористалася пропозицією в.о. завідувача кафедри Олени Галинської пройти дистанційно курси підвищення кваліфікації, організовані Українським відкритим університетом післядипломної освіти.
Викладач ділиться: «Я із задоволенням пройшла підвищення кваліфікації на курсі «Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора». На сьогодні освіта отримала невимірну кількість електронних ресурсів і цифрових засобів для розв՚язання проблеми організації дистанційного формату надання освітніх послуг. Перед педагогами постає проблема їх вибору та/або адаптації власних методик до потреб учнів/студентів, до умов освітнього середовища та наявного інструментарію закладу тощо. Даний курс допоміг мені ознайомитись із великою кількістю систем дистанційного навчання та пов՚язаних із ними технологій (що треба знати при виборі програмного забезпечення управління навчанням та на які якості слід звернути увагу). Я ознайомилася з вимогами до цифрових компетентностей педагога як тьютора дистанційного навчання (організація та підтримка навчання на відстані, створення веб-бібліотеки, створення електронних освітніх ресурсів тощо).
Серед найцікавішого хотілося б зазначити знайомство з Правилами Нетикету та обґрунтуванням потреби включення в освітній процес піар-технологій, а також участь в онлайн-лекції «Практичні навички адміністрування електронного освітнього середовища», проведеної педагогом-тьютером Оксаною Бойченко, що дало мені можливість реалізуватися в електронному освітньому середовищі в якості адміністратора, учителя та учня. Після завершення навчання я отримала сертифікат державного зразка».