Н У Х Т

Інтелектуальна битва в День маркетолога

28 жовтня 2019

Інтелектуальна битва в День маркетолога

Одним із атрибутів корпоративної культури кафедри маркетингу є святкування Дня маркетолога. Цього року в студентському клубі НУХТ відбувся брейн-ринг, який об’єднав команди маркетологів, підприємців і рекламістів, що створили справжню спеку своєю активністю, позитивом і винахідливістю. Організаторами свята виступили викладачі кафедри та студенти, які напрацьовували практичні навички з дисципліни «Івент-маркетинг».

Серед гостей заходу були випускники кафедри та керівники університетських підрозділів, а також студенти і викладачі НУХТ. Приємно відзначити, що до складу журі, головою якого була професор Ольга Пєтухова, входив наш випускник Сергій Лукашенко, а нині – керівник відділу Outforz Hardware компанії OUTFORZ,  що увійшла до рейтингу ТОП-5 Martech компаній України в 2019 р.

Брейн-ринг відбувся у чотири етапи: чвертьфінал, півфінал, а також «битва» за 3 місце та фінал. Кожний раунд передбачав 5 питань, одне з яких звучало англійською мовою. Всі питання стосувалися сфери маркетингу та історичних фактів відомих брендів. Крім загальних питань вікторини, команди мали вирішальне питання «з цікавинкою».

Присутні на святі могли зануритись у світ кейсів і завдань, дізнатися багато нового про маркетингову діяльність найвідоміших компаній світу, поласувати солодощами від «Феї маркетингу» та відпочити під виступи танцювального колективу Навчально-наукового інституту харчових технологій, запальних дівчат із «Dance Formation» Навчально-наукового інституту економіки і управління та під спів студенток Інни Кравченко та Ольги Оленюк.

Переможцями гри стала команда «Едвантери» – студенти  другого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На другому місці опинилася команда «Тинейджери» – студенти  першого курсу спеціальності «Маркетинг». Третє місце розділили команди «Чизасики» – студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Дроздівка» – студенти спеціальності «Маркетинг».

За цей день всі змогли вкотре переконатися, що маркетинг – це цікаво та пізнавально. Свято відбулося!

Опублікований: 28-10-2019
Читайте також:
Профком НУХТ вітає з Новим роком і Різдвом!

Вітаємо з Новим роком і Різдвом Христовим! Бажаємо, щоб 2019-й подарував багато приводів для радості і щасливих моментів. Нехай збудуться найзаповітніші бажання, і у всіх справах вас супроводжує удача! Залиште всі негаразди позаду і в цю новорічну ніч повірте в диво, воно обов'язково збудеться!  З повагою, Профком НУХТ

ЧИТАТИ ДАЛІ

Профком НУХТ вітає з Новим роком і Різдвом! 28 грудня 2018

ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася в онлайн-форматі

На факультеті готельно-ресторанного та туристичного бізнесу дистанційно відбулася ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі». Головною метою конференції було обговорення актуальних питань інноваційного розвитку індустрії гостинності. Під час відеоконференції на платформі Zoom були розгля...

ЧИТАТИ ДАЛІ

ІХ Всеукраїнська науково-практична-конференція «Інноваційні технології в готельно-ресторанному бізнесі» відбулася в онлайн-форматі 01 червня 2020

Випускники кафедри теплоенергетики та холодильної техніки – учасники міжнародних проектів

28 березня 2018 року введена в експлуатацію перша черга ТРЦ River Gauche, загальна площа якого складатиме понад 150 000 м2. У рамках проекту відкрився найбільший в мережі гіпермаркет «Ашан» площею більше 30 000 м2. Фахівці компанії «BMSERVICE PLUS DICTRIBUTION» - випускники кафедри теплоенергетики та холодильної техніки НУХТ розробили проект холод...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Випускники кафедри теплоенергетики та холодильної техніки – учасники міжнародних проектів 29 березня 2018

Кейс від маркетологині про створення бренд-буку

Цикл гостьових лекцій для студентів кафедри маркетингу Навчально-наукового інституту економіки і управління НУХТ, які навчаються за спеціальностями 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво торгівля та біржова діяльність», 061 «Реклама та зв’язки з громадськістю», продовжила спікерка Ольга Філіпас – маркетологиня, яка здійснила ефективний ребрендинг ТМ ...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Кейс від маркетологині про створення бренд-буку 24 листопада 2021