Н У Х Т

Інтелектуальна битва в День маркетолога

28 жовтня 2019

Інтелектуальна битва в День маркетолога

Одним із атрибутів корпоративної культури кафедри маркетингу є святкування Дня маркетолога. Цього року в студентському клубі НУХТ відбувся брейн-ринг, який об’єднав команди маркетологів, підприємців і рекламістів, що створили справжню спеку своєю активністю, позитивом і винахідливістю. Організаторами свята виступили викладачі кафедри та студенти, які напрацьовували практичні навички з дисципліни «Івент-маркетинг».

Серед гостей заходу були випускники кафедри та керівники університетських підрозділів, а також студенти і викладачі НУХТ. Приємно відзначити, що до складу журі, головою якого була професор Ольга Пєтухова, входив наш випускник Сергій Лукашенко, а нині – керівник відділу Outforz Hardware компанії OUTFORZ,  що увійшла до рейтингу ТОП-5 Martech компаній України в 2019 р.

Брейн-ринг відбувся у чотири етапи: чвертьфінал, півфінал, а також «битва» за 3 місце та фінал. Кожний раунд передбачав 5 питань, одне з яких звучало англійською мовою. Всі питання стосувалися сфери маркетингу та історичних фактів відомих брендів. Крім загальних питань вікторини, команди мали вирішальне питання «з цікавинкою».

Присутні на святі могли зануритись у світ кейсів і завдань, дізнатися багато нового про маркетингову діяльність найвідоміших компаній світу, поласувати солодощами від «Феї маркетингу» та відпочити під виступи танцювального колективу Навчально-наукового інституту харчових технологій, запальних дівчат із «Dance Formation» Навчально-наукового інституту економіки і управління та під спів студенток Інни Кравченко та Ольги Оленюк.

Переможцями гри стала команда «Едвантери» – студенти  другого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На другому місці опинилася команда «Тинейджери» – студенти  першого курсу спеціальності «Маркетинг». Третє місце розділили команди «Чизасики» – студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Дроздівка» – студенти спеціальності «Маркетинг».

За цей день всі змогли вкотре переконатися, що маркетинг – це цікаво та пізнавально. Свято відбулося!

Опублікований: 28-10-2019
Читайте також:
Здобувачі-бакалаври кафедри технології молока і молочних продуктів відпрацьовують практичні навички у домашніх умовах

Карантин став неабияким випробуванням для студентів і спонукав до самостійного опанування теоретичного матеріалу та відпрацювання практичних навичок у домашніх умовах. Згідно із завданням лабораторної роботи з навчальної дисципліни «Технології консервування та зберігання молочних продуктів» (викладачі – доцент Тетяна Осьмак та асистент Оксана Басс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Здобувачі-бакалаври кафедри технології молока і молочних продуктів відпрацьовують практичні навички у домашніх умовах 07 травня 2020

Ректор підписав накази про зарахування вступників до бакалаврату на навчання за державним замовленням

9 серпня в університеті відбувся черговий важливий етап цьогорічної вступної кампанії – зарахування вступників на освітній ступінь «Бакалавр» на основі повної загальної середньої освіти на навчання за державним замовленням. В урочистій обстановці, за присутності фахівців Приймальної комісії університету і відбіркових комісій навчально-наукових інс...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Ректор підписав накази про зарахування вступників до бакалаврату на навчання за державним замовленням 10 серпня 2021

Місцева та світова флора надихнула студентів на подальші навчальні досягнення

Осінь – барвиста і чудова пора, якою потрібно насолоджуватись. Ось і студенти групи ХЧ-3-14ск разом зі своїм наставником, асистентом кафедри технології ресторанної і аюрведичної продукції Ганною Березовою відвідали Ботанічний сад імені О. Фоміна. Студенти пройшлись парковою зоною та у науковій зоні мали змогу побачити дивовижні рослини з тропічних...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Місцева та світова флора надихнула студентів на подальші навчальні досягнення 18 вересня 2019

Квестові перегони ейчарів

Незважаючи на канікули, студенти-управлінці персоналом (спеціальність «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність») продовжують працювати над своїм професійним апгрейдом. Днями відбувся Summer Quest від Leroy Merlin – одного з найбільших європейських DIY-ритейлерів, де працюють понад 80 тисяч співробітників у 13 країнах світу. Організатори кве...

ЧИТАТИ ДАЛІ

Квестові перегони ейчарів 09 липня 2018