Н У Х Т

Інтелектуальна битва в День маркетолога

28 жовтня 2019

Інтелектуальна битва в День маркетолога

Одним із атрибутів корпоративної культури кафедри маркетингу є святкування Дня маркетолога. Цього року в студентському клубі НУХТ відбувся брейн-ринг, який об’єднав команди маркетологів, підприємців і рекламістів, що створили справжню спеку своєю активністю, позитивом і винахідливістю. Організаторами свята виступили викладачі кафедри та студенти, які напрацьовували практичні навички з дисципліни «Івент-маркетинг».

Серед гостей заходу були випускники кафедри та керівники університетських підрозділів, а також студенти і викладачі НУХТ. Приємно відзначити, що до складу журі, головою якого була професор Ольга Пєтухова, входив наш випускник Сергій Лукашенко, а нині – керівник відділу Outforz Hardware компанії OUTFORZ,  що увійшла до рейтингу ТОП-5 Martech компаній України в 2019 р.

Брейн-ринг відбувся у чотири етапи: чвертьфінал, півфінал, а також «битва» за 3 місце та фінал. Кожний раунд передбачав 5 питань, одне з яких звучало англійською мовою. Всі питання стосувалися сфери маркетингу та історичних фактів відомих брендів. Крім загальних питань вікторини, команди мали вирішальне питання «з цікавинкою».

Присутні на святі могли зануритись у світ кейсів і завдань, дізнатися багато нового про маркетингову діяльність найвідоміших компаній світу, поласувати солодощами від «Феї маркетингу» та відпочити під виступи танцювального колективу Навчально-наукового інституту харчових технологій, запальних дівчат із «Dance Formation» Навчально-наукового інституту економіки і управління та під спів студенток Інни Кравченко та Ольги Оленюк.

Переможцями гри стала команда «Едвантери» – студенти  другого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На другому місці опинилася команда «Тинейджери» – студенти  першого курсу спеціальності «Маркетинг». Третє місце розділили команди «Чизасики» – студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Дроздівка» – студенти спеціальності «Маркетинг».

За цей день всі змогли вкотре переконатися, що маркетинг – це цікаво та пізнавально. Свято відбулося!

Опублікований: 28-10-2019
Читайте також:
Чому БТЕК? – з’ясовували під час чергового челенджу студентської ради факультету

З 24 по 31 жовтня відбувся челендж #ЧомуБТЕК, організатором якого виступив профорієнтаційний сектор студентської ради факультету біотехнології та екологічного контролю (заступниці голови сектору – Вікторія Самойленко (група БТ-2-1) і Анастасія Литвин (група БТ-3-4). Мета заходу – дізнатися, що свого часу спонукало здобувачів до вибору нашого уніве...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Чому БТЕК? – з’ясовували під час чергового челенджу студентської ради факультету 07 листопада 2023

Тонкощі використання ферментів і мікроорганізмів у виробництві сиру: цінним досвідом ділиться професіонал-практик

Нещодавно на кафедрі технології молока і молочних продуктів відбулася онлайн-лекція «Ферменти і мікроорганізми у виробництві сиру», що прочитав інженер-технолог ТОВ «Хр. Хансен Україна» Володимир Поліщук. Лекцію також прослухали студенти-біотехнологи  у рамках вивчення дисципліни «Харчова біотехнологія» (лектор – д.т.н., професор, завідувач кафедр...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Тонкощі використання ферментів і мікроорганізмів у виробництві сиру: цінним досвідом ділиться професіонал-практик 22 листопада 2023

Роботу і навчання в магістратурі поєднують наші здобувачі

Наші здобувачі освіти починають думати про майбутню кар’єру ще під час навчання. Адміністрація йде на зустріч студентам-магістрантам денної форми навчання, тому навчальними днями є тільки понеділок і вівторок, що дає можливість поєднувати навчання і роботу для отримання професійних навичок. Полегшує поєднання отримання вищої освіти та роботи також...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Роботу і навчання в магістратурі поєднують наші здобувачі 27 червня 2022