Н У Х Т

Інтелектуальна битва в День маркетолога

28 october 2019

Інтелектуальна битва в День маркетолога

Одним із атрибутів корпоративної культури кафедри маркетингу є святкування Дня маркетолога. Цього року в студентському клубі НУХТ відбувся брейн-ринг, який об’єднав команди маркетологів, підприємців і рекламістів, що створили справжню спеку своєю активністю, позитивом і винахідливістю. Організаторами свята виступили викладачі кафедри та студенти, які напрацьовували практичні навички з дисципліни «Івент-маркетинг».

Серед гостей заходу були випускники кафедри та керівники університетських підрозділів, а також студенти і викладачі НУХТ. Приємно відзначити, що до складу журі, головою якого була професор Ольга Пєтухова, входив наш випускник Сергій Лукашенко, а нині – керівник відділу Outforz Hardware компанії OUTFORZ,  що увійшла до рейтингу ТОП-5 Martech компаній України в 2019 р.

Брейн-ринг відбувся у чотири етапи: чвертьфінал, півфінал, а також «битва» за 3 місце та фінал. Кожний раунд передбачав 5 питань, одне з яких звучало англійською мовою. Всі питання стосувалися сфери маркетингу та історичних фактів відомих брендів. Крім загальних питань вікторини, команди мали вирішальне питання «з цікавинкою».

Присутні на святі могли зануритись у світ кейсів і завдань, дізнатися багато нового про маркетингову діяльність найвідоміших компаній світу, поласувати солодощами від «Феї маркетингу» та відпочити під виступи танцювального колективу Навчально-наукового інституту харчових технологій, запальних дівчат із «Dance Formation» Навчально-наукового інституту економіки і управління та під спів студенток Інни Кравченко та Ольги Оленюк.

Переможцями гри стала команда «Едвантери» – студенти  другого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На другому місці опинилася команда «Тинейджери» – студенти  першого курсу спеціальності «Маркетинг». Третє місце розділили команди «Чизасики» – студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Дроздівка» – студенти спеціальності «Маркетинг».

За цей день всі змогли вкотре переконатися, що маркетинг – це цікаво та пізнавально. Свято відбулося!

Published on: 28-10-2019
Read also:
Наукове дослідження наших студентів щодо української гастрономічної культури стало фіналістом Фестивалю живих історій

28-29 вересня в Києві організація «Інша Освіта» та програма неформальної історичної освіти «Студії живої історії» провели Фестиваль живих історій. Він зібрав людей, що працюють із культурною спадщиною, зокрема, радянською, займаються вивченням історії та пам’яті. На Фестивалі були представлені 50 різноманітних проектів, попередньо відібраних журі ...

READ YOURSELF

Наукове дослідження наших студентів щодо української гастрономічної культури стало фіналістом Фестивалю живих історій 01 october 2019

Відбувся День відкритих ноутбуків з НУХТ

Незважаючи на карантинні обмеження, колектив університету робить усе можливе, щоб цього року вступники теж змогли більше дізнатися про наш навчальний заклад, поспілкувавшись із викладачами та студентами. Тож 13 червня відбувся онлайн-вебінар «День відкритих ноутбуків з Національним університетом харчових технологій». Метою такого незвичного формату...

READ YOURSELF

Відбувся День відкритих ноутбуків з НУХТ 15 june 2020

Оздоровче харчування – у центрі уваги науковців

17-18 листопада 2021 р. в університеті відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція «Оздоровчі харчові продукти та дієтичні добавки: технології, якість та безпека». На конференцію представили свої доповіді 76 науковців з нашого університету, інших закладів вищої освіти, наукових установ і підприємств: Державного біотехнологічного універ...

READ YOURSELF

Оздоровче харчування – у центрі уваги науковців 19 november 2021