Щодня українці продовжують навчати та навчатися – незалежно від місця, часу та обставин життя у воєнний час. Нині основний акцент робиться на впровадження технологій та інновацій в освіті, її цифровізації, що дозволить швидше змінити її на краще, щоб здобувачі освіти отримали знання, які відповідають викликам сучасності. Наші викладачі активно долучаються до цих процесів, опановують нові технології й застосовують інноваційні підходи й методики у навчальному процесі.
Нещодавно гарантка освітньо-професійної програми другого (магістерського) рівня вищої освіти «Облік і аудит», доцентка кафедри обліку і аудиту Людмила Духновська стала учасницею воркшопу «Як ChatGPT може асистувати під час створення навчальної програми або освітньої траєкторії» від Partnership with Universities Lead у Genesis Олександри Тиркалової.
Під час воркшопу розглянули основи ChatGPT; як ця технологія змінить підхід до організації освітнього процесу викладачами та закладами вищої освіти; як запобігати плагіату з боку студентів та обмежувати застосування ChatGPT у навчальному процесі, під час виконання кейсів здобувачами освіти; реакцію освітян у світі на ChatGPT; деякі варіанти виявлення ChatGPT. Учасники мали можливість познайомитися з прикладами використання ChatGPT в освітньому процесі й скористатися програмою та перевірити штучний інтелект у дії. Також спікерка надала слухачам корисні джерела та матеріали за темою заходу.
Успішне завершення нашою викладачкою воркшопу засвідчено сертифікатом організатора заходу, компанії Genesis.