Одним із атрибутів корпоративної культури кафедри маркетингу є святкування Дня маркетолога. Цього року в студентському клубі НУХТ відбувся брейн-ринг, який об’єднав команди маркетологів, підприємців і рекламістів, що створили справжню спеку своєю активністю, позитивом і винахідливістю. Організаторами свята виступили викладачі кафедри та студенти, які напрацьовували практичні навички з дисципліни «Івент-маркетинг».
Серед гостей заходу були випускники кафедри та керівники університетських підрозділів, а також студенти і викладачі НУХТ. Приємно відзначити, що до складу журі, головою якого була професор Ольга Пєтухова, входив наш випускник Сергій Лукашенко, а нині – керівник відділу Outforz Hardware компанії OUTFORZ, що увійшла до рейтингу ТОП-5 Martech компаній України в 2019 р.
Брейн-ринг відбувся у чотири етапи: чвертьфінал, півфінал, а також «битва» за 3 місце та фінал. Кожний раунд передбачав 5 питань, одне з яких звучало англійською мовою. Всі питання стосувалися сфери маркетингу та історичних фактів відомих брендів. Крім загальних питань вікторини, команди мали вирішальне питання «з цікавинкою».
Присутні на святі могли зануритись у світ кейсів і завдань, дізнатися багато нового про маркетингову діяльність найвідоміших компаній світу, поласувати солодощами від «Феї маркетингу» та відпочити під виступи танцювального колективу Навчально-наукового інституту харчових технологій, запальних дівчат із «Dance Formation» Навчально-наукового інституту економіки і управління та під спів студенток Інни Кравченко та Ольги Оленюк.
Переможцями гри стала команда «Едвантери» – студенти другого курсу спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю». На другому місці опинилася команда «Тинейджери» – студенти першого курсу спеціальності «Маркетинг». Третє місце розділили команди «Чизасики» – студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Дроздівка» – студенти спеціальності «Маркетинг».
За цей день всі змогли вкотре переконатися, що маркетинг – це цікаво та пізнавально. Свято відбулося!